Brandstofbesparing met aceton?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 27/06/08, 19:08

Dus je stopt 5 € van SP 95 naar 1.50 € 3.3L

op een mondéo is de tank 58.5L

Dus je hebt een mix van 6% SP95, PERFECT :D

Doe ons een opacimetrietest met een doek om te zien, je had er eerder een moeten doen om te vergelijken
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 27/06/08, 19:37

Heb ik het fout wanneer er geen onderwerp is gewijd aan je dieselmengsel Maloche mix-experiment? :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 27/06/08, 20:23

Nee, verander gewoon de titel van dit onderwerp en voeg aan het eind toe:
"Nee van SP95"
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: brandstofbesparing dankzij aceton? Geen SP95




par Flytox » 27/06/08, 23:55

Hallo Capt_Maloche
Capt_Maloche schreef:Oplossing 2: de druk is gelijk omdat het volumetrische pompen zijn, een meer vloeibare brandstof wordt in dezelfde hoeveelheid in dezelfde hoeveelheid geïnjecteerd


Het lijkt mij dat de uitlaatdruk van de verdringerpompen ook afhangt van de viscositeit van uw vloeistof en een beetje hoger moet zijn als de viscositeit toeneemt. (nog te bevestigen)
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 28/06/08, 19:20

Christophe schreef:Heb ik het fout wanneer er geen onderwerp is gewijd aan je dieselmengsel Maloche mix-experiment? :?


Hallo Christopher, is er een uitwisseling van informatie die al enigszins in dezelfde richting tussen het onderwerp dat je de vraag, dit zodat vrienden en André geeft interessante antwoorden over het onderwerp dat ik Explosie initiëren, detonatie, dat is de vraag https://www.econologie.com/forums/explosion-ou-detonation-that-is-the-question-t5641.html

Als je dat regelt door alles te groeperen, onder een titel naar keuze, nou, zoals we daar zeggen - "voel je vrij!" - bij ons: "stoor je niet!" dit kan de chmilblick helpen om vooruit te komen. :P


Oprechte groeten aan iedereen
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
24heures
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 30/06/08, 23:21
Plaats: 36 (Indre)




par 24heures » 25/07/08, 20:34

Hallo iedereen!

Ik ben op de ezel, met een aanvulling van SP95 is het mogelijk om de vervuiling en het brandstofverbruik te verminderen !!! ???
Sommige dat er geen risico's?
Iemand deed hij een test om te antipolution zien?
Opnieuw is de simpelste oplossingen zijn de beste !!
Vervolgens heb ik zette vol 40 en 3 liter diesel liter SP95, ik beef een beetje toch.
Ik zal u laten weten
Tot ziens!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 25/07/08, 23:54

Zou het toevoegen van benzine geen goede manier zijn om de vloeibaarheid van plantaardige olie te verbeteren?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 26/07/08, 13:00

het is mogelijk, er is alleen! :D

laten we de resultaten van 24hour zien
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 30/07/08, 15:44

24heures schreef:Hallo iedereen!

Ik ben op de ezel, met een aanvulling van SP95 is het mogelijk om de vervuiling en het brandstofverbruik te verminderen !!! ???
Sommige dat er geen risico's?
Iemand deed hij een test om te antipolution zien?
Opnieuw is de simpelste oplossingen zijn de beste !!
Vervolgens heb ik zette vol 40 en 3 liter diesel liter SP95, ik beef een beetje toch.
Ik zal u laten weten
Tot ziens!


Nee, je bent niet verkeerd ...
Ik nodig je uit om het onderwerp samen te lezen, je zult leren dat de kapitein al geruime tijd aan het testen is en dat er geen pauze is om te jammeren!
Van mijn kant heb ik al over 1000 km gemaakt met het bovenstaande mengsel, het niveau van vervuiling dat heel goed lijkt te werken!

Ik kom aan het einde van mijn volledige, alle cijfers in de volgende mededeling.

Met de groeten van Lietseu
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 30/07/08, 15:58

:P Met betrekking tot de kapitein van de verkooppip moet je je geen zorgen maken, ik ben altijd vol op dezelfde plaats :P
de volgende resultaten zullen snel volgen omdat mijn tank binnenkort leeg zal zijn!
Na de volgende dienst 107.000 km (groot onderhoud) Ik ben van plan om toe te voegen in de olie en gas een product dat ik van mijn vader, genaamd Asta 3000, die ik citeer hebt ontvangen: "en reinigt Beschermt de motor - diesel - LPG.
Efficiëntie op 30.000 km vermindert motorolie verbetert de prestaties vermindert verbruik verbetert startup vermindert luchtvervuiling »
als iemand de bazaar al heeft gebruikt, bedankt dat je me hebt verteld wat het is!
:P

Met vriendelijke groet van Lietseu

:P Als niemand dat doet, zal ik je ook op de hoogte houden, het spreekt voor zich dat ik op het moment van de behandeling geen benzine in diesel zou gebruiken! :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten