Jean Louis Naudin en de U-generator Richard Vialle

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 23/11/12, 13:10

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 23/11/12, 13:20

Boven 400 Volt ...
0 x
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 23/11/12, 13:55

> Meer dan 400 volt ...

Bij 50 Hz en door capacitieve koppeling ...

gegyx schreef:een antenne die een 5W lamp verlicht ...


Elke ochtend verwarm ik mijn ontbijt met een antenne : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 23/11/12, 13:59

gegyx schreef:Boven 400 Volt ...
Enkele meters boven, niet rond een paar millimeter gewonden.
0 x
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 23/11/12, 14:05

En vooral:

Opmerkingen bij het experiment: Als de referentie-elektrode vrij blijft, dat wil zeggen alleen aangesloten op de belasting, licht de lamp zwak op. Wanneer de referentie-elektrode (noodzakelijk voor polarisatie van het E-veld in de geleider) is aangesloten op de (-) van de HF-versterker, gaat de lamp sterk branden.


Er moet veel capacitieve koppeling zijn in deze bazaar, in ieder geval genoeg om de lamp aan te steken, wat blijkt uit ervaring : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 23/11/12, 14:45

BobFuck schreef:Elke ochtend verwarm ik mijn ontbijt met een antenne : Mrgreen:
Wat ! Een 1000W magnetron!

: Cry: Verbieden !
Het vervormt voedsel en het lijkt erop dat het neuronen sneller vernietigt dan leeftijd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/11/12, 15:33

Bob Fuck zegt:

Er moet veel capacitieve koppeling zijn in deze bazaar,


Absoluut, en dat zegt Jean Louis Naudin in een van zijn laatste publicaties.

http://jnaudin.free.fr/rvproject/html/ugentest25.htm

wat betreft het inschakelen van een lamp, niets verrassends: toen ik 10 jaar oud was en ik graag had willen sleutelen aan een afstandsbediening, hebben we de zenders getest met een zaklamp en een lus van draad, naast de 'antenne. Wat interessant zou zijn, is dat een goed uitgeruste experimentator de energie evalueert die nog steeds "in de ether" wordt uitgestraald wanneer het apparaat de lamp maximaal verlicht. In goede theorie (energiebesparing)? het zou niet veel meer moeten uitstoten.

Wat mij betreft, als ik een HF-generator had, zou ik nieuwsgierig zijn om een ​​kleine mix te maken tussen dit ding en een Kapanadze-generator.

De vonkbrug van een kapanadze-generator is niets meer dan een stel multifrequente generatoren gevuld met harmonischen, en als je het octrooi leest, zie je wel een frequentiegenerator en geen vonkbrug.
(Dat gezegd hebbende, de bovengenoemde Kapanadze heeft niet veel lawaai gemaakt sinds de beroemde zomer toen JLN en anderen probeerden dit apparaat te laten werken : Mrgreen: )
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/11/12, 16:02

elephant schreef:Bob Fuck zegt:

Er moet veel capacitieve koppeling zijn in deze bazaar,


Absoluut, en dat zegt Jean Louis Naudin in een van zijn laatste publicaties.


... ik heb het gevoel dat er weer enkels zijn van de betrokkene die zal opzwellen, als hij in de sector passeert : Mrgreen:

Mogelijk kunt u die term gebruiken wanneer hij betrekking heeft op "Wetenschap», Maar NADAT je iets gevonden hebt, werkt het in principe zo ... Wist je dat niet? Onne 'publiceert"NIETS totdat we iets vinden: dat is de regel.

Momenteel is het eerder opgeslagen in: "Fun electronic Naudin"of "hoe de wereld van elektronica opnieuw te maken door de definities van Naudin te veranderen»

En dan Boudioux, inderdaad: wie wist niet dat je kunt ontdooien met een satellietantenne, CB of amateurradio !? Zelfs losgekoppeld ... Als we geen voorzorgsmaatregelen nemen voordat we het demonteren, wist u het niet ...!

Wat statische elektriciteit betreft, deze is gemakkelijk te meten in duizenden volt ... Dus niets is eenvoudiger om op een of andere manier sap te verkrijgen in experimenten van dit type: een lamp van 5 watt het is gewoon elektriciteitsverbruik, het betekent niets amha.

Geen wonder dat er gloeilampen zijn die flikkeren als je daarmee begint te spelen : Mrgreen: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/11/12, 16:45

Obamot, ik ben de olifant en jij bent het die zwaar is!

Dat u onze lezers interesseert, bijvoorbeeld door een meetmethode te betwisten: OK, het is constructief.

Maar stop met spelen met woorden.

Bob Fuck zegt "capacitieve koppeling"? ,
Ik antwoord: inderdaad, JLN denkt van wel

verder zitten we niet aan de academie van wetenschappen!

En ik verwijs de lezers hiernaar: http://www.vigli.org/desinfo.htm

je lijkt begaafd :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 25/11/12, 12:38

[...] welke slip:

« interesse lezers »... dus dat was het doel (!) Beeld het publiek ...!



Beeld Ik zei ook tegen mezelf ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten