Vervang de bubbler door een elektrisch injectorsysteem

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
muzo_31
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 07/10/05, 17:11

Vervang de bubbler door een elektrisch injectorsysteem




par muzo_31 » 14/11/05, 17:00

M David's pagina's doen je watertanden!
Elektronisch van beroep, ik stelde me voor dat ik een of meer injectoren bestuurde om de watermist te creëren die vervolgens door de Pantone-reactor werd opgeslokt.
En waarom niet, voer dan olie of diesel door de reactor.

Om hiermee te experimenteren, krijg ik "goedkoop" een paar benzine-injectoren uit een recente Japanse auto en hier doe ik wat tests.

Als pomp gebruik ik de luchtblazer van de compressor met stroomopwaarts een drukbegrenzer. Tussen de injector en de ventilator maak ik verbinding met een transparante buis die ook dient als een reservoir voor de te spuiten vloeistof.
(Ik had foto's, maar ik heb ze per ongeluk verwijderd)

Configureer bij 2 bar, ik vul de inlaatpijp van de brandstofinjector, een kleine batterij om de spoel in de garage aan te drijven en ik ben super blij om een ​​mist van benzine te maken, super fijn en vooral gemakkelijk om controler. :)

2e deel van de ervaring, als alle benzine op is, giet ik een beetje water in de inlaat van de injector, ik verhoog de tank tot 2 bar en... teleurstelling: die spuit een supermist benzine gedraagt ​​zich nu als een douchekop !! elk gaatje in de injector laat een heel klein koevoetstraaltje door.

Ik vind gewoon een mist, helemaal niet regelmatig, wanneer de tank leeg is en het water druppelsgewijs komt terwijl de injector in wezen alleen lucht verspreidt. Kortom zo'n gasinstallatie om uiteindelijk een slechte carburateur over te doen :(

Jammer als ik belachelijk ben, maar evenveel voor iedereen ... degenen die hebben geprobeerd, hebben dezelfde trieste resultaten?
Jammer als er niets te doen is want dan was de elektronische besturing makkelijk geweest.

Voor geïnteresseerden kan ik helpen met het ontwerp van de mini "rekenmachine". Ik heb ook wat informatie over de injectorbedieningen (de batterij is verre van de ideale bediening om voorzichtig te gebruiken...).

Elektronische injectie op een pantone lijkt zo veelbelovend...
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 14/11/05, 20:44

Goed idee dat de compressor blaast in plaats van de inspuitpomp :D
Ik dacht aan iets dat nog meer "hack" in het genre was, het was om aan boord te gaan van een mini 12V-compressor met een luchtreserve (bijvoorbeeld: luchtveringstoestellen) en de bubbler / carburateur te vervangen door sproeiers van met airbrush verfreserve. Een mondstuk voor de koolwaterstof, een voor het water, en zo sproeien we in een microdruppeltje, hoeven we ons niet bezig te houden met de zuigproblemen, en vooral, we konden het maximale percentage water controleren, afhankelijk van koolwaterstof 8)
Voorlopig concentreer ik me op mijn chlorinator, maar als ik het uiteindelijk niet kan, begin ik waarschijnlijk zoiets in pantone.
0 x
rápido
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 09/06/05, 22:57
Plaats: 97290 Marin Martinique




par rápido » 14/11/05, 23:02

goedenavond
Ik denk ook dat elektronica en injectie zeker in staat zijn om wonderen te verrichten met de pantone, maar het probleem is dat het niet gemakkelijk "door iedereen te bieden" is.
Jammer voor het water en de injector, er is zeker een manier om een ​​tip te vinden om te werken (een evian water sproeier werkt goed!).
Ik weet niet veel over computers, maar ik wil graag mijn laptop aansluiten op mijn oude olie 5 cil.
idee:
meet de zuigkracht van de motor met een herstelsnelheid op de injectiemotor
detecteer de positie vertraagt ​​(eenvoudige schakelaar op het pedaal)
deze 2 info zouden moeten volstaan ​​om 2 elektrisch geregelde injectoren (gerecupereerd op dezelfde motor) 1 voor water te bestellen (mits correct gespoten}, 1 voor diesel of koolzaadolie en ze in een of meer reactoren.
Is er een computeringenieur die in staat is om de juiste pc-interface te vinden (1 injector = 30 pulsen van 3a8 milliseconde van a4000rpm) en het programma om dit alles te laten verlopen met tijdparameters, variabele injectie-vooruitgang en alle en alle.
zou dat niet de absolute voet zijn?
links voor site-on-injectie en deze componenten en zorg dat het haalbaar moet zijn: http://pboursin.club.fr/pdginj.htm
goedenacht tot later allemaal
0 x
Avatar de l'utilisateur
muzo_31
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 07/10/05, 17:11




par muzo_31 » 15/11/05, 11:28

Een SDC77: laat de elektrolyse vallen!
Na tientallen (honderden!) uren op internet en tientallen uren aan het borrelen van de vloot, heb ik nog nooit een frequentie gevonden, zelfs niet benaderd, waardoor het reageert met betere prestaties dan die van DC-elektrolyse...
Toch heb ik de hele 1kHZ -> 100kHz-band tientallen keren gescand in stappen van 10 / 100Hz.

Wat me afmaakte, was toen ik las dat een journalist de beroemde Japanse auto in de Filippijnen ging bekijken en dat het voor een auto met waterstof een slechte geur van benzeen had :?

Dus luisterde ik eindelijk naar mijn scheikundige vriend die vanaf het begin tegen me had gepraat over grote hoaxes...

Een snel: geen pc nodig !!!
Als je zo weinig te doen hebt, neem dan een PIC!
mijn motto is "het beste is de vijand van het goede". Ik doe veel dingen met deze kleine pareltjes. Voor de app die je beschrijft, lijkt de 12F683 mij ruimschoots te groot. Ik kan je schema's geven als je monteurs klaar zijn voor de tests : Wink:
Ik kan zelfs het programma voor je schetsen om het ding te starten. chick!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 15/11/05, 11:39

muzo_31 schreef:
Wat me afmaakte, was toen ik las dat een journalist de beroemde Japanse auto in de Filippijnen ging bekijken en dat het voor een auto met waterstof een slechte geur van benzeen had :?


Ik denk dat je Dingle bedoelt?

Ben Benoit hiervan forum ging hem persoonlijk ontmoeten ... hij is duidelijk een charlatan! Maar Benoit kan je er beter over vertellen dan ik (pkoi maak er trouwens geen topic over)
0 x
Avatar de l'utilisateur
muzo_31
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 07/10/05, 17:11




par muzo_31 » 15/11/05, 12:06

Hoe je wilt, ik kan beschrijven wat ik deed en wat niet werkte... als je iets maakt, plaats dan de link in deze thread omdat ik niet vaak alle onderwerpen van alle forums (te weinig tijd).

daar zag ik opnieuw een verandering die in mijn koers viel (elec ...)

Maar uiteindelijk is de broek ook goed. minder elektronen, meer lassen : Roll: En vooral, de mensen die het laten werken beloven de maan niet en zijn bereikbaar ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Guidi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 102
Inschrijving: 20/08/05, 16:53
Plaats: België
x 3




par Guidi » 15/11/05, 23:42

Bonjour à tous,

Ik heb persoonlijk met elektrolyse geëxperimenteerd en ben tot dezelfde conclusies gekomen.

Om te zeggen dat we alles hebben gedaan ???

Hebben we onderzocht:

- hoge spanningen
- de resonantie van het circuit
-Etc.

Voor Dingle wist ik niet dat hij een vervalser was.
Je maakt me kapot, ik ga een biertje met je drinken.

Hoe zit het met Meyer?

Je slaat me, jongens.
Ik ga een tweede drinken.

A +.
0 x
Patrick Guidi
www.pfgtechnologie.be
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 16/11/05, 09:22

Meyer Ik geloof in de dood, kom en neem een ​​sprong ICI
0 x
Avatar de l'utilisateur
muzo_31
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 07/10/05, 17:11




par muzo_31 » 16/11/05, 11:58

Ik heb deze montage geprobeerd (met een andere besturingselektronica) en de omvormer gedroeg zich gewoon in boost ...

In tegenstelling tot wat Stanley Mayer beweerde, neemt de spanning aan de klemmen van de platen niet toe tot de doorslag van het diëlektricum, maar een weerstandseffect wordt overheersend vanaf een bepaalde spanning (ongeveer 25V in mijn geval).

Het is waar dat het sterker borrelt in vergelijking met 12V, maar door dezelfde gelijkspanning toe te passen, heb ik precies dezelfde stroom en dezelfde bel. conclusie ?

Ik heb misschien iets gemist, maar ik kan niet zien wat ...
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 16/11/05, 12:56

Ik heb deze montage geprobeerd

Over welke montage heb je het?
Tot op heden is er geen assemblage die het patent van Meyer correct reproduceert, we werken eraan forum, de enige schema's die de poort genereren, zijn die van mij en die van ASL, dus als je die gebruikt die hier en daar op het net beschikbaar zijn, heb je geen kans om mooie bubbels te maken...
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 148-gasten