correctie; eindeloze energie motor.

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/12, 14:26

Nee, alsjeblieft : Cheesy:

snapshoot naar 14: 20 schreef:
Obamot, tegen 13: 47 schreef:Omdat je zegt "oorspronkelijk opgeleide elektronica-ingenieur", Eenvoudige vraag:

- Hoe vervang je een gewone 1,5 Volt "type A" batterij door 2500 mAh:

Beeld

... door een condensator? (Zoals te vinden is in veel interne circuits van elektronische apparaten - van het type batterij eliminator - om de voorkeuren in het geheugen te bewaren tijdens het vervangen van de batterij).

Wat u wordt gevraagd:
- wat moet er gebeuren zodat uw appartement op dezelfde manier ontlaadt als een batterij? En om ons het geschikte element te berekenen, zodat er geen verschil is met een standaardstapel?
- wat is precies het type appartement dat precies geschikt is voor dit gebruik en uiteraard de vereiste waarde en prestaties?
- opmerking: de capaciteit van de flat moet gelijk zijn aan of groter zijn dan de capaciteit van een standaardbatterij zoals hierboven beschreven.

U ziet, dit is een eenvoudige vraag voor een elektronica-ingenieur, die ook een "onderzoeker" is.

Elke poging om niet te reageren zal aantonen dat je ontwijkt omdat je niet de vaardigheden hebt die je beweert. En u hebt er belang bij zeer snel te reageren!
de ontlading van een codo door een weerstand is geen "lineaire" curve, we zullen (na verloop van tijd) een afname van de spanning en stroom op de klemmen van onze belasting hebben.

maar deze snelheid van "buigen" van de grootheden (i en v) hangt af van twee hoofdparameters; de capaciteit van de flat, en de weerstand van de lading.

dus, theoretisch, kunnen we een batterij (van een bepaald type) vervangen door een flat ..... maar het is erg geconditioneerd zoals we al hebben gezien.

Ik heb je daar een beschrijvende "studie" van het ding gemaakt, zoals dat, on the fly, als je een wiskundige demonstratie wilt (met slagenformules verrijkt in afgeleide en integralen) moet ik teruggaan naar mijn lessen van tien geleden jaar ...... wil je wat?

dus geef me wat tijd om dat allemaal te herzien en ik kom terug.

naar +.

PS:
Ik ben bang dat we van mijn onderwerp daar weggaan.


Hoeveel uF? Aanbevolen spanning voor 1,5-uitgangsspanning. Welk type appartement? In welke zin sluit je het aan?

Resistance? Welke waarde? Stijgen in welke richting? etc.

Je gaat ons niet al het internet geven om het antwoord te vinden, eh, je denkt al een half uur na: : Cheesy:

Beeld
Beeld

: Mrgreen:

snapshoot schreef:de ontlading van een codo door een weerstand is geen "lineaire" curve, we zullen (na verloop van tijd) een afname van de spanning en stroom op de klemmen van onze belasting hebben.

Dus wat? Dit is precies wat u wordt gevraagd: hoe precies te doen?

Het is lang !!! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/12, 14:50

Nou ... het komt eraan !!! : Mrgreen:

Het is lang ... maar het is lang ... je hebt bijna een uur gewerkt! : Mrgreen: : Cheesy:

En nog steeds geen antwoord :| : Roll: : Cheesy:
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53




par snapshoot » 30/06/12, 15:30

het is bla bla verstandig !!!!

om uw 1.5 v bij de uitgang van het appartement te hebben en dit voor een lange periode, zou het nodig zijn dat de belastingsweerstand groot genoeg is en ook de capaciteit, en het appartement moet worden opgeladen om dat 1.5v te bereiken natuurlijk!

uw "probleem" is zo "fundamenteel" dat er geen wiskundige demonstratie voor nodig is, en ik ga nu niet mijn hoofd breken om u een vergelijking op te lossen!

maar ik zie dat je koppig bent en zweert bij de 2500 mAh, daarom redeneer je dat ene gezichtspunt van hoeveelheid elektriciteit;
2500 mah = 9000 Duiven = Q.

Q = C * u, u gelijk aan 1.5v, daarom C = Q / u = 9000 / 1.5 = 6000 F.















PS; Als ik er lang over gedaan had om je te antwoorden, komt dat geenszins door een mogelijk lek, ik heb verbindingsproblemen, dat is alles.
het is 38 ° hier in Algerije, en Dslam en andere routers zijn overbelast naast deze hitte, zo normaal dat het crasht!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/12, 15:57

Het is daar meer dan twee uur geleden! Je droogt!

En altijd bla-bla-bla, maar geen concreet antwoord!

Ja, om 2500 mAh te bereiken, normaal, als het gaat om het vervangen van een AA-batterij: we willen geen vergelijking, het kan ons niet schelen: wat we wilden was concreet!

Je hebt nauwelijks een van deze vragen beantwoord:

- exact type appartement?
- exacte specificaties?
- verbinding?
- welke ontladingsspanning wordt verkregen om overeen te komen met een standaardbatterij?
- met welke weerstand (of andere component (en))? Waarde / s en specificatie / s?
- gemonteerd hoe?
- hoe dat te krijgen en waarom beveelt u de oplossing aan die u overweegt?

We kunnen daarom beschouwen dat u (op dit moment) hebt gefaald.

Kom op, ik ben grootmoedig:
Nog een uur en ik haal de kopieën op ...! : Mrgreen:

Op 17h00 het antwoord! : Lol: Anders ...
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53




par snapshoot » 30/06/12, 16:15

je hebt me niet verteld over het type appartement ..... maar weet je, ik ben geen fabrikant van appartementen om alle typen en alle genres te kennen, ik werk in een doos die elektrische stations bouwt, en condo Ik behandel ze niet elke dag op bouwplaatsen en krachtcentrales !!!

Ik heb mezelf al geruime tijd 'losgekoppeld' van de technologische aspecten van deze componenten, en daarvoor moet ik opnieuw de catalogi en andere datasheets van de fabrikanten induiken?

kortom, we gaan weg (u gaat weg) van het onderwerp daar.

als ik het woord "tak" op je vraag zie, lach ik ....
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53




par snapshoot » 30/06/12, 16:24

Ik ken drie persoonlijke families; keramisch, chemisch (gepolariseerd) en klassiek luchtgeïsoleerd ...


in onze elektronische berekeningen zijn we alleen geïnteresseerd in; C, R, tijdconstante, gepolariseerd of niet ... enz., Dat is het essentiële wat.

vertel me over het verband; r en c zijn natuurlijk in serie (stortplaats).

welke ontladingsspanning wordt verkregen om overeen te komen met een standaardbatterij? .... 1.5v, maar het annuleert na een bepaalde tijd (4 * RC in het algemeen).

je hebt me tijd verspild.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/12, 16:28

Slechts een half uur ...


snapshoot schreef:je hebt me niet verteld over het type appartement ...


Je neemt ons echt mee voor knikkers:

Obamot, tegen 13: 47 schreef:[...]
- wat is het exacte type appartement precies geschikt voor dit gebruik en uiteraard de vereiste waarde en prestaties?
[...]
https://www.econologie.com/forums/post236465.html#236465
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/12, 17:03

Ok, het is 17h00 en de fout is totaal ...

Je had ons meteen veel intelligente dingen kunnen vertellen, zoals meerdere condos met verschillende waarden parallel aan elkaar monteren en / of een weerstand in serie plaatsen om te voorkomen dat ze meteen ontladen (zie je , geen behoefte aan een diagram, we begrijpen het meteen ...) toen was het geen luxe, geef ons waarden: uw berekening was relatief verkeerd:
http://www.supercondensateur.com/articl ... ance-ioxus

Kortom: met je antwoorden zou je op de universiteit nul punten hebben gehad.

Je bent absoluut geen goede elektronica-ingenieur!

Wat natuurkunde betreft, het nemen van simulatiesoftware is niet genoeg om ons te bluffen rond een pseudo-uitvinding van een pseudo-motor voor eeuwigdurende beweging! Als je wist hoeveel we hier hebben gezien ontkenning van de Holocaust ...> zoals jij ... ^^

Faal niet in een dom probleem van batterijvervanging - in het door jou gekozen veld - terwijl je doet alsof je de wereld revolutioneert met je bijnaam 'onuitputtelijke energieIs behoorlijk hilarisch.

Maar je doel is bereikt: daar heb je jezelf bekend gemaakt !!! : Cheesy: : Mrgreen:

We stoppen de kosten! : Cheesy: : Mrgreen: Het ruikt naar een storm.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/06/12, 18:48

Hier zal ik je weer maken "Verspil je tijd!" : Mrgreen:

Voordat u gaat zeilen, kunt u hier laad- en ontladingsflats simuleren:
(door de mogelijkheid te hebben om de waarde van de weerstand te variëren, met de juiste formule):
[url = http: //ressources.univ-lemans.fr/AccesLibre/UM/Pedago/physique/02/electri/condo2.html? width = 80% & hoogte = 80% & jqmRefresh = false]...>[/ Url]

Hier zul je in staat zijn om [als het mogelijk is ^^] de basisprincipes van thermodynamica - de kinetiek van gassen - cycli en motoren - en al het andere te begrijpen:
...>

En u zult de afwijkingen van wat u voorstelt, zelf kunnen begrijpen.
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53




par snapshoot » 30/06/12, 19:25

je maakt me echt aan het lachen, verbindt me en verbindt je ..... je zult zien dat je echt grappig bent.

realiseer je je niet? je schrijft alles!


Ik ga in je domme spellen spelen, geen probleem.
je vroeg was of je een batterij kunt vervangen door een flat, ja of nee, dan, zo ja, rechtvaardig dat, iets wat ik deed; Ik heb je gezegd dat we het zouden kunnen doen, maar op voorwaarden, en mini-formule dan ........ kortom, jij bent de indringer in dit spel, niet ik, je wilt klauteren kaarten, uit negatieve passie.

Ik wens je een goed herstel.

bye.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 85-gasten