Kleine samenvatting (op de brandstof spaarders)?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Hyst
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 18/05/11, 19:57
Plaats: Elzas




par Hyst » 26/05/11, 14:41

natuurlijk is er een mogelijkheid om het budget eenvoudiger te verlagen (bijvoorbeeld door een gaskookplaat te plaatsen in plaats van de inductiekookplaat (die door mijn eigenaar is geïnstalleerd) of nog beter beheer van de stand-bytijden voor pc enz.), dat is wat ik tel doen...

Maar gezien het feit dat elektriciteit met 25 a30% met 1 tot 2 jaar moet toenemen, moet het op hetzelfde punt terugkomen (in de beste gevallen) en dan ga ik graag een uitdaging aan ... het is druk, het is klaar werken met grijze cellen enz .;)
0 x
Hyst
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 18/05/11, 19:57
Plaats: Elzas




par Hyst » 26/05/11, 19:38

In HHO-systemen werken de beste systemen zonder enig product toe te voegen om de geleiding op waterniveau te verbeteren.
Zodra u een additief aan het water toevoegt, wordt het vuil, het schuimt in de tank en begint regelmatig onderhoud te voelen.

Rennen op omgekeerde osmose zuur water is de gemakkelijkste manier om iets schoon te houden.


zou u een bron of link hebben om mij het bovenstaande te communiceren alstublieft? (behalve ebay waar alles is wat verkoopt)


bedankt +++
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 215-gasten