Een motor onuitputtelijke energie ...

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

par dedeleco » 07/06/12, 17:53

Met vriendelijke groet,
Dus eigenlijk insinueer je dat ik niet slim genoeg ben om een ​​simulatie goed uit te voeren onder solidworks, toch?

weet jij mij allereerst een dergelijk oordeel over mijn vaardigheden los te laten? of bent u de enige (meneer de programmeur) die weet wat eindige elementen en numerieke analyses zijn...

een beetje bescheidenheid kan geen kwaad, kortom en om bij het onderwerp te blijven, stel mij een objectieve vraag in plaats van hier en daar opmerkingen te maken om te doen alsof ik een expert ben of wat dan ook.....

de boodschap is voor iedereen!


Met vriendelijke groet, Snapshoot reageert helemaal niet op de interne inhoud van het precieze, natuurkundige en wiskundige simulatieprogramma!!

Ik merkte bij sommige Als gevolg van het blinde vertrouwen in dit soort programma's bestaan ​​er fundamentele fouten.

snapshoot reageert helemaal niet op de eerste punten waar ik naar zou kijken op dit programma:
1) fysieke hypothesen, goed ingeburgerd, met noodzakelijkerwijs behoud van energie, goed ingeburgerd, anders, Snapshoot gaat vanaf het begin uit van wat het in zijn simulatie wil aantonen: het niet-behoud van energie die onuitputtelijk is geworden !!
2) wiskunde!!
en nogmaals: is dit behoud van energie bij eindige elementen en numerieke analyses volkomen verzekerd zonder de geringste benadering?

Hoeveel ik ook uitleg, deze simpele, rigoureuze redenering lijkt rigoureuze redenering niet te begrijpen, en ga door, in cirkelredeneringen, waarbij hij vanaf het begin aanneemt wat hij wil vinden: de onuitputtelijke energie, om in zijn simulatie te geloven zoals in zijn dromen!!
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 07/06/12, 17:54

moinsdewatt schreef:
snapshoot schreef: ... Nog een treffender voorbeeld: de trainingsvliegtuigen voor astronauten die gewichtloosheid simuleren; het vliegtuig valt voortdurend, of bijna...


Maar hij is dom.
Dit is zijn filosofie.

Hier spring ik uit mijn stoel en mik op het tapijt. Ik zal heel lang in vrije val zijn (uitgedrukt in microseconden, dat is een groot getal, dat is waar). Ik zal gedurende al die tijd voortdurend in beweging zijn, wat een geweldige zet. :P


Met dit voorbeeld van een vliegtuig bedoelde ik dat ALS we ervoor zouden zorgen dat (ervan uitgaande dat) de daalcurve van het vliegtuig oneindig groot of lang was, we een mechanisme zouden hebben met oneindige energie (ik hou niet van de term eeuwigdurend, zelfs als het klinkt meer "verkopen"), maar "helaas" zal het vliegtuig vroeg of laat de grond raken, en dat zeg ik in de intro.

dus ik ben niet dom voor dezelfde gelegenheid.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 07/06/12, 17:55

Houd op met die onzin!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten