Gasboiler en warm water probleem...

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
barbarij
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 16/03/12, 13:47

Gasboiler en warm water probleem...




par barbarij » 16/03/12, 21:09

Hallo,

Alsjeblieft, ik heb een probleem met mijn gasboiler/boiler.

De ketelzijde werkt redelijk goed, maar de boilerzijde heeft enkele problemen.

Als ik ga douchen, zet ik het water op de juiste temperatuur en ongeveer elke minuut is het alsof we ongeveer tien seconden lang warm water gebruiken en dan keert het terug naar de juiste temperatuur en wordt het water nog heeter...
Niemand gebruikt het water op dat moment echter (noch de boiler voor verwarming, noch de wasmachines...)

Het wordt behoorlijk vervelend omdat we niet meer kunnen genieten van een goede douche op een constante temperatuur!

Het gebeurde bijna van de ene op de andere dag en we hebben niets veranderd (loodgieters...), dus ik weet niet echt waar het aan kan liggen!

Heeft u suggesties om mij te helpen?

Bij voorbaat dank
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 16/03/12, 22:15

Ernstige mogelijkheid dat een slecht gemaakte mengkraan of warm/koud kranen die een apparaat zoals een wasmachine voorzien van één enkele slang, de kranen tegelijkertijd open hebben, zodat het koude water zich vermengt met het hete water zodra het wordt afgetapt warm water, dat de druk van het hete water verlaagt in vergelijking met het koude water, dat vervolgens in de plaats van het hete water snelt, waardoor het een bepaalde tijd nodig heeft om je huid te bereiken!!

Mijn vrouw doet dit soms bij mij, ze opent beide kranen op een enkele wasmachineslang en vraagt ​​me dan waarom er geen warm water meer is!!!

Als het in een appartement met warm en koud collectief water is, kan het een buurman zijn die dit doet, zoals ik dit 40 jaar geleden heb meegemaakt, totdat de mede-eigenaar terugslagkleppen installeerde!!

Leuk om erachter te komen wie dit heeft gedaan, en om tegen de buurman te schreeuwen: draai alsjeblieft de kraan dicht!
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 21/05/12, 14:13

Probleem opgelost ??????
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten