vogelgriep, varkenspest? Waar zijn de epidemieën?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/09/11, 13:38

Moué, het is het excuus dat de enarques vonden om terug te keren naar het Franse volk... De andere landen zouden dus hun bevolking hebben laten sterven?

Geen enkel ander land heeft, voor zover ik weet, de buitensporigheid van Frankrijk... als dat geen indicatie is van belangenverstrengeling, dan weet ik niet wat...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 12/09/11, 08:47

christophe hello
Moué, het is het excuus dat de enarques vonden om terug te keren naar het Franse volk... De andere landen zouden dus hun bevolking hebben laten sterven?
Geen enkel ander land heeft, voor zover ik weet, de buitensporigheid van Frankrijk... als dat geen indicatie is van belangenverstrengeling, dan weet ik niet wat...
we zijn nog steeds het land met een pastoor voor nationale glorie, dus we moesten onze trots waarmaken (en die van de laboratoria die de vaccins produceren). Maar deze les in overduidelijke nutteloosheid zal niet noodzakelijkerwijs een impact hebben op de manie om ten koste van alles en voor alles te vaccineren en vooral waar ze nutteloos zijn.
Het verbaast me ook dat ik geen onderwerp heb gevonden dat gaat over de impact van vaccinaties op de gezondheid en indirect over de ecologische impact ervan;
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 275-gasten