Vuilniswagens die in olie rollen

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/10/05, 13:11

Nou, anders is het nog steeds geen nieuwsé deze info ... is er iemand om een ​​nieuws te schrijven alstublieft (ben behoorlijk overweldigd daar ...)?
dank u
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 20/10/05, 13:43

fait
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 20/10/05, 13:46

Hallo,
Wat is "nieuwser"-informatie? (Ik ben, hoewel sommigen het tegenovergestelde beweren, een uitstekende redacteur, maar nogal lui om te schrijven) :P :P

Wat de vervuiling betreft, is het waar dat hoe meer CO2 wordt gevormd in vergelijking met de C in de basisbrandstof, hoe gelukkiger we zijn, maar wat het minst vervuilt, zijn de koolwaterstofketens die het grootst mogelijke aantal H bevatten in vergelijking met de aantal C (moet de formules van de HVB zien)
Door ook de productie van NOx te vermijden, wat niet echt fijn is voor het milieu.
Het voordeel van SVO is al dat het niet nodig is om ze te ontzwavelen, zoals olie.
++B)
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/10/05, 14:26

Rulian schreef:fait

merci :)
je geldig

Newsé is nieuws brengen! heel simpel...
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens




par tigrou_838 » 20/10/05, 15:06

hallo econologie, ik snap het niet, aan de ene kant verbiedt de overheid hvb met controle en al, en aan de andere kant geeft een gemeente de bussen door aan hvb, iemand moet het mij uitleggen.

Hallo
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 20/10/05, 15:15

tigrou_838 schreef:hallo econologie, ik snap het niet, aan de ene kant verbiedt de overheid hvb met controle en al, en aan de andere kant geeft een gemeente de bussen door aan hvb, iemand moet het mij uitleggen.

Hallo

Hallo,
Dit is ook wat de oorspronkelijke post motiveerde, ik verwachtte een geschrokken reactie over dit onderwerp, niet dezelfde wet voor iedereen! :boos:
++ :P
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens




par tigrou_838 » 20/10/05, 15:19

precies bibi, en ik vraag me steeds meer af wat ik in Frankrijk kwam doen na 20 jaar in het buitenland te hebben gewoond, het is borXXX hier vanuit alle gezichtspunten en op alle gebieden.

nou, ik stop mijn woede jegens onze leiders
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 20/10/05, 17:30

welkom
Laat ze maar net als ik brullen (de overheid); ze weten niet meer waar ze zijn, ze leggen alles maar bij een probleem is het de rechtbank die beslist; en met hun laatste tirades is een advocaat niet in de buurt daar vind iets schrappen van de tipp dan verbod op HVB maar belast door de tipp die niet meer bestaat, niet naleven van EEG richtlijnen etc........
dus laten we HVB ​​pantone of andere rollen en wachten en zien ......... :P
@+
zac
PS: voor Christophe: met 19 man heb ik een vriend die de dictator bijna zonder schade uit zijn land heeft geschoten (11 doden).
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/10/05, 18:56

Ik kan deze tegenstrijdigheid ook niet verklaren en u zult begrepen hebben dat ik met opzet 2 nieuws heel dichtbij op de site heb gezet...

Zac, vertel eens, heb je huurlingenvrienden? Ben je gevaarlijk!?
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 20/10/05, 20:42

econology schreef:
Zac, vertel eens, heb je huurlingenvrienden? Ben je gevaarlijk!?

welkom
nee, ik ben niet gevaarlijk (hoewel ik een huurling was voor een doel waarvan ik denk dat het eerlijk is; de verdediging van de Amazone-indianen) Ik denk dat geweld het wapen van de zwakken is en ik vecht nooit.
maar een van mijn zeer goede vriend, vandaag een chauffeur in Frankrijk om het eerbetoon op te eten en op te eten; om met enkele vrienden en zijn broers in 2 dagen de voormalige dictatuur van Benin te ontketenen (gefinancierd door wie dan ook en met belachelijke middelen) Snel grepen de politici de macht maar vandaag is het een democratie, ook niet onvolmaakt, maar beter dan in de meeste Afrikaanse landen.
Ik, die een primaire antiracist ben, vind dat 2 emigranten uit oosterse landen moeten worden ontslagen (broeders).
Aarzel niet om me te voelen als je denkt dat mijn woorden de site kunnen schaden; maar dat is wat ik denk.
Mijn leven als avontuurlijke zeeman heeft me geleerd om de krachten van de natuur te respecteren, maar de vogelverschrikkers die zijn opgezet voor de goede mensen, gelobotomiseerd, TF1ized (doorhalen nutteloze vermelding) maken niet echt indruk op mij. Ik bevind me in een (vrijwillige) situatie of wat dan ook kan iedereen in Frankrijk bang maken en kan mij nauwelijks raken.
Tegenwoordig zijn de Z'elu's niets meer dan marionetten in opdracht van hun geldschieter; het duurt niet lang of de macht keert terug naar het volk (basis van een democratie geloof ik) Vergeet nooit dat de eerste democratieën onder de piraten waren.
Hier is mijn donderdag tirade. :D
@+
zac
LAAT NIET LEEG, RIJDEN ZONDER VERVUILING :P
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 267-gasten