De eeuwenoude mysterie. Hoe om langer te leven?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par GuyGadebois » 26/12/19, 12:29

izentrop schreef:Kortom, zoals gewoonlijk. je slaat ons met het beschimmelde oude cliché : Mrgreen:

En jij, kortom, zoals gewoonlijk zie je slechts het topje van de Mc Do-ijsberg.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par izentrop » 26/12/19, 18:53

GuyGadebois schreef:En jij, kortom, zoals gewoonlijk zie je slechts het topje van de Mc Do-ijsberg.
Nee, het zijn de anti-globalizationisten en de antroposofen die er belang bij hebben een systeem dat werkt te vernietigen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par GuyGadebois » 26/12/19, 19:12

izentrop schreef:
GuyGadebois schreef:En jij, kortom, zoals gewoonlijk zie je slechts het topje van de Mc Do-ijsberg.
Nee, het zijn de anti-globalizationisten en de antroposofen die er belang bij hebben een systeem dat werkt te vernietigen.

De wapenindustrie is ook een systeem dat werkt met het vuur van God. Als de tewerkstelling van een paar studenten de moeite waard is om miljoenen hectares primair bos te vernietigen (om rundvlees te verbouwen dat als slechte biefstuk bij de Clown eindigt) en slecht voedsel, dan denk ik dat je opnieuw op de dwaalspoor zit, en dat denk ik niet. Kijk eens wat de anti-globalizationisten en de antroposofen daarbinnen doen, maar ach... Het is allemaal Izy. Vraag artsen en/of cardiologen maar wat zij vinden van de vergiften die tijdens deze duik worden verkocht om de enorme omvang van uw antwoord te beseffen. Kijk indien nodig naar Supersize me.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par izentrop » 26/12/19, 22:33

GuyGadebois schreef: Ik heb er moeite mee om te zien wat de anders-globalizationisten en de antroposofen hierin doen
Nou ja, oordelen zonder enige echte basis, zoals jij ook heel goed weet te doen https://www.usinenouvelle.com/article/s ... io.N809790

Dat gezegd hebbende, ik ben niet met hen getrouwd en zou verbaasd zijn als een serieuze voedingsdeskundige klachten zou hebben over de voedingskwaliteit van hun producten, meer dan bij een ander restaurant van hetzelfde type.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par GuyGadebois » 26/12/19, 23:20

En Izy ontdekte greenwashing! Het is zo mooi als een kinderkamer!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par Christophe » 27/12/19, 12:40

Kerel, wat heb je grof taalgebruik: het is jaren geleden dat het McDonald's-logo groen werd!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Een beetje opnieuw scherpstellen:

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par GuyGadebois » 27/12/19, 12:59

Als het om chili gaat, ga ik nooit ergens heen zonder dat er eentje op de achtergrond staat.
Het was mijn schoonheids-jeugdgeheim van de dag. : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par Christophe » 27/12/19, 13:28

Je begrijpt Guy niet: voordat je het in de basis eet, moet je het in je mond hebben... Daarna kun je de chronologie omkeren naargelang je culinaire smaak (knipoog naar JP Coffe), maar dat zal zonder mij zijn! : Mrgreen:

Vrienden van poëzie, hallo!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par GuyGadebois » 27/12/19, 13:35

Christophe schreef:Je begrijpt het niet Guy: Voordat je het in de foundation krijgt, moet je het in je mond hebben...Daarna kun je de chronologie omkeren naar jouw culinaire smaak (knipoog naar JP Coffe), maar dan zal het zonder mij zijn! : Mrgreen:

Vrienden van poëzie, hallo!

VARKEN! : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Het mysterie van de honderdjarigen. Hoe ouder te worden?




par Christophe » 27/12/19, 13:37

Pffff...Ik had het alleen over PEPERS! Monsieur heeft een misplaatste geest! :schok: :schok: :schok:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 244-gasten