Reparatie lekkende PVC opblaasbare matras (stront in China)

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 09/03/11, 15:48

The Old Camper, dat weet ik ook. En wat verkoopt de Old Camper? Aziatische producten ook, over het algemeen ook van betere kwaliteit, maar de prijzen zijn ook 10, 20 of zelfs 30 keer duurder dan in Azië (te vinden op Japanse apparatuur), er is meer schaamte.
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 09/03/11, 15:52

Christophe schreef:
Leo Maximus schreef:Als ze ons shit bezorgen, komt dat omdat onze fabrikanten erom vragen, zodat het publiek goedkoper kan kopen.


Uh nee, als de handelaren en industriëlen (niet allemaal) shit leveren, is het zo dat ze meer geld verdienen aan 2-plannen:
a) lagere kostprijs
b) vernieuwing (we nemen deel aan het debat over geplande veroudering)

Daarom wordt er natuurlijk in de schappen geadverteerd "de goedkoopste".
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 09/03/11, 16:05

Macro schreef:Als je ernstig ziek bent, heb je een opblaasbaar matras van Christophe..Deca heeft een levenslang gegarandeerd model ...


Lol, nee, ik ben geen grote patiënt, alleen helpt het goed als er meerdere mensen (> 2) zijn die het huis komen bezoeken ... en als ze na 2 uur hard moeten slapen gaat het haar slecht neuken ... :? :?

Ik vraag me af of een van de modellen niet van decaf komt ... Ik heb niet langer de facturen, maar houdt die rekening met de lekken (behalve lassen ...)? Ik betwijfel het! : Idee:
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 09/03/11, 16:06

Macro schreef:..... Ik kocht hetzelfde product twee jaar na elkaar
http://www.decatlon.com / shoe-shoe stijgende forclaz-600-id_MAN_10849_8053250.html
De kwaliteit is gedaald .. De zogenaamde vibram van de zolen is gevaarlijk glad geworden als we van nat naar droog betegelen gaan (Z'lez vertel me dat we onze schoenen uitdoen ... Ben niet naar Auchan ... Goed om auchan we gaan er niet heen in crocnauds van rando..Ben ik neem fouten de oude ze niet uitglijden) ...

Bizzare, want de Decathlon-zolen mogen niet naar Auchan uitglijden: het is hetzelfde huis! Wij zijn met de Mulliez:

http://fr.wikipedia.org/wiki/Associatio ... le_Mulliez

Misschien hebben ze belangen in de gipsindustrie, wie weet? : Lol:

ML
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 09/03/11, 16:10

Waaw interessante AFM-link ...

Ik wist niet dat Midas en Norauto aandeelhouders gemeen hadden ...

Dit is familie!

'Iedereen hetzelfde geluk dankzij de school van de republiek?'

Ik bespot mezelf! : Cheesy:
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 09/03/11, 16:27

Christophe schreef:Waaw interessante AFM-link ...

Ik wist niet dat Midas en Norauto aandeelhouders gemeen hadden ...

Dat is het famille !

'Iedereen hetzelfde geluk dankzij de school van de republiek?'

Ik bespot mezelf! : Cheesy:

Hier, om aandeelhouder te zijn van de Mulliez-groep, moet je een familielid zijn, indien nodig door alliantie. :D

Om terug te keren naar de Vieux Campeur (als dief als de andere AMHA's), wil de familie Mulliez het in handen krijgen (via Décathlon):

http://archives.lesechos.fr/archives/20 ... 23-ECH.htm

Geschiedenis van het creëren van een nieuwe valse concurrent bij Décathlon.

ML
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 09/03/11, 16:33

Anders zijn er (bijna) zelfopblazende 7 cm dikke matrassen en het is vrij praktisch en een beetje robuuster.
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 09/03/11, 19:20

Leo Maximus schreef:(als dief als andere AMHA's)


Hé, kalme Leo, alle handelaren zijn geen dieven en veel kleine kombuis niet slecht (lage marges om concurrerend te zijn, zware belastingen, werkgever of sociale lasten ...), vooral op dit moment ...

Goed om terug te komen op de reparatie, ik heb een test uitgevoerd op 2-matras met PVC-buislijm, het lijkt behoorlijk goed te werken, vooral op een van de 2 (de andere heeft ergens een verlies, vermoed ik):

Opgeblazen matrassen:

a) 1ere laag brengen we de lijm gelijkmatig over het gat aan met een pleister, een stuk tape of een stuk flexibel plastic (we schillen als het niet vasthoudt)

b) We laten een beetje leeglopen om een ​​klem te kunnen plaatsen
We wachten ongeveer op 1h.

c) 2e laag: aanbrengen van een "kale" lijmlaag.

d) herhaal c) indien nodig (we zullen het morgen zien :D)

In ieder geval "tast" de PVC-lijm de matras goed aan, dus de methode is goed en het is PVC!
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 09/03/11, 20:06

Christophe schreef:
Leo Maximus schreef:(als dief als andere AMHA's)


Hé, kalme Leo, alle handelaren zijn geen dieven en veel kleine kombuis niet slecht (lage marges om concurrerend te zijn, zware belastingen, werkgever of sociale lasten ...), vooral op dit moment ...

Ik was zelf manager van SARL ... Maar wanneer we een Japans product zien dat 15 keer duurder wordt verkocht, kunnen we zeggen dat de marge niet laag moet zijn.

Over "eerlijke" handelaren zoals Carrefour, is er op dit moment iets in China: Carrefour wordt daar vervolgd voor frauduleuze praktijken (Les Echos).

Carrefour verhuisde een paar jaar geleden naar Japan en werd ontslagen, ook vanwege frauduleuze praktijken. Het beste is dat het de Japanse maffia (de yakuza) was die de zaken berecht! : Lol: (Les Echos, Japan Today en Japanse persbureaus Asahi, Yomiuri en anderen).
Dernière édition par Leo Maximus de 09 / 03 / 11, 20: 11, 1 keer bewerkt.
0 x
cortejuan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 254
Inschrijving: 01/12/10, 19:34
Plaats: Franche-Comté
x 6




par cortejuan » 09/03/11, 20:07

Bonsoir,

zoals je in feite hebt gezien, is het voordeel van PVC dat het gemakkelijk oplosbaar is in krachtige oplosmiddelen (die stinken). Een alternatief voor uw oplossing, u snijdt een wasmachine van vergelijkbaar materiaal, net als u, u blaast uw matras matig op zodat het de uiteindelijke vorm heeft, u poetst de plaats met PVC-lijm, u lijmt onmiddellijk uw pleister, je bedekt het allemaal met een strook lijm (waarschijnlijk Chinees) dit metalen ding dat overal te vinden is en dat licht gekleed is. Het steekt maximaal; u blaast vervolgens uw matras volledig op.

Goed, de kleefstrook is niet super mooi, maar hij houdt de twee elementen veilig vast en de oplosmiddelen hebben de hele tijd (omdat ze in de twee lagen vastzitten) om de patch en matras goed te lassen.

Hartelijk
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten