Een motor onuitputtelijke energie ...

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

par Gaston » 07/06/12, 17:14

Wees voorzichtig, snapshoot zal succesvoller zijn dan eeuwigdurende beweging:
hij zal Obamot en Dedeleco met elkaar verzoenen : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 07/06/12, 17:16

Dat was al eerder! Of het tijdens is, zullen we later moeten zien : Mrgreen:
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 07/06/12, 17:18

sorry, maar het is deze zin die me een beetje irriteerde;



Nadat ik programma's heb gemaakt voor het simuleren van fysieke systemen, merk ik op dat snapshoot de inhoud van dit programma, vaak zeer complex en essentieel om de exacte grenzen en risico's op ernstige fouten te kennen, volledig lijkt te negeren door alleen dromen te beschrijven met de simulatie
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 07/06/12, 17:25

Zelfs is het moeilijk om energie te besparen in een dynamische simulatie op lange termijn, omdat we een eindige iteratiestap zetten op de gebruikelijke iteratievergelijkingen, en in het algemeen besparen ze geen energie zonder de geringste fout en daarom eindigen de kleine geaccumuleerde fouten meestal met valse resultaten, met niet genoeg of te veel energie (onwaar wat betreft de energie in de simulatie dan, met misleidende overenergie in de simulatie), bij het starten van vergelijkingen die fysiek perfect energie behouden.


Dit is hier niet het geval voor mijn motor, omdat deze oneindige energie heeft.

zoals je hier zo goed zegt;
Een bijna onuitputtelijke vorm van energie is kernenergie, ontdekt met radium dat spontaan en voortdurend verhitte, wat in 1900 alle kennis tegensprak, en dat werd opgehelderd door de ontdekking van de bron van radioactieve energie die al 5 miljard jaar werd opgeslagen.


Dat komt overeen met mijn mechanisme.

herlees de intro van mijn artikel, alles staat er op dit punt (de ziel van mijn uitvinding)........als je het hebt gelezen, zullen we hier opnieuw praten.

à+ en nogmaals sorry voor mijn nervositeit.
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 07/06/12, 17:28

0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 07/06/12, 17:39

...I. inleiding:

actieve fysische verschijnselen (krachten en/of/of energieën [potentialen, kinetiek, elektriciteit, etc.]) en permanent zijn talrijk, en ze bestaan ​​echt in ons universum, ze verschillen van aard van elkaar, maar het belangrijkste is dat ze zijn hier.
Enkele voorbeelden van deze verschijnselen van ‘eeuwigdurendheid’ of duurzaamheid in de natuur waar we elke dag leven zijn; zwaartekracht, magnetisme, atomaire of moleculaire agitaties, agitaties van elektronen, atomaire bindingen (sterke interactie), massa zelf is een vorm van consistentie van een bepaald type energie……enz.
We kunnen dus inspiratie halen uit deze paar verschijnselen en op hun beurt een oneindige energiemachine bouwen!

Een ander punt waar ik het met je over wil hebben is de wet van Lavoisier; Niets gaat verloren, alles wordt getransformeerd...
En dit geldt voor materie en ook voor energie, en tegelijkertijd wordt materie getransformeerd in een andere en kan deze ook worden omgezet in energie, zoals Einstein al heeft aangetoond.
De machines die de mens door zijn geschiedenis heen heeft uitgevonden zijn lineaire (of open-loop) mechanismen vanuit het oogpunt van energietransformatie; De verbrandingsmotor begint bijvoorbeeld met het omzetten van de potentiële en chemische energie van de brandstof in thermische energie, waarna deze thermische energie wordt omgezet in mechanische energie, dus hier is de cyclus van transformaties een open (of lineaire) lus.
het is heel moeilijk, zo niet onmogelijk, om de transformatielus op menselijke schaal te sluiten, dus in mijn presentatie gaan we dit pad niet in, dat kan ik je bij voorbaat geruststellen!

Ik zal liever de ‘potentiële’ energie van een gas onder druk exploiteren, omdat deze energie onuitputtelijk is, en we zullen deze eenvoudigweg exploiteren.


Dit is dan ook de algemene filosofie van mijn werk, meer concreet en om deze filosofie te realiseren; Zorg ervoor dat een lichaam altijd onder één kracht staat, en slechts één kracht.
Een concreet voorbeeld; de val van een lichaam verticaal, het staat onder de kracht van zijn gewicht en het beweegt, maar het probleem is dat deze beweging niet lang duurt, omdat dit lichaam het oppervlak van de planeet zal raken en immobiliseren.
Nog een sprekender voorbeeld: de trainingsvliegtuigen voor astronauten die gewichtloosheid simuleren; het vliegtuig valt voortdurend, of bijna...
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

par moinsdewatt » 07/06/12, 17:41

mijn systeem is veel beter!
Zo kun je beter filosoferen.

Beeld
Dernière édition par moinsdewatt de 07 / 06 / 12, 17: 41, 1 keer bewerkt.
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 07/06/12, 17:41

:| :| :|
Dernière édition par snapshoot de 07 / 06 / 12, 17: 48, 1 keer bewerkt.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

par moinsdewatt » 07/06/12, 17:45

snapshoot schreef: ... Nog een treffender voorbeeld: de trainingsvliegtuigen voor astronauten die gewichtloosheid simuleren; het vliegtuig valt voortdurend, of bijna...


Maar hij is dom.
Dit is zijn filosofie.

Hier spring ik uit mijn stoel en mik op het tapijt. Ik zal heel lang in vrije val zijn (uitgedrukt in microseconden, dat is een groot getal, dat is waar). Ik zal gedurende al die tijd voortdurend in beweging zijn, wat een geweldige zet. :P
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 07/06/12, 17:48

moinsdewatt schreef:mijn systeem is veel beter!
Zo kun je beter filosoferen.

Beeld



nee, dat is het tegenovergestelde van mijn uitvinding; een ‘gesloten’ energielus die zal verstikken en verdwijnen door verliezen….enz.

herlees de intro hierboven, het is compleet het tegenovergestelde van wat daar wordt getekend, omdat ik heb gekozen voor een "klassieke" open (lineaire) lus van energietransformaties; de onuitputtelijke energie van gas onder druk wordt omgezet in mechanische energie.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 145-gasten