Jean Louis Naudin en de U-generator Richard Vialle

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 19/11/12, 11:36

JLN is er nog steeds niet achter gekomen dat zijn RF-vermogensmeter alleen werkt bij een belasting van 50 ohm : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/11/12, 23:15

Koppig, onze Jean Louis (we kunnen hem deze eigenschap tenminste niet ontzeggen :D )

Zal Jean Louis Naudin er eindelijk in slagen een superunitair systeem op te bouwen dat werkt? Je komt erachter door de ... de aflevering van onze internetsoap "Jean Lou and the Vialle generator" te volgen

Kortom, een nieuwe versie:

http://jnaudin.free.fr/rvproject/html/ugentest26.htm

(nog makkelijker te maken dan de eerste: je hoeft zelfs geen koperen buis meer te buigen)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 21/11/12, 23:55

elephant schreef:(nog makkelijker te maken dan de eerste: je hoeft zelfs geen koperen buis meer te buigen)


Ach ja ... Er is dus het "verwachte resultaat per eenheid" ...

welke ? 8)


Wat grappig is, is om op te merken dat Olifant - in termen van het schrijven van zijn post - de indruk wekt te hebben geïntegreerd dat het een zijspoor is, maar het gaat toch door (en de oren bovendien) om deze buzz aan te wakkeren ... : Mrgreen:

Zoveel als hij overigens waarschijnlijk weet, dat als de lamp ook maar één keer aan gaat, hij daarna nooit meer aan gaat ... Tot (weer) opnieuw beginnen de volgende "laad" zwendelcyclus (van wat we begrijpen ...). En ga zo maar door ... Jean-Lou is een beetje een kermisbeest, nietwaar?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: Jean Louis Naudin en de Richard Viall U-vormige generator




par Hic » 22/11/12, 08:43

elephant schreef:Ik nodig u uit om de nieuwe publicatie van Jean Louis Naudin (pub. 21 / 09 / 2012) te verkennen, die de Vialle-generator heeft geproduceerd en getest.
Iets heel eenvoudigs en dat doet me niet lang denken aan de generator van Tariel Kapanadze.

http://jnaudin.free.fr/rvproject/index.htm

Niettemin - maar ik heb misschien slecht gezocht - vond ik geen prestatiemaatstaf.

Wat betreft de zwaartekrachtafwijkingen waarnaar wordt verwezen voor een andere vergadering (varkensstaart), ik ben zelfs sceptischer: zou het geen interactie zijn met het magnetische veld van de aarde?

Wordt vervolgd, goede ontdekking.


Hallo olifant

Als je zekerheid wilt op het gebied van onderzoek.
(Omdat 'Naudin' onderzoek is)

Begin met het berekenen van de EPR COP.
dat is serieus! : Mrgreen:

Of eenvoudiger, de COP van uw auto-dynamo
Ook dat is "overtollig".
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 22/11/12, 11:47

Scrognreugneu heeft de link niet eens gelezen ...

Van surunitaire is geen sprake.

Het is een experiment met een spoel doorkruist door een stroom> 2 MHz waarvan de kern en de KOPEREN draad in zigzag zijn.

Het komt uit wat een lamp moet aansteken. Raar ...

Vooral omdat de zigzag in de spoel is gesneden.
De gloeilamp heeft één draad aangesloten op 18,5 cm koper en de andere draad vijftien keer langer zigzaggend.

***
Mijn persoonlijke mening: we naderen langzaamaan herontdekkingen, prestaties van de vorige eeuw, die naar de douser zijn gegaan.

Wat nu geweldig is: het is live op internet en daarom voor altijd in staat tot replicatie en ontwikkeling ...
Met dank aan Pascuser, JL Naudin en alle andere onderzoekers.

Bekijk de Quanthomme-pagina over de uitvinders van statische generatoren (Amman tot ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 22/11/12, 12:24

Gegyx is lekvrij ... : Cheesy:

Leuk om te zien. Maar is het heel redelijk. : Roll:

Naaaaaan zal ik niet om een ​​rationele verklaring vragen : Mrgreen: : Cheesy:

Omdat er zoals gewoonlijk geen is, moeten we gewoon doorgaan met het geroezemoes :schok: :|

Vervelend, zeg ik je.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 22/11/12, 13:46

Obamot schreef:Gegyx is lekvrij ... : Cheesy:

Leuk om te zien. Maar is het heel redelijk. : Roll:

Naaaaaan zal ik niet om een ​​rationele verklaring vragen : Mrgreen: : Cheesy:

Omdat er zoals gewoonlijk geen is, moeten we gewoon doorgaan met het geroezemoes :schok: :|

Vervelend, zeg ik je.

Jij bent de apotheose!

Gegyx begreep niet dat ik op je reageerde!
Jij hebt het over het berekenen van de prestaties van dit systeem!
hoe gaat het???
met een boventallig systeem is het gemakkelijk!
maar de!! het produceert energie zonder auto-excitatie !!!!
en je wilt een retour ????
: Mrgreen:

aan de onderkant overschrijden uw vereisten de normaliteit, afgezien van de fouten!
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 22/11/12, 16:53

Obamot zei:

Ach ja ... Er is dus het "verwachte resultaat per eenheid" ...


Zeker niet: ik informeer.

Wat grappig is, is om op te merken dat Olifant - in termen van het schrijven van zijn post - de indruk wekt te hebben geïntegreerd dat het een zijspoor is, maar het gaat toch door (en de oren bovendien) om deze buzz aan te wakkeren ..
.

Des te beter als je het "leuk" vindt. U hoeft het niet te volgen.

Bepaalde reacties (natuurlijk niet die van jou) zijn ook leerzaam en interessant, zelfs constructief, zelfs als ze in tegenspraak zijn met de onderwerpen die ik de lezers voorstel.

Dit is het principe hiervan forums, Ik geloof. Herinner je het bericht over rode pastilles om benzine in te doen: "wij" (in feite Cpt Maloche) hebben inderdaad het bedrog aangetoond, toch?

Door onderzoek kunnen experimenteerders uiteindelijk iets interessants vinden. (Geluk is het residu van opkomst.) Kritiek is één ding, systematische sloop is net zo schadelijk als gelukzalige goedgelovigheid.

Door over bepaalde apparaten te praten, kunnen sommige mensen ook hun tijd niet verspillen aan het opnieuw doen ervan ...
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 22/11/12, 19:11

We kloppen rond de bush ... Ook hier informeer ik:

Eerst zal ik je iets vertellen, ik heb twee jaar gewacht om deel te nemen aan dit soort debat! Dus je kunt me niet "anti" noemen, dus Hic sluit je g ... om je trol te doen, het begint hier goed op te staan forum, na de enorme dingen die je over VG zegt, moet je kalmeren : Cheesy:

Wat er mis is met Elephant, zijn de pirouettes die niet reageerden en die onvermijdelijk lascars aantrekken zoals deze olibrius, die niet eens weet wat hij schrijft (het is ook te eervol om antwoord hem: geen wonder dat lessdewatt, wiens agressiviteit ik afkeur, komt om te zeggen dat Naudin omringd zou zijn door dingo's, te beginnen bij zichzelf ... : Mrgreen: )

Ik herhaal mezelf:

Wat grappig is, is de zekerheid dat "certains"zet het daar door te proberen de anderen door te geven voor idioten die niets begrepen hebben ... (als je een tekening wilde: Hic weer, maar er zijn anderen) En dat toont een zekere "Besmetting" van het debat met HS! Niet door anderen, maar door je eigen woorden, die soms verder gaan dan begrijpen! Als je het niet had begrepen, zou het je ogen opblazen.

Dan zijn er onbegrijpelijke voorbeelden, je zegt:

elephant schreef:(nog makkelijker te maken dan de eerste: je hoeft zelfs geen koperen buis meer te buigen)


Maar in feite:
- "zelfs gemakkelijker te bereiken dan de eerste"...

Met dien verstande dat "De eerste zou beslissend zijn geweest" ...

Afsluitend van wat? In feite wachten we! (Of liever, we wachten niet langer) het einde van de experimenten ...

Wat duidelijk is: we betwisten nog steeds de geldigheid van de eerste ervaring zelf (door sommigen serieuze vragen te stellen, ondersteund door argumenten die niet op een geloofwaardige manier in twijfel worden getrokken), maar nee, we We gooien de tweede fase weg, zonder de minste verklaring voor de validatie van de eerste, het belangrijkste bezwaar (voor degenen die volgden) was de kwestie van het "sluiten" van de cirkel. Hier verwijderen we de lus, dus we hebben niets meer te beantwoorden, "Aangezien er geen lus meer is, is er geen noodzaak meer om deze te herhalen,»Het is zo simpel! Het is Groucho Marx ... (een beetje zoals Hic, maar beter : Cheesy: )

Enzovoort:

«Nog meer buigen van buizen », maar waarom? Welke impact? Welk verschil? Enz ...

Begrijp je? Neen? Ik ga verder ...

Op een andere plek, een groep Naudins die zegt:
- "dat is het ... ik heb mijn zekerheid»... (Op dezelfde site van Naudin !!!)

Wat een grote bescheidenheid ( : Cheesy: )

Oké, als je die hebt, waar is dan de Nobelprijs? : Mrgreen:

Nog elders zou de staatsgreep van het Congres of Rossi naar verwachting onthullingen doen (eerst krijgen we een monsterlijke spanning van wachten, net rond de datum ...) en dan "flop" komt het niet ... . Na nieuwe spanning rond de redenen waarom hij niet zou zijn gekomen ... enzovoort ... (lol)

Vind je dat serieus? (Reacties van andere groepen, nieuws etc. kort!)

Dan dit soort geroezemoes tussen verschillende zonen die niet ophouden te suggereren, dat:
- "ja, nou, nee, we hebben het niet over hetzelfde, het komt morgen als we ons gratis scheren, enz ... "

En tot slot, kers op de taart, merken we op een flagrante manier dat tijdens de uitdaging van het protocol van de experimenten, waarvan sommige de rol aan ons zouden moeten uitleggen, zelf vragen komen stellen! Hoewel het a priori zij zouden zijn die zouden moeten weten hoe ze ons "Waarom" moeten uitleggen? "Hoe" (?) Werkt het (of niet ...), maar ze blijven zichzelf afvragen en doorgaan forums om vragen te stellen waarop ze geen antwoord hebben, terwijl ze tegelijkertijd hun vet verdedigen (niet alleen hier te zien, maar ook aangeklaagd op Futura-Science ... en verder forums Engelssprekenden ...)

Wat weerhoudt hen er niet van om zichzelf te blijven feliciteren met het feit dat ze niets hebben gevonden om door te gaan met zoeken ... Maak het geroezemoes rond spanning, terwijl anderen in deze periode zichzelf doden om hen fouten te tonen grove, verkeerd gebruikte meetinstrumenten, back-to-back samenstellingen van gezond verstand met ongeschikte componenten, niet-standaard voor het soort ervaring dat vereist is en soorten contacten die defect zijn of niet geschikt zijn voor experimenten, enz. En het gaat door, terwijl de gemaakte opmerkingen royaal worden genegeerd en / of door beloften opnieuw te negeren of zelfs andere zonen groot te brengen wanneer het vervelend wordt ...

Is er tenminste één onder jullie die dit ziet? : Lol:

En we moeten ons verbazen over zoveel (on) zekerheden ...! : Mrgreen: : Cheesy: Dus ik heb niets tegen onderzoek - MAAR DAN STRIKT NIETS, OMDAT IK IN EEN FAMILIE VAN ONDERZOEKERS BEN - maar probeer het niet te laten geloven zolang je niets hebt gevonden. Evenmin is er spanning rond! Omdat het heel erg verdacht wordt! Dank u voor uw begrip, dat u nederig, bescheiden en ... discreet blijft. En vooral om ervoor te zorgen dat uw teksten en woorden consistent zijn voordat u ze publiceert. En laat je arrogantie natuurlijk in de kleedkamer achter! Omdat het daar is, beste onderzoekers, dat je onvermijdelijk de tak zag waarop je zit (als je begrijpt wat ik bedoel).

Nu trek ik me een tijdje terug uit het debat, in de hoop dat ik begrepen ben.
Dernière édition par Obamot de 22 / 11 / 12, 19: 37, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 22/11/12, 19:26

We begrepen dat u niet bezorgd was over onze verrassingen.

Als je tijdens een wandeling op straat een etalage ziet die widgets biedt waar je niets van hoeft te brullen, en die je bovendien lelijk vindt, en je vraagt ​​je af hoe je zulke dingen kunt voorstellen ...

Ga je de winkel binnen om een ​​schandaal te maken?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 152 gasten