Uitleg pantone: scripties en hypothesen

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 04/05/06, 18:38

welkom
Ik ook, het interesseert me omdat het onder andere is wat ik waarnam op een freon-oplaadpijp in een bepaalde toestand (elektrische boog) en op een kleine video van doping met water in een compressor die hier zichtbaar is video staat onderaan de pagina.
http://www.alphapowersystems.nl/swirlf.htm
Bovendien probeerde ik de noodzakelijke voorwaarden te creëren om een ​​voltage tussen de reactor en de aarde te meten zonder succes op 100% doping.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 04/05/06, 20:24

bob_isat schreef:of zo?


In een andere discussie over de pantone zac waarvan de titel niets met de pantone te maken had, daarom vroeg ik hem om zijn observatie hier uit te leggen, maar blijkbaar heeft hij die niet gezien ... :|

In principe zei hij te zien, 's nachts, vonken uit de reactor (min of meer bevestigd door Andrew ...) ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 04/05/06, 22:53

Het licht in de outputbuis van de reactor.
Eerlijk gezegd zou ik dat graag willen zien. Het moet extra zijn.
Ik kreeg te horen dat het mogelijk was om vonken te maken met koelvloeistof door deze op roterende fietsspaken te spuiten. Ik heb het bij daglicht getest, het is quedale.
Parcontre Ik heb nog steeds moeite om de manier te doornemen waarop zac test als de reactor operationeel is. Hij neemt de buis in zijn mond en geeft een grote gasstroom ...
Op mijn R5 heb ik getest gerold met het luchtfilter verstopt en alle lucht die door de reactor stroomt, schiet de auto niet, maar ik zie de interesse niet ... Zac, kun je nog meer zeggen? ??
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/05/06, 07:35

Dag
Ik deed niet dezelfde test als Zac, ik isoleerde de uitlaatpijp met twee plastic ringen die de warmte niet lang verdragen, en af ​​en toe krijgen we een statische elektriciteitsschok, maar dit is niet continu, en omdat ik niet in de motor zit tijdens het rijden, is het moeilijk om de motor stationair te duwen, we kunnen alleen een leuke warme motor hebben na een wandeling.
Voor de manier om Zac te doen, doe ik ongeveer hetzelfde
ding, om de reactor te verlaten pomp ik het, dat wil zeggen dat ik de motor spoel en dat ik de mond stop door een saccade-opname, en soms ik bijna volledig mondopname en met de duim die ik mond op een pulserende manier de kleine waterreactor van de carburator, speelt op de gaspedaal, het maakt veel vloeistof in de reactor en het gaat opwarmen.
Het grappige is dat we zo ver van elkaar verwijderd zijn dat we niet communiceren en dat we vergelijkbare methoden gebruiken.
Aan de andere kant probeer ik geen transparante leiding aan de uitgang van de reactor te plaatsen, zodra ik een buis in glas of kwarts vind (soort temperatuurmeting voor de ovens) plaats ik er een op de koperen buis) Si er is een glimp in dit kanaal, het zou interessant kunnen zijn om een ​​indicatie te hebben die ons vertelt dat de reactor werkt, er is een manier om dit ding op afstand te visualiseren, het zou een gecompliceerd meetinstrument vervangen
Omdat het interessant is om te weten in welke conditie de reactor werkt of niet werkt.
Ik had ernstige twijfels over het feit dat er iets gebeurde in het uitlaatkanaal, om de interne kleur van de koperen leidingen te zien en de sterke interne oxidatie in vergelijking met de externe kleur die niet alleen te wijten was aan de hitte, die is niet zo hoog voor koper.
Vandaag leg ik gewoon de hengel op de benzine chevrolet, het blijft voor mij om wat aanpassingen aan de bubbler aan te brengen,
Test dan met geladen 2 kubieke meter aanhanger, het zal snel rennen.
Het inconel is moeilijk te zagen, moeilijk te boren en te tikken, om te lassen is het als roestvrij staal, het polijst gemakkelijk en wordt glanzend als een chroomstaaf, ik geef het door aan de polijstpasta c is als een spiegel geworden. Ik probeer het, maar ik verwacht geen wonderen, alleen de verificaties van de Quanthome-redacteuren. Eens deze gezuiverde vraag gaan we verder met iets anders ....

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 05/05/06, 09:06

hi Andrew
Om de glimmingsuitgangsreactor te zien, kunt u een vloeistofindicator (term koelkast) gebruiken. Het is een patrijspoort, ik denk dat Christophe er een in zijn uitlaatreactor had gezet.
Voor mij is het gemakkelijk haalbaar.
Als er een glimp is, is er zeker microflits zoals in de kleine video die ik heb gepubliceerd. Dit kan overeenkomen met de plotselinge absorptie van warmte door de aerosol van water. En in dit geval zou het eigenlijk betekenen dat we de juiste parameters voor doping hebben. De juiste maat van de waterdruppels, de goede snelheid van de vloeistoffen en de goede temperaturen.

Aan de andere kant begreep ik het belang van het draaien van de motor alleen op de reactor niet toen deze in bedrijf werd gesteld.
Het is om de roede te verbreken?
Het is om te zien of de lucht in de reactor passeert en of hij in de uitvoerreactor wordt verwarmd?
Het is om de motor met water te spoelen?
A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 05/05/06, 12:59

Econology schreef:In principe zei hij te zien, 's nachts, vonken uit de reactor (min of meer bevestigd door Andrew ...) ...


en ja, dat is het principe van sonoluminescentie. Vaak waargenomen tijdens cavitatie van propellers of pompen die werken met water.

In een paar woorden,

de bellen die zich vormen in de vloeistof in lagedrukgebieden fungeren als quantumresonatoren.


Ze produceren een UV-stroom die water dissocieert in h30 + en OH-

het geproduceerde zichtbare licht is afkomstig van een excitatie van de OH + Argon comlex.

http://www.esdjournal.com/techpapr/prevens/flow1.pdf

(in het Engels, sorry, geen tijd om het te vertalen)

Wat de pantone doet, is een ionennevel produceren die de verbranding katalyseert.


Dit principe is bekend sinds de naoorlogse periode en is het onderwerp van talrijke octrooien.


Deze moet vooral lezen, het is de staat van alle tests om het verbruik te verminderen, tests bleven ondergronds:

http://www.freepatentsonline.com/6851413.pdf

het principe van de bubbler, gepatenteerd van 1990 door .... Wentworth Jr:

http://www.freepatentsonline.com/4952340.pdf

de injectie van een watermist geïoniseerd door UV:

http://www.freepatentsonline.com/6264899.pdf


Eerlijk gezegd denk ik dat het panton een niet erg betrouwbare manier is om deze ionmist te creëren en dat het redelijker zou zijn om naar minder willekeurige laadsystemen te buigen dan stroomelektrificatie.

Leid de mist tussen 2-platen bijvoorbeeld onder hoge spanning (als een kamer is het trouwens grappig ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 05/05/06, 13:06

Kleine correctie, het principe van de bubbler is gepatenteerd sinds 1974:

http://www.freepatentsonline.com/3862819.pdf


(Sorry Paul, je bent gegrild)
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 05/05/06, 23:26

Andre schreef:Vandaag leg ik gewoon de hengel op de benzine chevrolet, het blijft voor mij om wat aanpassingen aan de bubbler aan te brengen,
Andre


Ik heb de mogelijkheid om NIckel 201 te kopen in de gerolde 1-balk!
de standaard is 20. zou je geïnteresseerd zijn in 200mm stukken lang * 20 naar 50 €?
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 05/05/06, 23:28

Bonsoir
Interessante Bob_isat, eindelijk zijn we nog steeds bezig de wereld opnieuw uit te vinden, en warm water!
Anders om te zien of er iets uit de reactor is, ben ik uitgerust met siliconenslang, het is doorschijnend, het is bestand tegen 250 ° C, het is isolerend, maar het is natuurlijk duurder dan de normale duurzaamheid.

Beeld

Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 06/05/06, 14:10

goed idee.

er is echter een grote kans dat elektrificatie voornamelijk zal plaatsvinden na de reactorin de metalen leiding tussen de reactor en de collector.

Hoe kleiner de diameter van de genoemde condite, hoe meer hij geëlektrificeerd is (tot een limiet? ...)


Ligt het tussen uw reactoroutput en de collector dat u een transparante plastic slang plaatst?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten