lawaai transformator na behandeling leidde

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
turbozender
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 18/12/06, 14:24

lawaai transformator na behandeling leidde




par turbozender » 23/01/12, 16:43

hallo
alle

hier heb ik een probleem
Ik heb halogeenverlichting met 12v transformator en 4 35w spots
Ik koop led spot 4w per stuk
maar de pb is dat de transformator wanneer er 4 led-spots zijn, ruis sissend maakt

Ik moet een minimum halogeen sport zetten zodat het stopt en opnieuw met 2 de meeste ruis

is er een oplossing of kan de transformator niet worden opgeladen?

is het nodig dat ik hem vervang (niet makkelijk is hij in het midden van de wandlamp)

merci d'avance
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 23/01/12, 18:52

de leds met hun interne voeding zijn niet blij met een halogeen transformator die 4x4 = 16W levert in plaats van 4x35W = 140W en dus een overspanning geeft, die gemeten moet worden waardoor de leds snel dood gaan !!

Dus stop deze bewerking, als je niet wilt dat de LED's dood gaan en zelfs de transformator, die constant de maximale spanning overschrijdt.
Er zijn verschillende soorten transformatoren, zwaar met schroot of licht met snijden, die constant stijgt en de spanning verlaagt zonder de benodigde belasting van 140W.

Zie Christophe et econologie voor LED-voedingen !!
0 x
turbozender
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 18/12/06, 14:24




par turbozender » 23/01/12, 19:14

oke bedankt

dus ik moet een transformator aanpassen en de grootte aanpassen die bij de verwachte behuizing past
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 231 gasten