Water- en gratis energiemotorplannen aangeboden door ET's

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 30/08/06, 17:26

Yeah! Drugs zijn shit ... :frons:


:P : Wink:
0 x
francoisb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 17/09/06, 08:50
Plaats: Canada




par francoisb » 17/09/06, 09:35

Christophe schreef:
delnoram schreef:Laten we in de tussentijd controleren wat binnen ons bereik ligt, het is al niet slecht.
De rest is interessant om te volgen, maar niets meer.
Heb ik het mis? : Mrgreen:


Helemaal ... Maar ik zou nog steeds graag de mening van de fysicus over deze interpretaties willen ... alleen maar om de mate van humor te zien ...


Hier is de mening van een natuurkundige:

Ik heb de pagina's van deze site doorzocht. Ik concludeer dat de auteur bepaalde noties van wetenschap heeft en noodzakelijkerwijs voldoende kennis om te weten dat wat hij zegt volkomen onjuist is. Deze pagina is een hoax.

Frame voor frame:
Beeld

Een magnetron is meestal cilindrisch, de vorm van magnetrons zou een picturale manier zijn om ze te tekenen, zover het kan passeren.

Beeld
In een magnetron volgen de elektronen inderdaad een spiraalvormig traject. Snelle oscillatie is echter volledig onmogelijk. Bovendien zou zijn baan noodzakelijkerwijs zijn gewijzigd door de atomen van O en H.



Beeld

De derde aan de linkerkant is absoluut waar. Merk op dat de sinusvormige oscillaties die we zien geen fysieke verplaatsing vertegenwoordigen, maar eerder de elektrische en magnetische amplitudes van de golf. Met andere woorden, het is alsof de sterkte van de golf varieert tijdens zijn voortplanting.

De derde aan de rechterkant vertegenwoordigt niet de sinus die we zouden hebben gezien als een levensvorm die intelligent genoeg was om in de ruimte te reizen, zou zijn opgespoord. Het bestaat uit bogen van cirkels, veel gemakkelijker te tekenen dan sinussen. De foto's in het midden hebben niets te maken met iets echts.

Naar mijn mening zijn deze foto's nep in Photoshop. De charlatans hebben niet genoeg budget om al hun werken te laten fotograferen. Het is gemakkelijk te doen voor iemand die Photoshop kent: als je eenmaal de foto van een veld en de textuur van een geslagen veld hebt, is dit gemakkelijk in dertig minuten gedaan.

François
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 17/09/06, 10:23

Bedankt François voor deze details en welkom bij deze forum ! Ik hoop dat je onze lantaarn op andere onderwerpen zult aansteken :)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : JimmyBoss en 276 gasten