Verminderde mannelijke vruchtbaarheid en spermakwaliteit

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6526
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 07/02/13, 08:41

Ik heb thuis twee verslaafden ... Het is onmogelijk om ze iets anders te laten dragen dan een boxer genaamd "boxer" .. Persoonlijk kan ik niets anders dragen dan een katoenen slip, maar een relatief beschimmeld model ... rijd te veel (en met het klimgordel moet het liever op zijn plaats zitten al dit spul als je aan de lijn bent ... Maar hey kan me niets schelen over de kwaliteit van mijn sperma, want
Ik heb thuis twee verslaafden
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 07/02/13, 08:44

0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 07/02/13, 10:40

Heb een goed debat!

Zolang we het hebben over onderbroeken, kom ik dit tegen: de wekelijks recyclebare onderbroek ... speciaal voor oude jongens:

Beeld

: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 07/02/13, 11:43

Mwouahahahah .... : Cheesy: Dus dat maakt ons de week van zes dagen, de zevende is voor de ererarm?

Nou, het zou zonde zijn om deze draad te verschuiven : Mrgreen:

We zullen zeggen dat als er een daling van de vruchtbaarheid is, dit komt doordat de natuur haar werk doet om zich aan te passen, en concluderen: "Moge de beste winnen"onder de mios van deze kleine dingen! : Mrgreen: : Cheesy:

In feite, in plaats van een "aanpassing" sinds het begin van de 19e eeuw zijn we getuige geweest van vrij grote golven "uitsterven"familielijnen, die van het platteland kwamen om zich uit gemak in de steden te vestigen. Eenmaal" uitgestorven "worden ze vervangen door meer" robuuste ", en de cyclus van de vroegrijpe Magere Hein gaat verder. ..

Fenomeen dat het gevolg is van:
- alles wat we weten over de chemische voedingsindustrie
- vervuiling in al zijn vormen;
- sedentarisatie;
- de laksheid van de gezondheidsautoriteiten en de WHO met haar doek van Codex Alimentarius.
etc

Industrialisatie die ons naar een 'hygiënische' samenleving heeft geleid - met misschien een interessant voordeel / risico op zeer korte termijn, aangezien bacteriën worden vernietigd tijdens de productieprocessen - maar die ons leidt tot gedevitaliseerd voedsel, vanwege zelfs als we deze ziekteverwekkers massaal vernietigen, vernietigen we ook levende wezens, wat ons verzwakt en leidt tot de pathologieën die we kennen, 80% daarvan is te danken aan levensstijl... Zie de statistieken over sterfte ...!

Dus de kwaliteit van het sperma past bij al deze angstaanjagende begrafenisstoet.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 07/02/13, 11:51

Obamot schreef:Mwouahahahah .... : Cheesy: Dus dat maakt ons de week van zes dagen, de zevende is voor de ererarm?


Nee, het is de dag van de douche, dus naakt de tijd van drogen ... : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 07/02/13, 13:04

Deze daling van de vruchtbaarheid dreigt allerlei medische manipulaties te vergemakkelijken ($).
In Frankrijk wordt bijna 2,5% van de geboorten * nu uitgevoerd door PMA (medisch begeleide voortplanting), waaronder meer dan 50000 door IVF ...

Tegen 2040/2060 wordt geschat dat het mogelijk zal zijn om kinderen te creëren via kunstmatige baarmoeder (het lijkt me bovendien dat het hameren op het homohuwelijk zijn niet-erkende doel heeft, alleen om onderzoek te vergemakkelijken in dit gebied ...).
Het beste van alle werelden, betekent dat iets voor jou?


* Tegelijkertijd wordt het aantal abortussen geschat op 200000 / jaar ...
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx, Remundo en 262 gasten