De evolutie van biologische soorten en toeval ...

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Evolutie van biologische soorten en ... kans




par Obamot » 03/06/16, 12:15

Tien jaar lang – NADAT het niet langer officieel ‘onder controle’ was, zijn er bijna 500 artikelen in Slate geweest die bij naam citeren:
– of Bill Gates,
– ofwel Microsoft,
...alleen al op Slate.fr zijn dat 4 artikelen per maand: Noemt Izentrop het een complot? : Mrgreen: Ik noem dat alomtegenwoordigheid!

Beeld

Gates trok zich om fiscale redenen terug uit Slate. Maar het blijft in de handen van de “kleine vrienden” >>> Als Microsoft zich inderdaad in 2004 uit Slate terugtrok, was dat in afwachting van de pseudo-pensionering van Bill Gates, die zich uit Microsoft wilde terugtrekken om veel minder belastingen te betalen en niet langer door schandalen te worden overspoeld. Daarom creëerde hij een Schermfundering >>> in 2006 maar hij is altijd de baas > !

Ik wijs Izentrop er terloops op (voor het geval hij het niet weet, maar alles wijst op het tegenovergestelde) dat Bill Gates allesbehalve een atheïst of agnosticus is : Mrgreen:
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Evolutie van biologische soorten en ... kans




par pedrodelavega » 03/06/16, 13:29

En in leisteen vinden we de l van de snavel en de s van de poorten... gevaar? .... Ik dacht het niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Evolutie van biologische soorten en ... kans




par Obamot » 03/06/16, 14:03

Net zoals we de “d” van Pédro vinden in “god” :D
► Show text


...geen toeval...Ik denk het ook niet : Mrgreen: 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Evolutie van biologische soorten en ... kans




par Obamot » 03/06/16, 18:53

PS: eindelijk... het is altijd leuk om te zien in hoeverre sommige mensen nog steeds de zaak verdedigen (en de "zeer hoge hold"lol) van economisch-politiek herstelde eenden als Slate, en om te zeggen dat dit dezelfde zijn die geruchten van pseudo-wetenschappelijke sites zullen halen, om vervolgens ironisch genoeg afstand te nemen van alles"moeten erbij horen"!
Het raakt oprechtheid en verscheurt identiteit! Beeld

Tenzij dit riekt naar een opportunistische omkering(?) Beeld – soms om joods-christelijke belangen te verdedigen, soms om het bestaan ​​te weerleggen van..."god"!!! — Ik vraag me af welk "krediet" we nog kunnen toekennen aan wat ze zeggen...? Beeld
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Evolutie van biologische soorten en ... kans




par Janic » 03/06/16, 19:51

Ik wijs Izentrop er terloops op (voor het geval hij het niet weet, maar alles wijst op het tegenovergestelde) dat Bill Gates allesbehalve een atheïst of agnosticus is

In een interview met Rolling Stone zei de heer Gates over zijn geloof:
Ik denk dat de morele systemen van religie superbelangrijk zijn. We hebben onze kinderen religieus opgevoed; ze gingen naar de katholieke kerk waar Melinda en ik naar toe gaan. Ik heb veel geluk en daarom moet ik proberen de ongelijkheid in de wereld te verminderen. En dat soort religieuze overtuigingen. Ik bedoel, het is op zijn minst een morele overtuiging.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Gates
Google Vertaling
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Evolutie van biologische soorten en ... kans




par Obamot » 03/06/16, 23:03

ja en dan hebben we het nog niet eens over de (e)radicale methoden om de armoede bij de bron te ‘uitroeien’ (door de ‘meest bedeelden’ te voorzien van gratis anticonceptiemiddelen om ervoor te zorgen dat ze vooral niet in staat zijn zich te ‘reproduceren’. ‘Ik stel me voor, ik vertrek afgezien van het criminele aspect van de misdaad van vergiftiging [is het lasterlijk? in ieder geval is het vreemd], het is een punt dat op internet naar voren wordt gebracht) voldoet zijn eigen 'morele' systeem aan de normen die hem ertoe brengen de 'rijkste' te zijn mens (financieel) op deze planeet, moreel en menselijk gezien is het aan iedereen om zijn eigen mening te vormen.
(Dit alles heeft een nasmaak van de onuitgesproken motivaties van de verplichte(?) vaccinatiecampagnes met betrekking tot de aanwezigheid van toxische hulpstoffen, het alibi was dat het nodig was om zogenaamde “economische” vaccins te maken"maar we verdwalen...)
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Evolutie van biologische soorten en ... kans




par izentrop » 03/06/16, 23:30

Zoals u zegt, dwalen we af van het onderwerp.

Brommen! Je citeert veel Media-Persen.info wat een geloofwaardigheid :schok:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Evolutie van biologische soorten en ... kans




par Obamot » 04/06/16, 00:18

Altijd jouw pseudo-argumenten van autoriteit na de onzin die uit je pen is voorgelezen, het reikt niet ver... ben je er niet moe van? : Roll: Hoe zou je, na het plaatsen van links naar pseudowetenschappelijke sites of verouderde, niet-ondertekende documenten van bijna 15 jaar oud, een "scheidsrechter van geloofwaardigheid" in deze forum?

Beeld
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Evolutie van biologische soorten en ... kans




par izentrop » 04/06/16, 09:30

Geen autoriteit maar voorzichtigheid ten aanzien van wat er op internet circuleert en dat altijd vergeleken moet worden met andere bronnen waarvan we weten dat ze serieus zijn.

Ik kende de filantropie van de Gates, maar niet zo slecht.
In de links die je hier twee keer citeert post304685.html # p304685, Ik zie zinnen als
De Gates staken ook hun handen in de zakken om de homoseksuele lobby te financieren en campagnes te steunen ten gunste van de verstoring van het huwelijk.
Het riekt naar misselijkmakende extreemrechtse geruchten.
In dit geval zoek ik altijd naar controverses en er zijn er veel en unaniem die geruchten, parodieën, verwarring enzovoort aan de kaak stellen.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Evolutie van biologische soorten en ... kans




par Obamot » 04/06/16, 10:04

Het uitblijven van inhoudelijke reacties betekent dat u impliciet toegeeft verouderde bronnen te hebben gepost, open voor twijfel met volledige kennis van de feiten (aangezien u deze punten niet hebt weerlegd). We kunnen er zelfs aan toevoegen dat je zelfs vals speelde met de [herbewerkingen] van je berichten
izentrop schreef:Geen autoriteit maar voorzichtigheid ten aanzien van wat er op internet circuleert en dat altijd vergeleken moet worden met andere bronnen waarvan we weten dat ze serieus zijn.
Precies wat je niet doet, door verouderde bronnen te gebruiken, met de nodige voorzichtigheid, of erger nog: wanneer je serieuze bronnen krijgt die je aan het denken zetten EN DIE JE en bloc weerlegt [...] of wanneer je dat doet door je bronnen te kiezen "afhankelijk van wat JIJ wilt dat ze zeggen", en niet gebaseerd op logische en wetenschappelijke redeneringen die u zou kunnen delen (en die u ons niet kunt geven, vaak vanwege een gebrek aan competentie op de gebieden waarop u zich richt: dit is de reden waarom de wijsheid zou moeten voorschrijven om niet te posten wanneer u Ik weet niet waar je het over hebt...!)

En het is oogverblindend.

izentrop schreef:Ik kende de filantropie van de Gates, maar niet zo slecht.
In de links die je hier twee keer citeert post304685.html # p304685, Ik zie zinnen als
De Gates staken ook hun handen in de zakken om de homoseksuele lobby te financieren en campagnes te steunen ten gunste van de verstoring van het huwelijk.
Het riekt naar misselijkmakende extreemrechtse geruchten.
In dit geval zoek ik altijd naar controverses en er zijn er veel en unaniem die geruchten, parodieën, verwarring enzovoort aan de kaak stellen.
Diep van binnen klaag je over de feiten waarvan jij de oorzaak bent. Jij geeft (terecht) de roddels de schuld, maar dan ben jij het die het hier komt melden “ervan uitgaande dat er sprake zou zijn geweest van enige opzet in dit opzicht” (in dit geval) - en dit dankzij de opvallende syllogismen die uw handelsmerk zijn - Als dat zo is - als we dezelfde methoden zouden toepassen als u - zouden we, zolang we dat doen, net zo goed:
- "beschuldigen Bill Gates, de FBI en/of de ClA van genocide".

Benieuwd dat je dat nog niet hebt gedaan?!?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Forhorse, Remundo en 144 gasten