Motor voor conferentie-ervaring

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
jippie13
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 14/04/12, 20:54

Motor voor conferentie-ervaring




par jippie13 » 15/04/12, 16:49

Hallo,
Als ingenieur van opleiding zou ik graag iemand willen ontmoeten die met succes een magnetische generator heeft gebouwd, met of zonder input. (ok, dit tart de wetten van de natuurkunde, maar ik ben nieuwsgierig)

Als u mij naar deze of gene persoon zou kunnen verwijzen, zou ik u dankbaar zijn.

Of zijn er in Frankrijk conferenties over dit onderwerp?

Met vriendelijke groet.

Jippy13 op de forum
0 x
chrisleblay
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 134
Inschrijving: 16/06/07, 01:35
x 4




par chrisleblay » 16/04/12, 02:15

Persoonlijk weet ik geen enkele associatie te creëren
magnetische motoren, er zijn enkele goede video's en
concepten op youtube, overunity.

Deze is bijvoorbeeld interessant:

http://www.youtube.com/watch?v=FLek_3Hpwus

Het lijkt mij echter dat we hiermee een paar LED's zouden kunnen laten branden, maar het concept van de magnetische motor lijkt slim te worden gedemonstreerd.

Het Steorn-concept is ook goed, maar het lijkt mij dat het hetzelfde is
we kunnen nog steeds maar een paar LED's aansteken.

Merk ook op dat er universele natuurwetenschappen en economische natuurwetenschappen zijn (die van het huidige systeem) waar alles wat gratis is onmogelijk is (je kunt er beter om lachen!).
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 16/04/12, 05:19

Zet een groot bord op de Lépine-wedstrijd.
1+1=3? Wie van mij houdt, volg mij!!!
Free is dood, op zoek naar de kleinzoon van NicolaT.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 16/04/12, 07:39

jippy13 economisch gezien, als je tijd over hebt, doe het dan voor iets anders dan deze hersenschim.
Het is duidelijk dat ik iemand niet kan en wil tegenhouden om te dromen
Magneten hebben een magische kant, ik heb ze al 20 jaar in een magnetische zweefbuis.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/04/12, 08:31

Chrisleblay zei:

Deze is bijvoorbeeld interessant:

http://www.youtube.com/watch?v=FLek_3Hpwus


Het is zeker de beste die ik in lange tijd heb gezien, ook al is de tijd wat kort. Het cam-retoursysteem is ingenieus. Sterker nog, deze motor maakt voor een deel gebruik van de zwaartekracht, maar dat maakt niet uit: alleen het resultaat telt.

Ik stel voor dat we migreren naar “alle soorten magnetische motoren”. Ik heb de link daar gezet.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/04/12, 10:54

Info verstrekt door Tagor over “alle soorten magnetische motoren”

de auteur van deze video legde uit hoe hij maakte
deze montage: buitenluchtstraal


: Cry: :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
jippie13
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 14/04/12, 20:54




par jippie13 » 16/04/12, 19:57

Ok,
Na een dag nadenken kom ik tot de conclusie dat dit allemaal een hoax of oplichterij is om montagehandleidingen te verkopen voor apparaten die niet werken. Misschien zijn zelfs de magneetverkopers er ergens voor?

Ja, ik merkte dat ik droomde van een betere, schonere wereld! snuiven! snuiven! Ik werd voor de gek gehouden.

Bedankt voor je adviezen!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten