[Een ander] Humor

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Re: [een andere] Humor




par Christophe » 29/06/20, 19:45

Eh...Wat is de herfst daar?

Oeps slip van de tong! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: [een andere] Humor




par Flytox » 29/06/20, 21:23

dfjifhu.jpg
dfjifhu.jpg (251.81 KiB) 1867 keer bekeken
2 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Re: [een andere] Humor




par Christophe » 01/07/20, 00:00

Een dwerg gaat naar haar gynaecoloog.

- Dokter, het is verschrikkelijk! Elke keer als het regent en ik naar buiten ga, brandt mijn kruis en staat mijn penis in brand!

De dokter onderzoekt hem.
- Ik zie niets bijzonders. Geen ontsteking. Kom bij mij terug als het regent!

Acht dagen later, terwijl het hevig regende, keerde de dwerg met spoed terug naar de gynaecoloog.
- Dokter, het is verschrikkelijk, het brandt me, mijn penis staat nog steeds in brand!
- Ga liggen, zei de dokter.
Na het onderzocht te hebben, zei hij:
- Beweeg niet. Ik zie wat het is!
Hij gaat een instrument halen en kraken, kraken, kraken: ze hoort hem opereren.

Twee minuten later zei hij tegen haar:
- Het is voorbij. Sta op en loop.

De dwerg staat op, doet een paar stappen en roept:
- Ik heb helemaal geen pijn meer!
Dokter, u bent buitengewoon!
- Laten we niets overdrijven. Ik heb je rubberen laarzen gewoon korter gemaakt!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: [een andere] Humor




par Obamot » 01/07/20, 00:40

Bij Doc Gynéco konden we het ergste verwachten (het grensde aan het griezelige...) : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: [een andere] Humor




par GuyGadebois » 01/07/20, 00:58

Obamot schreef:Bij Doc Gynéco konden we het ergste verwachten (het grensde aan het griezelige...) : Cheesy:

Doc Gynéco zegt "Quart soft"... (nog niet eens de helft) : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: [een andere] Humor




par Macro » 01/07/20, 06:48

Een fantastisch meisje heeft 's avonds haar zinnen gezet op een nogal gewone man... Ze is bijzonder ondernemend, de knappe man... Zozeer zelfs dat ze allebei in bed belanden... De goede man zei tegen zelf, ik ga deze niet naar mijn vader sturen...Ik haal alles uit de kast: de alpenkat graast, de Tirolyenne op haar clitoris...De man trekt het slipje van het meisje uit en steekt zijn neus erin het struikgewas van de jongedame... En daar schrikt ze... ze duwt het ding van de kat terug dat niet door wormen is gebeten (of misschien) een schande... Laat maar, beloofde dingen... De man voldoet en voert ongebreidelde cunnilingus uit die haar al snel naar de zevende hemel brengt (je verrast me met zo'n geur, daar had ze nooit recht op...) het gaat omhoog het gaat omhoog, de ogen van de man branden, zijn neusgaten zijn in brand zal zijn tong urenlang moeten worden schoongemaakt met hydroalcoholische gel...Maar hij gaat...En zij...Ze komt daar...Een laatste gunst van de man. De tong van de man neemt haar mee naar een orgasme van zo'n kracht...dat ze een enorme winderigheid laat horen... :schok: :schok: :schok: :schok:

De man gooit zijn hoofd achterover, haalt diep adem en zegt buiten adem: Eindelijk...Een beetje lucht...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Re: [een andere] Humor




par Christophe » 01/07/20, 10:39

Je bent gewoon een grote walgelijke Macro!! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Ervaring misschien?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: [een andere] Humor




par Macro » 01/07/20, 11:59

Christophe schreef:Je bent gewoon een grote walgelijke Macro!! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Ervaring misschien?


1: Ik ben niet dik
2: Ik ben monogaam voor het exclusieve gebruik van mijn lieve en tedere vrouw, die verre van problemen heeft met persoonlijke hygiëne en die weigert te oefenen als ze ook maar het minste risico op een gasongeval in haar persoon vermoedt...
: Cheesy:
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: [een andere] Humor




par Macro » 01/07/20, 21:48

Ik vertelde het net aan Minimacro2...geboren in 2000...Een millenium idioot zoals Christophe zou zeggen...Hij antwoordde: beffen uit de club: heel slecht idee....Hij heeft een techniek...Jij maak het pad met je vinger...Je gedraagt ​​je als de man die zich uitstrekt door je wijsvinger voor je neus te bewegen... En dan neem je je beslissing : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: [een andere] Humor




par GuyGadebois » 01/07/20, 21:54

Macro schreef:Ik vertelde het net aan Minimacro2...geboren in 2000...Een millenium idioot zoals Christophe zou zeggen...Hij antwoordde: beffen uit de club: heel slecht idee....Hij heeft een techniek...Jij maak het pad met je vinger...Je gedraagt ​​je als de man die zich uitstrekt door je wijsvinger voor je neus te bewegen... En dan neem je je beslissing : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Dat is goed, je kent San Antonio als je broekzak. Maar wat Brassens betreft, je moet iets teruggeven aan Caesar in plaats van slim te zijn... : Roll:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten