[Een ander] Humor

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: [een andere] Humor




par Obamot » 05/10/21, 21:50

ABC2019 schreef:: Mrgreen: : Mrgreen:


Deze man maakt me woedend, maar jij bent veel woedender dan hij.

Hij zegt dat je ook "natuurlijk geen hergroei van de arm" hebt :?
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: [een andere] Humor




par humus » 07/10/21, 09:30

1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: [een andere] Humor




par Janic » 07/10/21, 09:51

obamot
Deze man maakt me kwaad
mij, het betovert me om kant-en-klare ideeën, en de machtigen die deze wereld domineren, met woord en voorbeeld aan te durven vallen!
maar jij bent veel irritanter dan hij.
irritant voor het soort narcistische ultraconformistische grappig, het woord is zwak!
Hij zegt dat je ook "natuurlijk geen hergroei van de arm" hebt :?
nutteloos om zelfs zulke simpele dingen te begrijpen aan een idioot van het dorp zonder intelligentie of persoonlijkheid.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: [een andere] Humor




par Obamot » 07/10/21, 12:38

Janic schreef:mij, het betovert me om kant-en-klare ideeën, en de machtigen die deze wereld domineren, met woord en voorbeeld aan te durven vallen!
We kunnen de inhoud bespreken, dat is precies wat ABC probeert te doen om het te diskwalificeren, maar zelfs daar schiet deze incompetent zichzelf in de voet : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: [een andere] Humor




par Janic » 07/10/21, 17:40

obamot
We kunnen de inhoud bespreken, dat is precies wat ABC probeert te doen om het te diskwalificeren, maar zelfs daar schiet deze incompetent zichzelf in de voet : Mrgreen:
behalve dat hij zich nooit op het niveau van de inhoud plaatste, maar alleen op het individu, volgens zijn gewoonte.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: [een andere] Humor




par Obamot » 07/10/21, 21:55

Janic schreef:obamot
We kunnen de inhoud bespreken, dat is precies wat ABC probeert te doen om het te diskwalificeren, maar zelfs daar schiet deze incompetent zichzelf in de voet : Mrgreen:
behalve dat hij zich nooit op het niveau van de inhoud plaatste, maar alleen op het individu, volgens zijn gewoonte.

Ja, ja, inderdaad, "de inhoud" is voor hem de afwezigheid van inhoud. Beeld
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: [een andere] Humor




par Obamot » 07/10/21, 23:27

Dit verhaal is pure fictie. Elke gelijkenis met echte situaties zoals injecties of de sanitaire pas zou dus puur toeval zijn!



Om onzin te huilen, en toch...: speciale toewijding aan de "grappige" (die bijna al hun tanden zijn kwijtgeraakt, met geweld...)
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: [een andere] Humor




par Janic » 08/10/21, 09:52

uitstekend!
Maar ik betwijfel of vestmakers en handelaren de subtiliteit begrijpen. 8)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: [een andere] Humor




par Christophe » 08/10/21, 09:53

Noch de verkopers (in brede zin) van vaccins...

Jammer dat de val niet verschrikkelijk is ... hij had zichzelf kunnen wurgen met zijn slecht vastgemaakte vest! : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: [een andere] Humor




par Obamot » 08/10/21, 10:34

Janic schreef:uitstekend!
Maar ik betwijfel of de fabrikanten en handelaren van vesten subtiliteit begrijpen. 8)

Ik had het gepost voor gilets-GILLES (ABC2019) omdat het bij hem soms niet zo hoog vliegt... Mainstreams Hij slikt ALLES :schok:
Kerel blijft onaangedaan nadat bijna alles uit elkaar valt vanwege zijn 'argumenten' over 18 maanden...

Misschien met een video binnen handbereik... een klik zal gebeuren...? Beeld Beeld (we kunnen altijd dromen zei ik tegen mezelf)
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 363-gasten