correctie; eindeloze energie motor.

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

correctie; eindeloze energie motor.




par snapshoot » 29/06/12, 19:00

groeten,

Ik heb enkele correcties aangebracht met betrekking tot mijn uitvinding (hier al gepost).

Het gaat meer om de bedieningsfilosofie, het is nuttig om de zaak te begrijpen.

hier is de link naar het gecorrigeerde artikel;

http://www.facebook.com/note.php?saved& ... 8755855531


dank je wel.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 29/06/12, 19:07

Hallo momentopname!


Heb je niets anders dan een geitengezicht, waar velen van ons niet op geabonneerd zijn, om het artikel aan ons te presenteren?
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 29/06/12, 19:18

Heb je Alain G niet begrepen?

Het doel is:
snapshoot schreef:Maan blootgesteld me lezen en [...] me faire kennen

https://www.econologie.com/forums/post233248.html#233248

"De uitvinding"  Het is gewoon voor de buzz. : Mrgreen: omdat:

snapshoot schreef:Het is nuttig om dit te begrijpen.
Dernière édition par Obamot de 29 / 06 / 12, 19: 35, 3 keer bewerkt.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Betreft: correctie; motor met onuitputtelijke energie.




par moinsdewatt » 29/06/12, 19:20

snapshoot schreef:groeten,

Ik heb enkele correcties aangebracht met betrekking tot mijn uitvinding (hier al gepost).

Het gaat meer om de bedieningsfilosofie, het is nuttig om de zaak te begrijpen.

hier is de link naar het gecorrigeerde artikel;

http://www.facebook.com/note.php?saved& ... 8755855531


dank je wel.


nou, ik ga niet.

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 29/06/12, 19:33

Minder niet meer Beeld

Beeld

Splaaaaaaffff! : Mrgreen: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 30/06/12, 08:02

Pfff hem weer....we locken + bannen? :| :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/12, 08:16

Om te zien vergrendelen. Maar niet voor het verbod (of 2 maand "zoals spanking ") : Cheesy:

Beeld

En "snapshot" duurt niet twee "o's". Pfff, je moest een fout maken in je eigen nickname! : Lol:
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53




par snapshoot » 30/06/12, 12:46

Laten we het onderwerp even bespreken voordat we het afsluiten.


PS1; op het gebied van digitale simulatie (of geautomatiseerd wiskundig model), ben ik geen expert op het gebied van deze "mechanisch" georiënteerde software, aangezien ik van oorsprong een elektronica-ingenieur ben, dus Mplab, Eagle en Pspice zijn mijn specialiteit, maar ik ben echter geen idioot in termen van mechanisch georiënteerde simulatie, ik heb mijn hersenen behoorlijk gemasturbeerd met Solidworks, ik beheers het vrij goed, genoeg om objecten te modelleren, ze in min of meer reële omstandigheden te plaatsen en berekeningen (simulaties) te starten met de meest diverse parameters (om alle mogelijkheden te scannen).
maar als je dat liever hebt, doen we het op de oude manier; met potlood en papier, zonder rekensoftware!
dus?


PS2; mijn bijnaam is snapshoot, "snap" en "shoot"....de vertaling is: "instant shoot".
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/12, 13:47

Omdat je zegt "oorspronkelijk opgeleide elektronica-ingenieur", Eenvoudige vraag:

- Hoe vervang je een gewone 1,5 Volt "type A" batterij door 2500 mAh:

Beeld

... door een condensator? (Zoals te vinden is in veel interne circuits van elektronische apparaten - van het type batterij eliminator - om de voorkeuren in het geheugen te bewaren tijdens het vervangen van de batterij).

Wat u wordt gevraagd:
- wat moet er gebeuren zodat uw appartement op dezelfde manier ontlaadt als een batterij? En om ons het geschikte element te berekenen, zodat er geen verschil is met een standaardstapel?
- wat is precies het type appartement dat precies geschikt is voor dit gebruik en uiteraard de vereiste waarde en prestaties?
- opmerking: de capaciteit van de flat moet gelijk zijn aan of groter zijn dan de capaciteit van een standaardbatterij zoals hierboven beschreven.

U ziet, dit is een eenvoudige vraag voor een elektronica-ingenieur, die ook een "onderzoeker" is.

Elke poging om niet te reageren zal aantonen dat je ontwijkt omdat je niet de vaardigheden hebt die je beweert. En u hebt er belang bij zeer snel te reageren!
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53




par snapshoot » 30/06/12, 14:20

de ontlading van een codo door een weerstand is geen "lineaire" curve, we zullen (na verloop van tijd) een afname van de spanning en stroom op de klemmen van onze belasting hebben.

maar deze snelheid van "buigen" van de grootheden (i en v) hangt af van twee hoofdparameters; de capaciteit van de flat, en de weerstand van de lading.

dus, theoretisch, kunnen we een batterij (van een bepaald type) vervangen door een flat ..... maar het is erg geconditioneerd zoals we al hebben gezien.

Ik heb je daar een beschrijvende "studie" van het ding gemaakt, zoals dat, on the fly, als je een wiskundige demonstratie wilt (met slagenformules verrijkt in afgeleide en integralen) moet ik teruggaan naar mijn lessen van tien geleden jaar ...... wil je wat?

dus geef me wat tijd om dat allemaal te herzien en ik kom terug.

naar +.

PS:
Ik ben bang dat we van mijn onderwerp daar weggaan.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 224-gasten