Doping 2,8l JTD 2005 127 cv

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 18/08/13, 22:28

Hallo Chris59

Conclusie:
- Ik wil mijn reactor terug in de uitlaatbuis stoppen.
- Ik denk dat het meer ruimte in mijn reactor zou kosten, de diameter van de as is 18 en de diameter van de buis 20, ik denk om 17 te plaatsen, zie 16 en laat 20 over voor de buis.
-Om te voorkomen dat mijn koperen leiding breekt, denk ik erover om sanitaire slangen te plaatsen.


Voor de ruimte tussen de steel en de envelop moet je binnen de tolerantie blijven die André je geeft.

Voor afzettingen in de leidingen ... het is adembenemend, op mijn installatie is de afzetting veel meer verdeeld, zonder "knobbeltjes". Wat gebruik je precies voor water, mineraalwater? : Mrgreen:

Voor de pijp die breekt, heb je misschien te veel moeite / vermoeidheid als de uitlaatleiding uitzet of trillen bij bepaalde regimes. Een van de oplossingen is het solderen van een stuk koperen leiding van maximaal ongeveer tien cm voor de inlaat/uitlaat van de reactor. Dan komt er een flexibele verbinding (rubber of beter siliconen) die lang genoeg is om de bewegingen van de uitlaatleiding op te vangen (deze kan enkele cm verschuiven!). Het uiteinde van de leidingen naar de bestemming kan flexibel of stijf zijn.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
chris59
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 43
Inschrijving: 04/07/12, 03:03
Plaats: Noord, Avesnois
x 1




par chris59 » 19/08/13, 12:02

hallo
beide bedankt voor de info

Ik heb net mijn bubbler gedemonteerd, er is ook kalksteen, minder maar die is er, dus als er kalksteen is, is het dat het opwarmt, daarom vraag ik me af bij welke temperatuur de kalksteen zich vormt.

Ik heb mijn as teruggebracht tot 16.5 mm voor een buis van 20 mm, zoek niet naar de 1.75 mm, aangezien roestvrij staal echt onzin is, het vervormt overal waar het moet.

Ik zal proberen mijn waterpeil in de bubbler te verhogen. Ik zit rond de 40 mm. Ik ga naar 50 mm.
0 x
Lang leve econologie

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten