Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

vaccinaties

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 22/07/17, 13:23

Janic schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=eNUv9dkWkQs
het is prachtig de onafhankelijkheid van de minister ten opzichte van de laboratoria.!!!????

Ik begrijp het niet:

Wat begrijp je niet ? Of de huidige minister nu voor de labs heeft gewerkt en haar bediening beëindigt, zij zal daar met warme dank in royale contanten terugkeren.

Waar is dat?
Philippe Sansonetti: “Het vaccin blijft de pijler van de volksgezondheid”
https://www.franceinter.fr/emissions/l- ... januari-2017

Je werkt, neem ik aan, voor een werkgever! Stel dat het voor een chocolatier is: ga je deze dan straffeloos bekritiseren op de productieprocessen, op de producten die worden toegevoegd om het product te “verbeteren”; enz... wat zal er gebeuren? Ontslagen met verliezen en botsingen!
Maar omdat je gepassioneerd bent over je werk, omdat je schulden hebt, een gezin moet voeden, universiteitskosten voor de kinderen, het huis moet betalen, vakanties, enz. Houd je mond tenzij je suïcidaal bent!
Kritiek kan dus niet van binnenuit komen, maar van buitenaf. door degenen die het systeem hebben verlaten,fysiek en intellectueel natuurlijk! Sansonetti verkeert in deze situatie van afhankelijkheid en kan niet bijten in de borst die hem voedt.
Achteraf kunnen we altijd analyseren wat hij zegt en de tegenstrijdigheden benadrukken. maar dit is hier al tientallen keren gedaan!
Voor het aluminium dat hij verdedigt, zie dus alvast de hierboven aangehaalde Gherardi-video en daarom hier:
https://www.youtube.com/watch?v=RbpxjJLiHvw
aluminium Gherardi
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 22/07/17, 13:39

https://www.youtube.com/watch?v=E9D69mNi3ZI
14'50 "
Hoe vaccins worden getest:
Vaccins ontsnappen aan een aantal wettelijke beperkingen die normaal gesproken noodzakelijk zijn voor de ontwikkeling van geneesmiddelen. Vaccins ontsnappen bijvoorbeeld aan wat wij farmacokinetische onderzoeken noemen., het is de monitoring van producten die in het lichaam worden geïnjecteerd. Voor een medicijn, bijvoorbeeld voor het hart of de bloeddruk, zal dit medicijn bij de bereiding ervan in het lichaam worden gevolgd, we zullen zien hoe het wordt geëlimineerd, of hoe het in bepaalde weefsels wordt gefixeerd, hoe het door bepaalde weefsels wordt getransformeerd. organen, vooral door de lever. Welnu, voor vaccins zijn dit farmacokinetische onderzoeken ZIJN NIET VEREIST als je op internet de farmacokinetiek van dat en dat vaccin intypt, typ je de naam van het vaccin in en krijg je: “ deze onderzoeken zijn niet vereist voor de vervaardiging van dit vaccin ".[*] Het is heel vervelend, want als we dit onderzoek hadden gedaan, hadden we bijvoorbeeld geweten dat wanneer aluminium in het lichaam wordt geïnjecteerd, een deel ervan wordt geëlimineerd, maar een deel blijft daar, waar het is geïnjecteerd Een deel ervan circuleert en kan de hersenen binnendringen. Als het zich in de hersenen bevindt, komt het er niet meer uit en dit geeft aanleiding tot aandoeningen die bekend staan ​​als macrofaag-myofasciitis. Als we vanaf het begin een farmacokinetisch onderzoek hadden gedaan, hadden we kunnen zien wat er met aluminium in het lichaam gebeurde, maar dat wisten we pas toen we deze nieuwe ziekten ontdekten. het is ongeveer 15 jaar geleden dat we ze ontdekten, en we kwamen er uiteindelijk achter dat dit te wijten was aan het aluminium dat vastzat in bepaalde weefsels en vooral in het zenuwstelsel. Dit zijn ziekten met musculo-articulaire manifestaties, aanzienlijke spierzwakte, gewrichtspijn en concentratieproblemen. Er worden onderzoeken uitgevoerd die worden gevolgd in verschillende ziekenhuizen, in het bijzonder geloof ik, het Henri Mondor-ziekenhuis in Parijs (Créteil in de buitenwijken!) Je hebt een team van onderzoekers: professor Gherardi, professor … die deze ziekten bestuderen (NB: zie de aangehaalde video)
http://www.pensees-sauvages.com/2017/02 ... aluminium/
Dat is de eerste punt waardoor deze vaccins aan de regelgeving ontsnappen. We weten niet waarom, maar ik zou geneigd zijn te zeggen dat we niet willen weten of de producten in het vaccin op plaatsen terecht zullen komen waar we ze niet graag zouden willen vinden. Ik weet het niet, maar het is een observatie! Er bestaat geen farmacokinetiek voor vaccins.
De tweede fout dat is dat er geen mutagenese-, carcinogenese- en genotoxiciteitsstudies voor vaccins bestaan. (18'21") Voor andere medicijnen doen we deze tests, voor vaccins is dit niet vereist.
Ik neem dus een ander voorbeeld, Gardasil, waar de laatste tijd veel over gesproken is voor het papillomavirus, en er zijn geen reprotoxiciteitstests, mutagenesetests, enz.; het is nog steeds onwaarschijnlijk
Een derde criterium waaruit deze vaccins ontsnappen, ze ontsnappen aan DE ECHTE PLACEBO. Wanneer we tolerantie-, effectiviteits- of tolerantiestudies uitvoeren, vergelijken we het nieuwe product dat we ontwikkelen met een neutraal product; Een fysiologische vloeistof is bijvoorbeeld een placebo, het is neutraal. Welnu, vaccins worden niet getest tegen echte placebo’s. We gaan een vaccin testen tegen een vaccin dat al op de markt is gebracht waarvan we de bijwerkingen al kennen en we gaan zeggen: - het vaccin heeft NIET MEER BIJWERKINGEN DAN het vaccin dat al op de markt is, dus dat is zo volledig geaccepteerd, maar we hebben het niet vergeleken met een echte placebo.
We gaan bijvoorbeeld een nieuw vaccin controleren dat een aluminiumadjuvans bevat dat aluminium bevat; we gaan het testen tegen een vaccin dat dit al bevat, dus het is geen echte placebo, aangezien er in beide gevallen aluminium aanwezig is en we zullen dat niet doen. het verschil kunnen zien; 20'
etc…..dus de rest in deze video!

En daarna zullen de lasteraars van H het bekritiseren omdat het niet doorgaat waar de vaccins ook niet door gaan!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
perseus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 283
Inschrijving: 06/12/16, 11:11
x 73

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par perseus » 22/07/17, 14:15

Hallo,

Janic schreef:Wat begrijp je niet ? Of de huidige minister nu voor de labs heeft gewerkt en haar bediening beëindigt, zij zal daar met warme dank in royale contanten terugkeren.



Dit is inderdaad volkomen terechte kritiek, ook al is er enige discussie Jij quok wat zijn grenzen heeft.
Maar als u toevallig dicht bij de biologische en/of alternatieve geneeskundesector werkt, zijn sommigen misschien van mening dat u ook financiële motivaties heeft die vooroordelen creëren, vooral gezien het ongelooflijke bekeringsdrang dat u aan de dag legt... Wees voorzichtig met selectieve verontwaardiging.

Wat de vaccinatie betreft, ik ben tegen een aantal ziekten ingeënt, maar ik volg het niet nauwlettend, ik ben waarschijnlijk niet erg op de hoogte. Ik wilde dit debat bespreken met mijn partner – die uit een land ten zuiden van de Sahara komt – en op een dag kwam ik een artikel tegen in een willekeurig tijdschrift. Ze heeft mij echt weer op het goede spoor gezet door te vertellen dat het vooral een debat was tussen de rijke landen waar we een levensverwachting van 75 jaar hebben en medische dekking bij ziekte.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 22/07/17, 18:49

hallo perseus

Dit is inderdaad volkomen terechte kritiek, ook al heeft een deel van het Tu quoque-argument zijn beperkingen.
Als?
Maar je moet niet bij mijn standpunt blijven. Doe wat onderzoek naar veel voormalige ministers of mensen die dicht bij de regering stonden en die in dienst waren van de bedrijven (niet alleen over dit onderwerp) waartegen ze tijdens hun ministerie hadden "gevochten" of afkomstig waren van deze bedrijven in kwestie.
de 1e minister komt uit Areva,
http://www.lexpress.fr/actualite/politi ... 08326.html
de president van de bank:
http://tempsreel.nouvelobs.com/rue89/20 ... acron.html
en dus de minister van Volksgezondheid.
Ik zit dus niet in dogma's, maar in de observatie dat dit meer dan gebruikelijk is. Alleen de toekomst zal het leren als hij zijn reis volgt.
Maar als u toevallig dicht bij de biologische en/of alternatieve geneeskundesector werkt, zijn sommigen misschien van mening dat u ook financiële motivaties heeft die vooroordelen creëren, vooral gezien het ongelooflijke bekeringsdrang dat u aan de dag legt... Wees voorzichtig met selectieve verontwaardiging.

Ik ben veel te oud (dat is het voordeel van pensioen!) om deel uit te maken van een biologische of alternatieve geneeskundesector (je hoeft me natuurlijk niet te geloven, maar mijn carrière heb ik in de industrie doorgebracht), maar ik heb kilometers op de teller klok en ik heb alle kleuren gezien en gehoord (tien opeenvolgende regeringen) over belangrijke beslissingen op gezondheidsgebied. Het is echter de eerste regering die een dergelijk besluit neemt zonder overleg met de hoogste gezondheidsautoriteiten die zich tegen hebben verklaard.
Zonder proselitisme zouden de dingen niet bewegen. Kijk naar het politieke bekeringsbeleid bij alle fans die hun tijd besteden aan een idee, zelfs aan een ideologie. Maar waar is de realiteit en dan heb ik het niet eens over enige waarheid. Maar wat zien we?
Links denkt dat ze gelijk hebben en heeft daarom de waarheid aan hun kant en dat rechts ongelijk heeft, rechts doet hetzelfde! Het centrum loopt niet ver achter in de prediking dat anderen buitensporig zijn en nog erger voor links van links en rechts van rechts.
Maar proselitisme en informatie worden meestal gemuilkorfd, het is een beetje anders en zelfs veel! Als je al het proza ​​dat hier van mijn kant over dit onderwerp is geschreven, herleest, Ik wijs alleen op buitenbeentje-wetenschappers gekant tegen conformistische wetenschappers zodat iedereen, in geweten, geïnformeerd is en een keuze kan maken, na reflectie en ervaring in het veld (op een manier, zonder pretentie, zoals de geketende eend of multimedia die informatie geeft die je niet wilt niet of zelden te vinden op je gebruikelijke eend (behalve wanneer deze niet langer verborgen kan worden)
Verontwaardiging, dat is een beetje het doel! Tu ne peux ramasser les olives qu'en secouant l'arbre comme le faisait Coluche avec son humour particulier (sans lui pas de resto du cœur) et son bocardage du politique quand il s'est présenté (sauf qu'il l'a payé duur!)
Als verontwaardiging alleen maar leidt tot het insluiten van jezelf en je conditionering, is dat een schande; als het ons aanmoedigt om na te denken, te leren, het bewustzijn te vergroten en daarom onszelf in twijfel te trekken, zal het enig nut hebben gehad.
Wat de vaccinatie betreft, ik ben tegen een aantal ziekten ingeënt, maar ik volg het niet nauwlettend, ik ben waarschijnlijk niet erg op de hoogte. Ik wilde dit debat bespreken met mijn partner – die uit een land ten zuiden van de Sahara komt – en op een dag kwam ik een artikel tegen in een willekeurig tijdschrift. Ze heeft mij echt weer op het goede spoor gezet door te vertellen dat het vooral een debat was tussen de rijke landen waar we een levensverwachting van 75 jaar hebben en medische dekking bij ziekte.

Het is niet erg duidelijk! Zij verklaart zich voor of tegen deze vaccinaties die zullen worden opgelegd?
maar je bent in de ervaring, en niet in de theorieën van ministeries of medische faculteiten, volledig uit de pas met de realiteit ter plaatse, in Frankrijk, net als in Afrika en zelfs elders.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 24/07/17, 10:49

een interessant interview met een pro-vaccin met een uitstekend argument, uiteraard voor degenen die niet bekend zijn met het onderwerp.
https://www.youtube.com/watch?v=ZVj3l5q7ROQ
Bijvoorbeeld met betrekking tot de pokken, waarvan hij de uitroeiing toeschrijft aan het vaccin en waarvan hij het WHO-rapport over dit onderwerp lijkt te negeren.
Zijn gebruik van vergelijkende drogredenen is belachelijk, maar ze hebben een zekere logica, dus gebruikt hij drogredenen om andere drogredenen te bekritiseren.
Zijn voorbeeld van de veiligheidsgordel is dus tweesnijdend (ik heb voor een grote autofabrikant op dit gebied gewerkt) en de parallel kan worden gebruikt. Veiligheidsgordels zijn, zoals uit crashtests blijkt, alleen effectief bij botsingen met een snelheid beperkt tot 64 km/u, bij een frontale botsing bij 40% en uitsluitend met airbag (bij 100% is de snelheid dus veel lager). Bovendien beschermt de vervormde structuur de bestuurder niet langer.
Hetzelfde geldt voor vaccins die gezonde individuen ‘beschermen’, maar afgezien van een verlaagd niveau van immuunbescherming, natuurlijk of kunstmatig, dienen ze niet langer enig doel, zoals epidemieën die zowel gevaccineerde als niet-gevaccineerde mensen treffen, hebben aangetoond.
Idem voor zijn voorbeeld van 10.000.000 gevaccineerden aan de ene kant, vergeleken met 10.000.000 niet-gevaccineerde aan de andere kant. Het wordt een geloofs- en veronderstellingsartikel genoemd omdat deze situatie momenteel niet bestaat in de westerse wereld. Ter vergelijking, met de Franse bevolking zouden dat er dus 33.5 miljoen zijn aan de ene kant, vergeleken met 33.5 miljoen aan de andere kant: waar vinden we een dergelijke situatie? Het is dus een eenvoudige abstracte toespraak, een geloofsdaad, zonder vergelijkingselementen!

Maar hij is pro-vaccin en zit volledig in zijn rol met een toespraak die niet klassieker kan zijn!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 25/07/17, 08:51

sommige gevallen van draaideur van voormalige ministers of banden met de farmaceutische industrie.
Claude Zelfs minister van Volksgezondheid, zijn verkiezingscampagnes werden gefinancierd door het Fabre-lab; Henri Nallet, voormalig minister van Landbouw en Justitie, nauwe banden met Servier; Elisabeth Hubert minister en Fournier-laboratoria, zelfs Michel Barnier vice-president van biomérieux; Michel Barzac voorzitter van de stichting GSK 16'27 ''
https://www.youtube.com/watch?v=Y5b_Sm5GtOI

http://www.lepoint.fr/societe/la-legion ... 385_23.php

https://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89lisabeth_Hubert
Ze keerde terug naar de farmaceutische industrie, waar ze van 1997 tot 2004 algemeen directeur was van Laboratoires Fournier en manager van Alliagis (sinds 2004).

http://www.boursier.com/actions/actuali ... 74737.html
"bioMerieux: Michel Barnier Vice-voorzitter van de holding Mérieux Alliance
— Voormalig minister Michel Barnier is zojuist benoemd tot vice-president van Mérieux Alliance, een holdingmaatschappij onder voorzitterschap van Alain Mérieux, die alle bedrijven op het gebied van de biologie controleert: bioMerieux, Silliker, Transgene en ABL (Advanced BioScience Laboratories)).
Michel Barnier zal deelnemen aan de internationale ontwikkeling van Mérieux Alliance door de relaties van zijn bedrijven met grote internationale gezondheidsorganisaties, internationale economische en financiële instanties en belanghebbenden op het gebied van de mondiale ontwikkeling te leiden en te coördineren.
Als onderdeel van zijn taken zal Michel Barnier bijdragen aan de ontwikkelingsprogramma's en internationale vestigingen van dochterondernemingen van Mérieux Alliance, in symbiose met de activiteiten van de Mérieux en Rodolphe Mérieux Foundations in ontwikkelingslanden.


https://books.google.fr/books?id=jVvSDQ ... zach+pr%C3%

A9sident+de+la+fondation+GSK&source=bl&ots=MlFWM-cdiJ&sig=ado-gn9RGDOmJrUx_3i2B8ZraJU&hl=fr&sa=X&ved=0ahUKEwibtoXU5KPVAhUBAcAKHYVwDs4Q6AEIOzAC#v=onepage&q=mich%C3%A8le%20Barzach%20pr%C3%A9sident%20de%20la%20fondation%20GSK&f=false

Hetzelfde geldt voor vooraanstaande leden van de WHO
De nieuwsgierigen zullen misschien opmerken dat ontwikkelingslanden, zoals Afrika, India, Azië en Zuid-Amerika, van groot (filantropisch?????) belang zijn voor de farmaceutische industrie, omdat hun demografische explosie hen tot toekomstige klanten maakt... als ze kunnen betalen. !

En nu we toch bezig zijn: aluminium!
(8'14'') aluminium:
DTP hexav: 600 microgram/gram
Prevenar: 440 mic/g
Meningitis C: 350/1250 mic/g
Drinkwater moet minder dan 100 mic/g per liter bevatten
Dus de concentratie van aluminium in het lichaam van het kind is 20 tot 40 keer groter dan wat wordt opgelegd tot het maximum voor drinkwater.

welk drinkwater wordt gefilterd door de lever voordat het in kleine hoeveelheden in het lichaam wordt verspreid of door de emunctories wordt geëlimineerd, behalve darmlaesies zoals aangetoond door Wakefield en zijn team voor de effecten van aluminium in de BMR en dus het daaropvolgende autisme. Brommen! Dat is het! : Cry:
en dus om te voltooien:
WAT ZIT ER IN VACCINS

Geplaatst door: ALIS | op 16 juni 2016

“ZEER GIFTIGE PRODUCTEN”

In overeenstemming met de voorstellen van de studiegroep vaccinaties van de Nationale Vergadering, voorgezeten door plaatsvervangend Olivier JARDÉ en die werd gehouden op 13 maart 2012, zou het wenselijk zijn om de volledige samenstelling daarvan in de vaccininstructies op te nemen - dit, zoals het geval is voor sigarettenpakjes, waarbij met name formaldehyde aanwezig is. Onder de ongeveer honderd hulpstoffen die bij de ontwikkeling van vaccins worden gebruikt, kunnen we het volgende noemen:

*Ammoniumsulfaat: een gif waarvan wordt vermoed dat het de lever, het zenuwstelsel, het maagdarmstelsel en de luchtwegen aantast.

*Beta-propiolacton: product bekend om zijn kankerverwekkende eigenschappen. Gif waarvan wordt vermoed dat het de lever, het ademhalings- en maagdarmstelsel, de huid en de zintuigen aantast.

*Genetisch gemodificeerd gist-, bacterieel of viraal DNA van dieren: stoffen die in het DNA van gevaccineerde mensen kunnen worden opgenomen en onbekende genetische mutaties kunnen veroorzaken.

*Latex: product dat ernstige allergische reacties kan veroorzaken die levensbedreigend zijn.

*Natriumglutamaat: neurotoxisch product bekend om zijn mutagene en teratogene effecten, leidend tot misvormingen en wangedrochten en de effecten ervan op het nageslacht. Verantwoordelijk voor allergieën.

*Aluminium: neurotoxisch en kankerverwekkend (adjuvans), vermoedelijk betrokken bij de ziekte van Alzheimer, bepaalde vormen van dementie, coma's en beroertes. Ook verantwoordelijk voor huidallergieën. Betrokken bij macrofaag-myofasciitis.

*Formaldehyde (formaldehyde): hoofdbestanddeel van stoffen die bij het balsemen worden gebruikt; vergif bij inslikken, kankerverwekkend, betrokken bij leukemie, kanker van de hersenen, de dikke darm en de lymfatische organen, vermoedelijk gastro-intestinale problemen veroorzakend; gif voor de lever, het immuunsysteem, het zenuwstelsel, de voortplantingsorganen. Wordt gebruikt om ziektekiemen te inactiveren.

*Micro-organismen: levende of gedode virussen of bacteriën, of hun gifstoffen. Het poliovaccin bevatte SV40, het hepatitisvaccin gebruikt dit apenvirus

*Polysorbaat 80: het is bekend dat het kanker veroorzaakt bij dieren.

*Tri(n)butylfosfaat: vermoedelijk een gif voor de nieren en zenuwen.

*Glutaaraldehyde: giftig bij inslikken; verantwoordelijk voor neonatale misvormingen bij proefdieren.

*Gelatine: geproduceerd uit bepaalde delen van de kalfshuid, evenals gedemineraliseerde runderbotten en varkenshuid. Verantwoordelijk voor allergieën.

*Gentamycyne en polymyxine B (antibiotica): giftig voor de nieren en het zenuwstelsel; verantwoordelijk voor allergieën die fataal kunnen zijn.

*Kwik (conserveermiddel): een zeer gevaarlijke stof, die affiniteit heeft voor de hersenen, lever, darmen, beenmerg en nieren. Kleine hoeveelheden kunnen ernstige hersenbeschadiging veroorzaken. De symptomen van kwikvergiftiging zijn divers en sommige lijken op autistische stoornissen en stoornissen. Theoretisch verboden in vaccins sinds 1999.

*Neomycyne (antibioticum): stof die de opname van vitamine B6 verstoort. Een fout in de assimilatie van vitamine B6 kan leiden tot een zeldzame vorm van epilepsie en mentale retardatie. Allergische reacties die fataal kunnen zijn. Giftig voor de nieren en het zenuwstelsel.

*Fenol/fenoxyethanol: gebruikt als antivriesmiddel. Giftig voor alle cellen en in staat de reacties van het immuunsysteem te verstoren.

*Natriumboraat (borax): gebruikt als insecticide en rattengif (rattengif) en zit in het zeer modieuze Gardasil-vaccin.

*Bacteriën, zoals Bordetella pertussis, die vaak worden gebruikt als vaccinadjuvantia en die multiple sclerose kunnen veroorzaken. Een studie getiteld “De potentiële rol van subklinische kolonisatie door Bordetella pertussis in de etiologie van multiple sclerose” werd onlangs gepubliceerd in het tijdschrift Immunobiology. [1]

*Verschillende menselijke en dierlijke cellen: menselijke cellen uit foetaal weefsel, menselijk albumine, ossengal, varkensbloed, paardenbloed, schapenbloed, konijnenhersenen, caviahersenen, hondennieren, runderhart, apennieren, kippenembryo's, kippeneieren ( die besmet kunnen zijn met het vogelleukosevirus, d.w.z. kippenleukemie, enz.), eendeneieren, kalfsserum (dat Creutzfeldt Jacob-prionen kan bevatten), enz.

*Verschillende nanodeeltjes gevonden in 27 verschillende vaccins, waaronder Meningitec, dat controversieel is sinds het op de markt kwam in 1999 (werk van Drs. GATTI en MONTANARI van de Universiteit van Modena en Reggio Emilia, in Italië).

“Hoe kunnen we, zonder dit te weten, begrijpen dat vaccins onze gezondheid kunnen ruïneren, of zelfs ons leven kunnen nemen?!? »


http://www.alis-france.com/que-trouve-t ... es-vaccins

en we kunnen niet eens zeggen: eet smakelijk, aangezien al deze gifstoffen rechtstreeks, zonder enig biologisch filter, in het bloed van onze kinderen worden geïnjecteerd. :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 26/07/17, 06:59

altijd in het kader van informatie...en training: een korte biologiecursus om beter te begrijpen wat er in ons lichaam gebeurt!
https://www.youtube.com/watch?v=wJ2I15stxuE

en terwijl we daar zijn, de voormalige minister van weervanen Marisol Touraine: we veranderen en we nemen dezelfde!
http://artdevivresain.over-blog.com/art ... 96780.html
21/04/2008 marisol Touraine Kamerlid voor Indre et Loire en verantwoordelijk voor de sociale pool van de campagne van François Hollande reageerde op de voorzitter van E3M
http://www.asso-e3m.fr/
(vereniging die patiënten helpt met macrofaag-myofasciitis)
" ...Er moet bijzondere aandacht worden besteed aan de aard van de bij de productie gebruikte hulpstoffen en deze moet aan gezinnen worden meegedeeld zodat ze volledig op de hoogte zijn. Zij moeten ook de keuze hebben[*] om verplichte vaccinaties uit te voeren met vaccins zonder aluminiumzouten, vooral omdat dit tot 2008 het geval was. »
Geheugenverlies, 180° draai?
zie ook onderzoeksonderzoek
https://www.youtube.com/watch?v=Gy2GvrMvsiM
medicijnen, vaccins, industrie, politiek!

[*]geen keus om je niet te laten vaccineren uiteraard! Droom niet! : Cry:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 26/07/17, 07:56

https://www.youtube.com/watch?v=Gy2GvrMvsiM
en daarom deze passage vol economisch cynisme (21'20'')

Juni 2012 Jean Stéphenne van GSK, die 23 jaar lang leiding gaf aan de vaccinbranche:
« we hebben alle patenten op hepatitis B gekocht; het was de eerste keer dat een vaccin werd beschermd door een patent, we hebben alle patenten en nu, jullie concurrenten, als jullie naar de markt willen komen, zullen jullie met ons moeten onderhandelen en ik denk dat dat is hoe het bedrijf is opgericht en een succes werd, ontwikkelden we gecombineerde vaccins. We hebben hepatitis B bij andere producten geplaatst die niet door patenten werden beschermd Door dit te doen hebben we de andere gecombineerde producten beschermd.[*] De strategie is dus niet ingewikkelder dan dat…! »
en daarom de explosie van de ‘onderhandelde’ prijzen van meerdere vaccins die de SS belasten. Het verplichte basisvaccin aan 7 euro dat oploopt tot 150 euro voor 3 extra valenties: hoeveel gaat het kosten bij 11 valenties: 300 euro? 500 euro? Verplicht betaald door de consument, plus verplichte herinneringen niet minder duur! En lang leve het bedrijfsleven!

[*]doet dit niet vreemd genoeg denken aan het beleid van Monsanto?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13692
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par izentrop » 26/07/17, 10:11

“Autisme is een pathologie van de prenatale ontwikkeling”.
Autisme: “Het gevaar is niet het vaccin, maar de afwezigheid van vaccinatie”
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 26/07/17, 11:02

“Autisme is een pathologie van de prenatale ontwikkeling”.
Autisme: “Het gevaar is niet het vaccin, maar de afwezigheid van vaccinatie”
re ouarf! Dit artikel gaat over vaccins en presenteert daarom alleen de voor hen gunstige kant door enkele artsen aan te duiden die deze kant op gaan, maar geen enkele in de tegenovergestelde richting. Maar zelfs medicijnen worden gedefinieerd op basis van hun voordelen versus nadelen, maar vaccins niet: raar, raar, zei je raar? het is raar!
Je weigert dus koppig documenten te raadplegen die het tegendeel beweren en daarom oefen je met het steken van je kop in het zand. :|

http://www.futura-sciences.com/sante/do ... 78/page/4/
de aannames in utero
Als sommige hypothesen ervoor zorgen dat autisme na de geboorte begint, verschillende elementen suggereren dat de pathologie zou in de baarmoeder verschijnen. Genetica past volledig in deze context, omdat de hersenen tijdens het foetale leven tot stand komen onder invloed van talrijke genen. Er zijn echter factoren die men tijdens het baarmoederleven tegenkomt kon bijdragen aan autisme.

Aan de ene kant een bevestiging, aan de andere kant het feit dat het slechts één hypothese is onder andere (milieu, verschillende vervuilingen, genetica, enz...)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 245 gasten