De maatschappij is verkeerd: maatschappelijke oplossingen en ideeën in video

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

De maatschappij is verkeerd: maatschappelijke oplossingen en ideeën in video




par Christophe » 16/10/11, 21:04

Twee video's te zien te wezen chi * r stoppen in het leven!

Concept van het leven "meer beter":



Waarom werken?



: Cheesy: : Cheesy:

Bewerken Zie ook: company-quotes-and-slogans-in-beeld-die-zijn-THINK-t12318.html
Dernière édition par Christophe de 28 / 02 / 13, 09: 38, 4 keer bewerkt.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 17/10/11, 08:02

Goede video.
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 17/10/11, 10:53

Blij dat het regende je hebt :)

Ik voegde 2 anderen over ... basisinkomen.

gedetailleerde uitleg in foto's met een verhaal van 1h30:
https://www.econologie.com/societe-reve ... ommuniste/

(Mirror: http://www.kultkino.ch/kultkino/besonde ... _francaise )

Kleine vergaderruimte: https://www.econologie.com/travail-bonh ... ie-argent/

Zie deze thema's die ook op te roepen:

Bedrijfs-en-filosofie / hervorming-society-de-mensen-meer-sterk-as-de-banken-t10146.html

Bedrijfs-en-filosofie / moeten we-do-work-gratis-the-werklozen-tig-t10136.html

+ Idee van een sociale btw:
economy-finance / for-of-tegen-de-vat-sociaal-t10130.html

Ik ga een onderwerp maken dat gewijd is aan basisinkomen / universeel inkomen, omdat het onderwerp veel te interessant is om "verborgen" te blijven ...

Bewerken Gesluierde die is gemaakt: Bedrijfs-en-filosofie / de-back-of-basic-of-income-universal-operatie-debat-t11186.html
Dernière édition par Christophe de 05 / 12 / 11, 11: 25, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 17/10/11, 19:07

"Mooi" getuigenis uit Frankrijk dat aan het zinken is (de samenleving gaat slecht) ... Ik ben duidelijk bijzonder bezorgd omdat het dicht bij mijn zaak ligt (maar ik had niet zijn geduld en ik had de "kans "om een ​​doos te kunnen monteren voordat je daar aankomt ...).

Ik ben principieel tegen door het niet eens met het begin: we kochten kunnen een business school afgestudeerd (prive voor veel), maar niet een korte tijd ingenieursdiploma zijn ...

Hoewel er duidelijk "rechtenpassen" zijn ... hebben de "welgeboren" kinderen van ambassadeurs of politici, als bij toeval, meer kans op de wedstrijd van X, van polytechniek in het Frans, of mijnen ...

Sorry het is een beetje lang ...

Voor of na het lezen van u kunt kijken

: Idee:

Me, ingenieur, 10 jaar ervaring 1500 euro per maand ...

Voor mijn eerste artikel moest ik mijn getuigenis te schrijven om te laten zien hoe het mensen die willen werken in Frankrijk vandaag de dag, en de trieste gevolgen van deze op de huidige industriële wereld ontmoedigt.

Als het lijkt een lange tijd geleden dat ik dacht dat mijn living door mijn werk goed! Dit is niet helemaal zo ver in feite, 10 jaar geleden, of een beetje ... En in deze tijd moet ik zeggen dat ik serieus ontgoocheld over de mogelijkheden die nog beschikbaar zijn in Frankrijk in s ' verrijken wanneer is eerlijk en hard werken, en het bestaan ​​van mogelijkheden om iets in en voor zichzelf op te bouwen.


Of het bestaat, maar dan niet voor mij ...

Ik deed alles om te krijgen door

Misschien heb je herkent in mijn kleine biografie ...

Houder van een wetenschappelijk diploma cum laude, was ik één van de beste van mijn provincie van de middelbare school, en toen droomde ik ervan om een ​​werktuigbouwkundig ingenieur. Ik geloofde in de kracht van het werk, want tot Bac gelijkheid bestaat nog steeds en het is het beste dat toppunten krijgen. Point. Geen ongelijkheden. Dus ik heb hard gewerkt om me te bouwen aan een beter leven.

Maar helaas voor mij financieel Ik maakte deel uit van de beroemde "zwarte gebied" van de middenklasse, waarin je bent te rijk te komen voor een studiebeurs en veel te arm om de financiering van een dure opleiding in een middelbare school ( ongeveer 15000 euro per jaar voor de financiering van collegegeld, huisvesting en kosten van levensonderhoud, en het is in de loop van jaren 5 75000 euro in totaal).

En technische studies, naast het feit dat duur, het was te ver van huis.

gebroken vleugels begin droogjes, ik bleef op de vloer in de voorkant van de deuren van de scholen. Ik zag toen die beroemde deuren wijd open voor veel minder goede studenten die ik, en op zuiver financiële criteria die we kregen te sorteren door alle sociale achtergronden. "U kunt betalen, je thuis." "Je kunt niet betalen, dan blijf uit." Wie je ook bent, dat is hoe ...

Maar ik had de gnaque, ervan overtuigd dat het werk kan alles ...

Wat anderen kocht, besloot ik dat ik moest winnen! Dus voor meer dan tien jaar heb ik achtereenvolgens genomen cursussen afwisselend gemaakt slecht betaalde banen, gereserveerd geld voor hogere graden of opleiding te duur betalen. De gnaque! Ik werkte in verschillende kantoren, in verschillende regio's, in verschillende gebieden. De gnaque! Ik beklom de ladder, ik werk overwerk, bewees ik mijn waarde door het verkrijgen van promoties en steeds middelste frame. De gnaque! De gnaque! Licentiehouder tijdens de economische crisis 2008, ik stuiterde een Master of Mechanics besteden en uiteindelijk kwam ik: vandaag kan ik de titel hard-won van 'Mechanical Engineer "claimen. Het duurde meer dan tien jaar om te krijgen wat een vader op zoon koopt vijf jaar met geld van zijn ouders.

Ik slaagde erin, eindelijk!

En gewapend met mijn kostbare diploma en enige ervaring opgedaan tijdens deze jaren van ellende, ik had sollicitatiegesprekken waarin ik een eenjarig contract werd aangeboden ... in euro 1500 netto per maand! ...

De belachelijke beloning van het werk

1500 euro netto ... Een ellende ... of 1800, maar moet een nationale mobiliteit, dat ik heel goed terug kan zijn om het werk een week in Lille, dan een week in Lyon, dan is een week in Marseille te aanvaarden door het verzilveren van alle reis- en verblijfkosten aan mijn lading. Beide zeggen een oplichterij!

Het heet "het zijn een consultant."

En type I had voor me, de sombere verkeerd van mij, vertelde me dat het niet zijn schuld was en dat het de crisis die het wilde, was het een kans om te grijpen, hij maakte een echte inspanning en aan het einde van het contract, als mijn resultaten bevredigend waren, dat hij spoedig zou mijn verdiensten tot maar liefst niveau dat zou waarschijnlijk laat me sprakeloos te melden.

Ik deed alsof ik het eens binnen een paar seconden, en dan is het contract steeg meteen naar 12 24 maanden. Ik had mijn bewijs: de man was een goede oplichter, dus ik weigerde te tekenen.

Hij loog zeker: zijn pols hij zelf had de beroemde Rolex bewijst dat we zijn leven gelukt! En het verlaten van haar gebouw merkte ik de enorme nieuwe sedan geparkeerd op de parkeerplaats versierd met de "Management" panel.

Dit was de laatste druppel, dit interview! Toen ik wilde alles te stoppen, van baan te veranderen en laat de activiteit waarvoor ik had zo hard gewerkt. Want ik zou niet willen dat je te geloven dat ik niet zien aankomen: dit interview wordt de landing van de lange inzinking van de Franse industrie, die ik was de nederige getuige in de afgelopen tien jaar, ik zal proberen om u te vertellen.

La chute

Ik zal condenseren wat ik heb gezien in bedrijven die ik ging door, alsof ik in dezelfde de hele tijd was gebleven.

Er is iets meer dan tien jaar geleden, toen ik begon te werken, waren we allemaal een panel van technici, en boven ons hadden we een manager die meer ervaren, meer kennis was, en had dus een groot salaris en verantwoordelijkheden die ging met.

Het was normaal, het schokte niemand. Maar in de loop der jaren heb ik gemerkt dat de verdwijning van deze logische structuur, echter, om over te schakelen naar een andere grafiek die geen technische efficiëntie gericht op alle.

Eerst de dienst chiefs werden uitgeroeid, omdat ze zeer competent als te duur kost. Geleidelijk werd deze vervangen door managers, dat wil zeggen, het type zonder speciale vaardigheden of ervaring zogenaamd die het beheer van een productie van yoghurt met betrekking tot de bereiding van een auto te regelen. Loudmouths surcaféinées, meestal voor het winnen van de prestaties en meetbare resultaten indicatoren (en niet noodzakelijk de kwaliteit van het werk).

Maar deze managers zijn verstoken van specifieke vaardigheden aan de fabrieken waar ze werkten, ze wilden de grote salaris, maar niet de verantwoordelijkheden die ging met. Dus maakten ze de tussenstanden "zekering" om hen te beschermen in het geval er iets misgaat. Posities van de "security manager" of "technische" bijvoorbeeld, maar daar geplaatst om hun leider te beschermen tegen elk incident.

Aangezien deze zekeringen posities werden geschapen om de incompetente manager opdrachtgever te beschermen, de technicus posities verdween om te compenseren voor de verplaatsing van payroll het organogram, om die jongens die niets en kijken naar ons werk geproduceerd. Ze waren meestal afgestudeerden van een grote scholen die (uit rijkere gezinnen dan die van mij zo vaak) niet toegankelijk waren voor mij, en het ontbreekt aan specifieke vaardigheden hun loon begon te dalen in het voordeel van hoger leidinggevend niveau die altijd streefde meer geld.

Van onze kant, een van de technici, werden we gevraagd om harder en sneller, terwijl minder talrijk te werken, met behulp van het voorwendsel van de toenemende informatisering en de internationale concurrentie.

De komst van slavenhandelaren

De structuur op zijn plaats, was het noodzakelijk dat zij de mensen die het samengesteld pakken. Het was daar dat op het toneel van de "service providers" kwam.

Het idee was om mensen voortdurend onder druk te houden, dwingen ze elke dag van hun leven naar hun plaats verdienen in de maatschappij. Voor dit de oplossing is bekend: het ontwikkelen van onzekerheid, om ervoor te zorgen dat de mensen constant onder de dreiging van beëindiging die hen zou neerslaan in de werkloosheid.

En deze dienstverleners, die een commissie namen op het werk van mensen zonder daadwerkelijk uitvoeren van het werk zelf, hebben bijgedragen aan de verbreding loonkloof tussen managers en 'performers', die dan een pejoratieve manier "werd operators ".

Het is duidelijk dat hun doel was om hun werknemers zo duur mogelijk om bedrijven te verkopen, terwijl het doneren van de minimale betrokken werknemer. Geleidelijk aan werden ze slavenhandelaren die ten koste van alles de maximale marge van het personeel moeten nu gaan door hen aan het werk.

Voor nu is de kloof is droog en duidelijk: aan de ene kant de meesters, die zonder het te weten lopen en de andere slaven die gehoorzamen en lijden voor de lonen die zich tot spot.

Salarissen die vallen, anderen die vliegen

Dus de lonen van performer basis (met inbegrip van managers) viel, viel, nog steeds gebogen onder druk van de maximale winst, terwijl die managers vlogen, werden ze onszelf volgepropt als onder de slinger effect van verarming van anderen.

Praten 'figuur', dus er is geen dubbelzinnigheid: het was twintig jaar geleden, vertelde me een oud-collega, een ontwerper tekenaar verdiend 20000 francs per maand (3000 euro). Maar vandaag dezelfde positie slaat alleen dat 1600-1800 euro netto per maand. Als de gemiddelde Franse lonen blijven stijgen, als de koopkracht en dat ondertussen de huurprijzen ontplofte terwijl ze mij uitleggen wat er met het geld als niet in managers en leiders zak?

Ik was getuige van dit alles, ik heb meegemaakt. Ik zag het aantal bedrijven op te splitsen in twee afzonderlijke groepen: degenen die om in goud prijzen en kennen en degenen die weten en gehoorzamen voor een schijntje. En in die tijd zei ik tegen mezelf: "Op een dag zal anders voor mij omdat ik mijn plaats zal verdienen zijn gekwalificeerd voor de positie die ik zal nemen en ik win. "

Maar ik had het mis, want ik heb gevonden.

Het verdwijnen van de elites

Ik had het mis, omdat de snelle herziening van het huidige kader van een bedrijf toont duidelijk aan het onvermogen om iets met geweld van de arbeid te verkrijgen, omdat onder dit frame momenteel gevestigd persoon die zijn plaats door het heeft verkregen controle van het gebied waarin zij actief is.

Persoon.

De service chiefs serveert ons een voorbeeld zijn er tien jaar, geschoolde en ervaren, de bronnen van ervaring en kennis, niet bestaan. Verzamelen te duur. Toch waren ze ons succesvol model en gaf ons een reden om te werken aan een betere situatie.

Vraag vandaag nog een technische vraag om je hoofd het zal zeker niet in staat om te reageren, omdat het niet de kennis om dat te doen zijn. Lid van een pseudo-elite, hij heeft heel vaak deze plek met de implementatie van een netwerk: gezin, school, sport of andere. Kortom, het is het een of andere manier te wijten aan sociale achtergrond, doet me denken aan de beroemde "financiële sorteren", die was op bij de ingang van de scholen.

Een conclusie was dan ook noodzakelijk: een betere situatie te winnen onmogelijk werd door het werk, maar mogelijk door andere methoden, zoals een media die mij spoedig zou blijken te zijn.

Er is geen gebruik lopen, alles hangt af van waar men begint.

Toen Jean Sarkozy bevond zich gekatapulteerd naar het hoofd van de ePad, zou ik overgeven! Deze kerel die alles zonder ooit te hebben gewonnen niets heeft gevonden en in veiligheid gebracht in een leidinggevende functie, terwijl hij niet in staat is te doen zou zijn om een ​​recht van DEUG verkrijgen gaf me een misselijk als nooit I in mijn leven had gehad. Het was een schande! Een echte schande!

Geen werk gedaan, en toch een grote beloning te vallen!
Beslist behandeling tussen hen en ons is echt niet hetzelfde!

Voor deze afspraak, dan de status van 'daddy zoon "die u toelaat om een ​​plaats te krijgen zonder te hebben verdiend, bewijst een feit dat heeft overlap met wat ik hierboven heb geschreven: dat vele managementfuncties vandaag, zie richting, absoluut vereisen geen vaardigheden en geen speciale training. Voor dat Jean Sarkozy is het bewijs! We staan ​​aan de vooravond van de fictieve dienstbetrekking.

Ik citeer dit voorbeeld onder vele anderen, want het is de bekendste van allemaal, de meest voor de hand liggende, de meest ondraaglijk, maar zeker geen alleenstaand geval. Franse bedrijven is beschadigd door jeansarkozisme de imérité tewerkstelling of zelfgenoegzaamheid. Dat is wat doodt, en niets anders. Niet de crisis, noch de concurrentie, noch enige pretentie van dezelfde soort.

Nooit echte redenen, maar altijd excuses.

Excuses Ik heb voor kruiwagens gehoord in de afgelopen jaren tot lagere lonen te rechtvaardigen. verhuizing bedreigingen uit zogenaamde gevolgen van de internationale concurrentie, maar eigenlijk bedoeld om de winst te maximaliseren door te profiteren van lage-lonenlanden. En deze voorwendsels, na verloop van tijd, hadden hun zondebok verandering naar aanleiding van de internationale situatie.

Eerst was het de Oost-Europese landen, die ons met de vinger toonde, dan was het China, dan is de financiële crisis, en nu de tweede financiële crisis. En dus is de schokkerig verlaagd lonen te gevaarlijk worden ingehaald door het minimumloon verdienen.

Ik spreek als een voorwendsel, want er kunnen echte redenen, voor zover parallel aan dat de binnenlandse productie is toegenomen, net als de zogenaamde koopkracht figuur onthullen en falsifieerbaar. De bevolking van dit land heeft niet plotseling ontplofte, ik zie geen reden om een ​​lager loon, zo niet verfoeilijk divisie waaruit de groeiende hebzucht van niet-gekozen leiders, steeds krachtiger wanhopig op zoek naar krijgen zelfs rijker.

Er is geen geldige reden voor deze neo-monarchale onzin die wordt op zijn plaats wordt gezet. Geen.

Middelmatigheid en demotivatie

De gevolgen van deze onzin is tweeledig:

Aan de ene kant de groeiende middelmatigheid van managers en leidinggevenden (niet allemaal gelukkig, maar groeiende). Genomen tot de rijkste dan bij hoe beter ze zijn vaak niet in staat om internationaal opgeleide mensen die zijn uittreksels van de massa's door middel van hun werk en hun vaardigheden om echte captains of industrie concurreren. Bijvoorbeeld tegen een Duitse industrie dat onderzoek bevordert en heeft de intelligentie op innovatieve markten waarin zij haar prijzen kan opleggen om te zetten, de Franse industrie te vaak bleek ...

Aan de andere kant is de toenemende motivatie van alle andere leiders die beroepsbevolking (ik durf te zeggen "minderwaardig"? De term zou bijna mee eens ...). Wat goed om te blijven werken als er geen beloning is de sleutel, is de vorm van de lonen als de vorm van promotie? Medewerkers waaronder ikzelf vandaag zoals hardlopen op een loopband, of die hamsters in een circulaire kooi dat we sneller en sneller zou draaien. Want om 'evolueren' in Frankrijk kunnen we niet krijgen uit de grond, moet worden genomen. Genomen door iemand die je goed geplaatst te sturen zonder dat u per se behaalde een belangrijke plaats in.

Er zijn veel uitzonderingen op de daling van de lonen: ze zijn er te schokkend. Loodgieters maken een fortuin! Ze hebben niets gedaan om het op hen viel door een ongeval. Verdreven in het begin van het onderwijs zijn de olie-koningen van vandaag en ze kijken met verbazing succes uit de hemel viel, zonder echt te geloven. Ook hier is de situatie is onthutsend: alleen degenen die niet hebben geprobeerd op te staan ​​en hebben (min of meer gedwongen) gekozen voor een plaats van gemakkelijke running komen vandaag de dag om rond te komen, alsof alles werd gedaan om ontmoedigen pretentieus armen van het volk, dat hij de gekke idee te willen stijgen in de samenleving zou nemen.

Wiens schuld?

Dus wiens schuld dit wrak?

vaak van beschuldigd het schoolsysteem, die inderdaad enige verantwoordelijkheid draagt. Inderdaad ben ik verplicht om op te merken dat de school voor twintig jaar, selecteert de beste van de armen om bulk te sturen naar een zijspoor. In plaats van de exploitatie van een soort dat het ontstaan ​​van een echte elite op basis van verdienste en niet op de financiële staat zou stellen, de Franse school geeft de voorkeur aan ons te sturen massaal naar een verwoeste universiteit die meer heeft instrumenten zouden doen regelmatig herschilderen zijn eigen muren. Het resultaat, door de verdrinking van goede en slechte leerlingen onder één graad, een devaluatie van universitaire diploma's die speelt voor grote particuliere scholen voor de rijkere klassen. De selectie van de elite met het geld is er: het is duidelijk.

Is dit een bewuste wil van ENA afgestudeerden die ons leiden? Dit is mogelijk omdat er niets wordt gedaan om de situatie te verbeteren.

Andere geit huidige gezant: de "Big Bad Chinese," de opkomst van een nieuwe mythe. Geen maand voorbij dat we doen toont arme Chinese arbeiders die werkzaam zijn in niet nauwelijks genoeg om van te leven te winnen. Journalisten die maken deze rapporten hebben ze niet weten dat een werknemer verdient Franse smicard ofwel niets, of hebben ze bewust vergeten voor het niet geven van hulp aan hun rapportage?

Chinese studenten die komen om te studeren in Frankrijk, kwam ik op de universiteit. Vergeet de propaganda van de televisie types werden geselecteerd op het platteland, op het criterium van hun vermogen, in het buitenland studeren zij ontlenen het maximum. En de Chinese overheid heeft hen een echte kans om te leven en de stijging van de Chinese samenleving uitbreidende gegeven. China is het begin tot het maken van een echte elite verdient ver van de elite kunstmatig in stand gehouden onze oude land.

Omdat het echte probleem van de Franse industrie, is dat ik denk dat de dominantie van verschillende netwerken op basis van verdienste en beloning werk. Dit is wat ik noem de jeansarkozisme, dat wil zeggen dat de katapult bevoorrechte posities moeten ze normaal gesproken niet krijgen, maar ze krijgen allemaal hetzelfde op relationele en familie criteria.

En ik, van mijn kant, ondanks alles wat ik deed om eruit te komen kan niet stellen dat 1500 euro netto per maand aan huur 700 euro betalen ... Dit is zo dat ik waarschijnlijk zal worden gedwongen om banen of landen veranderen, want ik zie dat in Frankrijk het werk leidt tot niets ... more


Bron: http://www.agoravox.fr/tribune-libre/ar ... nce-102449

Kom op, ik ga kijken

http://www.dailymotion.com/video/xlkwt9_succes-et-reussite_lifestyle

lus hele avond ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 17/10/11, 22:29

Zeer goede analyse van de verandering van de bevoegdheid en hoe hiërarchische manager. In dit nieuwe systeem, komen ze (The Human Resources Department) naar ingenieurs all out te werven hun studie paaien zonder enige ervaring om ze in een positie van manager om teams van geschoolde technici nog erg jong leiden zetten.

Zij moeten dan ook de overhand. Deze jonge mensen worden aangeworven op basis van hun nota's, maar ... hun vermogen om altijd gelijk te zijn, zelfs met behulp van alle methoden (zonder grenzen), helse mond, instant vermogen om schaamteloos liegen, het vermogen om feiten te negeren de bewijzen en incompetentie van de door de leider gestelde doel te bereiken. Ze moeten ook een instinctieve mogelijkheid om exploitanten verachten de schande, de betekenis van woorden verraad en scrupules te negeren, de verordening wanneer het hen uitkomt, wees er snel bij om de schuld toe te wijzen en omlaag (ie schieten sneller dan zijn schaduw) namelijk likken ezels vereist een succesvolle promotie te garanderen. En onontbeerlijk om tanden zo lang zijn dat zij 2 groeven in de bodem van elk van de passages.

Degenen die dit profiel veel sneller dan andere stijgen en geconcentreerd in de tussenliggende hiërarchie. Owl zal onze leiders van morgen ....

:schok: :onheil: : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 18/10/11, 07:24

Een voorbeeld van de samenleving is verkeerd ..
http://www.telegraph.co.uk/news/newsvid ... China.html
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 18/10/11, 09:45

lejustemilieu schreef:Een voorbeeld van de samenleving is verkeerd ..
http://www.telegraph.co.uk/news/newsvid ... China.html


Waren dezelfde video in New York met een volwassene een paar maanden geleden ...

Andere recente voorbeelden in Frankrijk 48h deze tijd:

http://www.20minutes.fr/ledirect/807822 ... n-obseques

http://www.rtbf.be/info/emissions/artic ... id=6935983
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 21/04/12, 10:11











0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 21/04/12, 12:24

Hallo Christopher,
Ik zag de eerste video, die de waarheid vertelt, maar als je Sarco aanvallen (ik niet), heb ik het niet eens, PCQ is alles-Europa die gekkigheid nu.
Nou, nu zal ik bewerken en voeg twee schakels.
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 21/04/12, 12:30

Tot slot, heb ik niet bewerken,
Eerste video, 35 minuten Foresti, die veel meer dan koude fusie spreekt, spreekt hij van de macht ... en andere dingen:


Tweede informatie die de zwakte van de wereld van vandaag laat zien:
Chinese verkocht zijn nier aan een iPhone te kopen:
http://realinfos.wordpress.com/2012/04/ ... un-iphone/
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 353-gasten