Een motor onuitputtelijke energie ...

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

Een motor onuitputtelijke energie ...

par snapshoot » 03/06/12, 20:46

groeten,

vrienden, en hier zijn de links naar het gecorrigeerde document, omdat het vorige minder "esthetisch" was.

dank je wel.

ik heb enige correctie aangebracht in het artikel dat ik je heb gestuurd, hier is de vergelijking met het goede bestand;
(voor anglofoben; ik heb wat geretoucheerd op de documenten, het zou meer "esthetisch" moeten zijn)

https://www.econologie.info/share/partag ... pGUi71.doc

of op mijn facebook;

http://www.facebook.com/notes/nasri-kha ... 8755855531


bedankt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

par Christophe » 03/06/12, 20:51

Voor degenen die aankomen, is hier het "begin" van de interventies van snapshoot: https://www.econologie.com/forums/je-viens-d ... 11818.html

Het is goed om het stuk niet los te laten, maar er moet wat eten over zijn ...

ps: onuitputtelijk het duurt maar een n, ik heb de titel gecorrigeerd ...
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 03/06/12, 20:54

Christophe schreef:Voor degenen die aankomen, is hier het "begin" van de interventies van snapshoot: https://www.econologie.com/forums/je-viens-d ... 11818.html

Het is goed om het stuk niet los te laten, maar er moet wat eten over zijn ...

ps: onuitputtelijk het duurt maar een n, ik heb de titel gecorrigeerd ...



bedankt voor de tweede "n", ik schreef een beetje haastig .... het komt zelden voor dat ik dit soort fouten maak, toch bedankt.
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 03/06/12, 21:02

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 04/06/12, 03:54

Ja Snapshoot, het is goed om het nummer niet los te laten. Ik zeg dat niet omdat ik in uw project geloof*, maar zodat je doorgaat in je onderzoeksproces ... omdat je daar iets leert. Maar voor de rest, sorry: je project is niet haalbaar, iedereen hier vertelde je min of meer vriendelijk ... Neem een ​​stap terug, eet op je rem en probeer objectief te zijn door je te concentreren op wijs met de argumenten voor en tegen tegen alle bezwaren die u heeft ontvangen.

Schakel dan snel over naar onuitputtelijke thermische zonne-energie, zoals reeds gesuggereerd, en doe iets concreets.

Maar bovenal, ga terug naar de aarde en genees je ego een beetje. Anders val je van de top (zoals bij spelfouten waarbij je net doet alsof je dat praktisch niet doet, als je zoveel doet).

Maar goed, dat zeg ik zonder enige illusie van mijn kant.

* (Ik heb nog steeds angstaanjagende fouten gelezen ... zoals de slag van vliegtuigen zonder zwaartekracht: maar wat doe je dan met aardse zwaartekracht ... op grondniveau ...?! En hoe denk je dat het vliegtuig erin is geslaagd om op te stijgen? Met een gassysteem zoals dat van jou?)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 04/06/12, 04:26

Dag

Obamot schreef:
Maar bovenal, ga terug naar de aarde en genees je ego een beetje. Anders val je van de top (zoals bij spelfouten waarbij je net doet alsof je dat praktisch niet doet, als je zoveel doet).

Maar goed, dat zeg ik zonder enige illusie van mijn kant.


Ik geef training aan vliegtuigpiloten ..
En ik moet deze opmerking maken, de intellectuelen, degenen die een baccalaureaat hebben die zonder fouten schrijven, het duurt twee en drie keer de tijd om ze solo te laten gaan op een soort niet-conventionele vliegtuigen.
De houthakkers, de cultivator in 10 trainingsuren kunnen we hem naar het verre noorden laten gaan, de intellectueel die grote theoretische berekeningen doet en die bevroren blijft op zijn instrumenten (wanneer ik het dashboard verberg met een krant, hij is volledig in paniek.)
Wanneer het in een veld op 1000-voetbanen moet landen, is het praktisch onmogelijk, terwijl de houthakker zijn vliegtuig voelt, op de stoel, berekent de andere ...
Einde van mijn reis in het echte leven ...

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 04/06/12, 04:37

Ik weet niet of je alles goed hebt gevolgd, maar dat is niet wat ik opmerkte André!

Ik ben ook niet degene die zijn fouten opmerkte, bovendien maak ik me helemaal geen zorgen over fouten die te goeder trouw door mensen zijn gemaakt.

Ik weet hoe ik dingen moet delen. Er zijn mensen die fouten maken, maar die verstandige dingen zeggen en ik zou ze niet willen aanwijzen. Wat problematisch is, zijn niet zozeer de fouten, ziet u, maar de ontkenning van het niet accepteren dat we ze maken. (Dat doe ik trouwens ... maar wat is dan het probleem? Geen ... het stoort me alleen ... : Mrgreen: )

Het is zoals je tegen je man zegt "goede piloot"- maar eerder handmatig dan intellectueel - dat hij met een te sterke tegenwind kon crashen gezien zijn snelheid van naderen, maar dat hij volhardt in het niet accepteren van deze hypothese en verder gaat dan .. (als u de metafoor ziet ...).

Zou u instappen in een vliegtuig bestuurd door zo'n heethoofd die uw vluchtinstructies niet zou respecteren door het gevaar schijnbaar te ontkennen?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

par dedeleco » 04/06/12, 12:37

Voor André zijn er allerlei intellectuelen, degenen die het beton verachten en nooit hun vingers vuil maken, zonder handmatig adres, door totale afwezigheid van oefening, in paniek, bang, zijn zeker, zoals u opmerkt, maar er zijn sommigen in staat om concreet te worden, vuil te worden in het vet en vervolgens over te gaan naar de theorie van concreet, en dat maakt hun intellectuelen niet zichtbaar, en zijn zo goed als de voorverkiezingen die alles uit instinct doen, soms als verbrande hoofden, die statistisch minder leven, een doelstelling die ik persoonlijk om me heen zie.


Voor houthakkers is hun taak gevaarlijk, net zoveel, zo niet meer dan in een vliegtuig, en als ze niet genoeg denken, sterven ze verpletterd door bomen, zoals we na elke storm in de verwarde meevaller zien !!

anders, snapshoot heeft onuitputtelijke energie volharden in de pure droom !!

Hij heeft veel meer kans om het grootste deel van de loterij te winnen dan je onuitputtelijke energiesysteem te runnen.

Hoe dan ook, we hebben deze energie, de HH-fusie die al 4,5 miljard jaar in de zon heeft gewerkt, maar gezien zijn enorme, bijna oncontroleerbare, zoals de droom van ITER op 15 miljard € bewijst, met al 60 jaar onderzoek, zonder enig succes sinds de eerste H-bom !!!

André doet er goed aan de theorie niet te veel te verachten, want zelfs bevestigde vliegtuigpiloten hebben zeer zelden ongelukken en sterven na verloop van tijd door multiplicatief effect, kleine waarschijnlijkheden van bijna onvoorspelbare situaties, verzameld in de tijd, bepaalde theorie, precies zoals een Fukushima-Tcherno is onvermijdelijk in Frankrijk, vroeg of laat !!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 04/06/12, 15:45

Dag

Het is alsof je je man "een goede piloot" vertelt - maar eerder handmatig dan intellectueel - dat hij met een te sterke zijwind kan crashen gezien zijn snelheid van naderen, maar dat hij sta erop deze hypothese niet te accepteren en te negeren ... (als u de metafoor ziet ...).

Zou u instappen in een vliegtuig bestuurd door zo'n heethoofd die uw vluchtinstructies niet zou respecteren door het gevaar schijnbaar te ontkennen?


We zien dat we te maken hebben met stadsmensen die in de voorschriften, in het handboek, in theorie kaderen.

Praat met me geen banaliteit zoals zijwind van 30knt
piloten die onder de elektrische leidingen passeren, die in nauwe valleien vliegen, die op boswegen landen, die de eerste vluchten maken van nieuw gebouwde en zeer aangepaste vliegtuigen, piloten die de grenzen van deze vliegtuigen moeten vaststellen.
Sommige lijnpiloten, wanneer ze worden omgezet in een spreidende piloot, is het niet eenvoudig om ze laag te laten vliegen en onder de hoogspanningslijnen door te laten (de cultivator plant zijn velden overal)

Om over dit onderwerp te blijven, zijn er correctors in alle software, maar je moet de tijd nemen om het te gebruiken, maar wat rechtvaardigt wat? het is gewoon make-up en een typisch Europees oordeel.
Ik wist dit toen onze staalfabriek werd verkocht aan Arcelor Mittal
alles moet door de ingenieurs gaan, de aanpassingen door de kleine onderhoudsmedewerkers voltooid hebben, de motivatie van de arbeider verdwijnt, hij wordt als een soldaat die op orders wacht.
In Noord-Amerika werkt het zo niet.


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 04/06/12, 16:08

Er zijn mensen die koste wat kost moeten objectiveren.

Anderen hebben hun hersens "op de achtergrond".

Het is een beetje zoals rijden "op het gehoor" of op de toerenteller
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten