Enkele luchtvaartvideo's: Jodel F11

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 25/06/12, 22:18

Mooi zeer compleet artikel over de ontwikkeling van de SpitFire: http://www.slate.fr/story/38547/spitfir ... innovation
0 x
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 26/06/12, 08:00

Uitstekend, bedankt, we missen dit soort kwaliteitsartikelen nu in de luchtvaart, er is alleen ruimte voor oude roddels over Boeing-Airbus...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 27/06/12, 11:17

Niets!
Er zijn nogal wat zeer goed ontwikkelde hoofdartikelen over www.leisteen.fr !

Dit verandert de nutteloosheid van web 2.0 gecorrumpeerd door sociale netwerken!!!

Een kwaliteitsinternet is nog steeds mogelijk... maar je moet weten hoe je het moet gebruiken!

Het zorgt ervoor dat ik wil tieren over een nieuw onderwerp, aangezien sociale netwerken het internet "onzin" hebben! :onheil: :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 27/06/12, 11:40

Inderdaad, deze website lijkt erg professioneel, kwaliteitsartikelen, het is uiterst zeldzaam geworden! :| Het doet me denken aan papieren tijdschriften, in die tijd vonden we uitstekende dingen, de kwaliteit is in de kelder gevallen, een beetje zoals al het andere.

Praat niet eens met me over sociale netwerken, ik kan er niet meer tegen. Ik verzet me altijd en mensen worden bijna agressief als ik zeg dat ik geen billenkoek heb ("Hein! :schok: "). Beperk, sommigen zullen weigeren met mij te blijven communiceren op een andere, meer klassieke manier, waarvan we sociaal "uitgesloten" raken. Daar zien we het niveau van lobotomisatie : Cry: !

Eigenlijk is het een beetje zoals met alles om ons heen, we zweren alleen bij het oppervlakkige, of zelfs het break-even punt. Er is bijna geen gepassioneerde reden meer om een ​​activiteit te doen, of om je ergens volledig in te investeren. Als je vanaf nu iets doet uit interesse of passie, houden we je voor een idioot... Het is beter om de dingen goed in lijn te doen, zonder te overtreffen, vooral om geen ambities of projecten een beetje uit elkaar te hebben.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 27/06/12, 11:46

yannko schreef:Praat niet eens met me over sociale netwerken, ik kan er niet meer tegen. Ik verzet me altijd en mensen worden bijna agressief als ik zeg dat ik geen billenkoek heb ("Hein! :schok: "). Beperk, sommigen zullen weigeren met mij te blijven communiceren op een andere, meer klassieke manier, waarvan we sociaal "uitgesloten" raken. Daar zien we het niveau van lobotomisatie : Cry: !


+10! Absoluut... het is het derde gevaar van Facebook: het veroorzaakt vergelijkbaar gedrag van een sekte! En zoals in de meeste sekten, zijn de leden zich er niet van bewust dat ze daar zijn en vechten voor hun goeroe!

:onheil: :onheil:

yannko schreef:Eigenlijk is het een beetje zoals met alles om ons heen, we zweren alleen bij het oppervlakkige, of zelfs het break-even punt. Er is bijna geen gepassioneerde reden meer om een ​​activiteit te doen, of om je ergens volledig in te investeren. Als je vanaf nu iets doet uit interesse of passie, houden we je voor een idioot... Het is beter om de dingen goed in lijn te doen, zonder te overtreffen, vooral om geen ambities of projecten een beetje uit elkaar te hebben.


+20! Onze samenleving is echt ziek... Kan niet wachten op de grote RAZ! : Cheesy:

ps: Ik zie dat het onderwerp je interesseert... reden te meer om dit onderwerp te lanceren!
0 x
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 27/06/12, 12:04

Duidelijk, ik neem mijn hoofd serieus met steeds meer mensen om me heen, het is stom maar ik ga uiteindelijk bijna niemand meer hebben, maar hey, het is geen drama, want zag eindelijk de drift, je moet een keuze maken :| .

Ik zit vol onzin Twitter, Baboo ding ding, alleen al door dat te horen, word ik helemaal alleen boos. En daarna, als je geen boek hebt, en je zit aan een tafel met mensen die je niet kent, nou... er valt niets te zeggen, want afgezien van de Star Ac', "The Blues" (verdorie, ik krijg er kippenvel van als ik dat hoor: kwaadaardig)", en de PS, het is voorbij, we hebben Antarctica bereikt in een schat aan gesprekken.

Hoe dan ook, laten we teruggaan naar het onderwerp : Mrgreen: .

Ja Christophe, ik ben een fan van vliegtuigen, ik heb een plan op zeer korte termijn om voor de PPL te slagen, en dan op min of meer lange termijn (financiële afhankelijkheid :|) CPL en theoretische ATPL. De situatie in de luchtvaart is een veld van ondergang en het wordt er niet beter op, maar ach, als ik nog langer wacht, zal ik het nooit doen.

Afgezien daarvan ben ik van plan een ULM-licentie te nemen om me binnen 10 jaar een machine te betalen. Ik ben voorlopig zweefvlieger, dat is alles :D!

Ik hoop een Go Pro of iets dergelijks voor mezelf te kopen om langdurige video's te maken, of een apparaat om prachtige foto's te maken, want het is eerlijk gezegd uitzonderlijk van bovenaf gezien!

Welke spullen gebruik je trouwens voor je foto's/video's in het vliegtuig?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Sommige luchtvaartvideo's: Jodel F11




par GuyGadebois » 07/05/20, 19:28

Ik hallucineer: dat is een schaalmodel!!! (ik wist niet waar ik moest posten)
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Taam
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 187
Inschrijving: 26/09/16, 21:57
x 10

Re: Sommige luchtvaartvideo's: Jodel F11




par Taam » 09/05/20, 13:40

Ik zit vast, onze Duitse buren zijn te sterk.

Door hierboven een beetje te lezen, hoop ik dat Yannko 8 jaar vooruit zal zijn gegaan in zijn projecten.
L'Aérien is geen lange kalme rivier, je hoeft alleen maar omhoog te kijken. Ik raakte eraan gewend de lucht te zien... leeg.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Sommige luchtvaartvideo's: Jodel F11




par GuyGadebois » 15/05/20, 19:26

taam schrijft:Ik zit vast, onze Duitse buren zijn te sterk.

Door hierboven een beetje te lezen, hoop ik dat Yannko 8 jaar vooruit zal zijn gegaan in zijn projecten.
L'Aérien is geen lange kalme rivier, je hoeft alleen maar omhoog te kijken. Ik raakte eraan gewend de lucht te zien... leeg.

Nog een ! :schok:

En een ander ! :schok: :schok:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Taam
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 187
Inschrijving: 26/09/16, 21:57
x 10

Re: Sommige luchtvaartvideo's: Jodel F11




par Taam » 15/05/20, 20:53

Hoe bedoel je, de Concorde-neus kan niet worden neergelaten ... en hij heeft geen treinluik ...?
: Oops:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 258-gasten