Brandstofbesparing met aceton?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/07/08, 16:03

Lietseu OH!

heb je niet de test van de opacimetrie van 15 pagina gedaan? https://www.econologie.com/forums/economies- ... 1-140.html om te rijden als dit:
Capt_Maloche schreef:herinnering: clioIII 1.5 DCI 70cv, brandstof 90% "normale" diesel + 10% benzine SP95
Ik monteerde op de uitlaat een katoenen doek van 30x30 cm vastgemaakt met een serflex om te "zien" wat ik verwerp met dit mengsel
Mount 30sesondes Beeld
Recto, beuark !! na 25 km !!
Beeld
Verso
Beeld

Kortom, na 25Km (werk reis), het zwarte doek is ronduit smerig !!! Het is verbazingwekkend om te zien dat verwerpt een auto !! Hoe kunnen we dit toestaan?
Als er andere éconologues bereid om hetzelfde te doen met een normale volledig en vol soort excillium, zou het leuk zijn om andere resultaten te hebben; het duurt 200km na de brandstof over te schakelen op de proef


Ik opnieuw deze avond een proef met 6% van mijn volledige SP95 GO Ultimate, heb ik al gemaakt 250 km met dit mengsel, en in tegenstelling tot het mengsel bij 10% van SP95 met 6% is er absoluut geen verschil motorgeluid
foto's vanavond of morgen

op mijn laatste volledige normale GO / goedkoop, in het kader van de boordcomputer vond mijn conso (Mixed Track met airconditioning en een autorioute deel):
- Ordi 4.9 = L / 100
- Werkelijke = L 5.1 / 100

elke keer als ik maakte een mengsel met benzine, het stroomverbruik van de computer was volkomen gelijk:
Is het noodzakelijk om te concluderen dat de GO's aan de pomp niet van de door de fabrikanten vereiste kwaliteit zijn?
Dernière édition par Capt_Maloche de 30 / 07 / 08, 16: 12, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 30/07/08, 16:06

24heures schreef:Hallo iedereen!

Ik ben op de ezel, met een aanvulling van SP95 is het mogelijk om de vervuiling en het brandstofverbruik te verminderen !!! ???
Sommige dat er geen risico's?
Iemand deed hij een test om te antipolution zien?
Opnieuw is de simpelste oplossingen zijn de beste !!
Vervolgens heb ik zette vol 40 en 3 liter diesel liter SP95, ik beef een beetje toch.
Ik zal u laten weten
Tot ziens!


Over Zag je het volgende onderwerp: https://www.econologie.com/forums/un-plein-g ... 09-70.html
het is een beetje rommelig aan beide onderwerpen te houden, maar Christophe is misschien niet de tijd om te controleren en het vinden van een gemeenschappelijke titel had ...
Christophe als u ons lezen, kunt u dit te verhelpen?
Met vriendelijke groet uit Lietseu
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 30/07/08, 16:25

Capt_Maloche schreef:Lietseu OH!

heb je niet de test van de opacimetrie van 15 pagina gedaan?
Ik opnieuw deze avond een proef met 6% van mijn volledige SP95 GO Ultimate, heb ik al gemaakt 250 km met dit mengsel, en in tegenstelling tot het mengsel bij 10% van SP95 met 6% is er absoluut geen verschil motorgeluid
foto's vanavond of morgen

op mijn laatste volledige normale GO / goedkoop, in het kader van de boordcomputer vond mijn conso (Mixed Track met airconditioning en een autorioute deel):
- Ordi 4.9 = L / 100
- Werkelijke = L 5.1 / 100

elke keer als ik maakte een mengsel met benzine, het stroomverbruik van de computer was volkomen gelijk:
Is het noodzakelijk om te concluderen dat de GO's aan de pomp niet van de door de fabrikanten vereiste kwaliteit zijn?


Hallo kapitein, bevestig ik u bijna al uw informatie!
Als ik niet heb gespeeld verkenner, het aanbrengen van een vlag aan de achterkant van mijn auto (vormige ballon natuurlijk) is dat mijn vier dorsale fracturen me ophouden!
Bij mij is het het tegenovergestelde gebeurt met betrekking tot de computer verbruik berekening gaf een exacte waarde zonder toevoeging van benzine, omdat ik naar de benzine toegevoegd, overschat het verbruik ...

Subjectief, ik nog steeds vond dat toen ik versnelde er zwarte rook achter de auto :P
Ik bevestig je, net als bij 6% van de motor was veel meer "round"! Ik concludeer derhalve dat de volgende volledige Ik zal% 6!
Blijkbaar ging ik naar 900 km met een volle 58 de ...
De exacte cijfers zullen volgen.
Met de groeten van Lietseu
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/07/08, 21:42

Je valt van een wolkenkrabber? dat moet pijn doen

6%, ik ben niet zeker
Ik test gewoon vanavond weer met slechts 6% + GO Ultimate

mijn vorige test werden gemaakt door 8 / 10 ° C buiten ° T, vanavond was nogal 30 / 31 ° C
Beeld

hoe dan ook, met 6% is het minder vuil dan de "normale" GO maar toch veel meer dan met 10%

de juiste balans is tussen deze waarden 2

Toch zal ik graag dat Pantonistes hetzelfde doen proef met een injectie van stoom, ben ik ervan overtuigd dat het veel effectiever
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 02/08/08, 22:03

Capt_Maloche schreef:Je valt van een wolkenkrabber? dat moet pijn doen


:P degene zoiets ja zeggen! in feite werd ik geconfronteerd met het lichaam van een jonge bestuurder de auto (licentie voor één week) die wilden zien of mijn fiets zo sterk als zijn auto, front, zweven, hout en breaks was! :P

Dus hier zijn de cijfers van mijn laatste consumptie veranderd GO 8%, totale afstand 837,8 Km gemiddeld ordi.6.6 L / 100 aangekondigd om 25KM / H op alle reizen.
Werkelijk verbruik 6.3917 L / 100 (verschil van 20 Cl => comp.)
In deze route zit er volgens de computer dus gemiddeld 200 km snelweg bij. van 75 km / u en al de rest zijn stedelijke routes ... bij deze snelheid is de verbetering in de orde van 10% van het GO-mengsel. & Benzine ... maar laten we juist zijn, dit type rit is niet ideaal voor correcte verbruiksberekeningen. het was erg warm en ik kon niet zonder de airconditioning, die de knoppen volledig draaide!
Nieuwe lopende studies met 6% weer. (Voor de kinderen zijn thuis je gaat, zorg qq wandelingen (het zal nieuwe data te maken)

Ik bevestig het herstel duidelijker, de zeer consistent stationair op 500t / min., Geen reden zich zorgen te maken over de motor ...

Het zou moeten gaan met het geld in een monteur om de niveaus van verontreiniging controleren, alleen maar om precies te zijn +, vraag ik dat de volgende service :P

Met groet Lietseu
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 05/08/08, 17:36

Ik vul mijn ruimte IV, 2.2 2004 1850 kg DCI, ik vertrek morgen 8)
Ik reed met een mengsel van 5% van SP95 mijn GO
Ik kan niet geloven dat het resultaat, dit is de tweede volle met deze verhoudingen: aan het begin van het jaar gaf ik haar métal5 en schonere injectoren tour

Ik ging naar 6,7 L / 100!handpomp : Cheesy: , Tot een gemiddelde van 60 Km / h terwijl de computer displays 7,3 L / 100, de verschuiving van de werkelijke conso wordt bevestigd, is dit de eerste keer dat ik zo laag conso met dit vistuig

De kaart fabrikant aangeeft 7,7L / 100 in gemengde weg, ik heb altijd moeite om te bereiken.

Heren, ga je gang, zet een aantal gas in uw brandstof, het minder verbruikt, maar vervuilt minder (roet) en je hebt meer vissen (licht)

en FYI, ik ook rollen op dit moment met het bedrijf Clio en een mengsel van 6% en gepost mijn Conso is 4,6 L / 100 Parijs, de snelweg, en gemengd met airconditioning
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 05/08/08, 18:14

Capt_Maloche schreef:Ik vul mijn ruimte IV, 2.2 2004 1850 kg DCI, ik vertrek morgen 8)
Ik reed met een mengsel van 5% van SP95 mijn GO
Ik kan niet geloven dat het resultaat, dit is de tweede volle met deze verhoudingen: aan het begin van het jaar gaf ik haar métal5 en schonere injectoren tour



Hi om u kapitein van de vloot!

Ik vroeg me af of in plaats van aceton (die een beetje plastic niveau gevreesd) dus we konden niet gebruiken ... verholpen nafta verkocht als het reinigen van benzine of benzine C naam?

Zou er een apotheek, die ons kon vertellen wat hij denkt?

In feite lijkt dit product mij ideaal in die zin dat het dichter bij benzine staat, dat het minder agressief is dan aceton ... is het niet gebruikt als brandstof voor vliegtuigen in de verleden? (vanwege zijn hoge zuiverheid) wikipedia vertelt ons: "de lichte nafta met een eindpunt 80 ° C of 100 ° C (eindpunt = uiteindelijke destillatietemperatuur, PF)"

Minder dan een antwoord vertelde me dat dit het ding om te doen, probeer ik de volgende volledige hit!

interessante INFO: Brandstofverbruik: Nissan ECO pedaal verzint een serieuze site bevat: http://www.enerzine.com/1036/5565+econo ... edal+.html




Met de groeten van Lietseu
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 05/08/08, 21:59

Ja, ik hou van Battlestar Galactica (2004) en Trek ster :D http://www.moviewavs.com/php/sounds/?id ... beamup.wav

Eerlijk gezegd, voor uw product, ik weet het niet

Het resultaat HIER https://www.econologie.com/forums/voiture-di ... t5849.html
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/08/08, 22:14

Dag

Oude monteurs aan het brandstofsysteem te reinigen heeft een aantal ballen in de reservoirs te zetten heeft mithes

Andre
0 x
24heures
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 30/06/08, 23:21
Plaats: 36 (Indre)




par 24heures » 10/08/08, 22:14

Hallo ik ben terug!

Ik doe gewoon mijn 1er volledige GO (40.5l) + SP95 (3l) zo ongeveer 7.4%.
Iets meer dan ca vissen is on!
Door nadelen start het meer rook !!! Dit is normaal, zonder risico?
Mijn eigen gebruik, ben liter 5 slechts gemengde route, zoals de fabrikant data, vol voordat ik was in 4,7, maar ik reed tegen een aanhangwagen geladen terminals 100 over 85 kilo.
Ik sprak met mijn monteur, hij zei: "Ben je gek?"
En hij gaf me een beetje rommel, vermoedelijk dat het raadzaam was om een ​​dergelijk mengsel te maken op het moment dat de diesel vriest, en dat af en toe, maar nu het is aangepast, zou het niet aan te raden zijn voor mechanica, maar hey, geen precieze argumenten. Hij herinnerde me eraan: "Het is niet meer gedaan en het is verboden!"
Ik moet worden gerustgesteld !!
Want als ik begrijp de motor meer botsingen, zoals wanneer loodvrije werd vervangen door SP95. Op dat moment had ik een motorfiets 125cm3 ze liep vierkant beter, behalve dat in 500 Laché motor terminals met loodvrije !! (Alle punten op de zuiger zo klein punch shots, indrukwekkend)
Fabrikanten produceren motoren voor wat brandstof zoals u al zei ik meer weet of wanneer er een risico of niet ???
Ik maakte mijn eigen, maar alleen gazoil.
dank u voor uw antwoorden!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 222-gasten