Zoek gevonden 9 resultaten

par Syl71
02/06/20, 23:10
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Installatie ... okofen pellematic
antwoorden: 9
views: 6689

Re: Installatie ... okofen pellematic

hallo, het is waar dat hij voor esthetiek de draden erachter had kunnen passeren. Dit heeft geen invloed op de goede werking van het systeem. Ik zie geen gedraaide leidingen op de foto. Maak een aftrek van 5% totdat het werk is voltooid, het is blijkbaar legaal. Bedankt voor je antwoord, en ik...
par Syl71
02/06/20, 19:11
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Installatie ... okofen pellematic
antwoorden: 9
views: 6689

Re: Installatie ... okofen pellematic

onze CV-ketel staat in de woning ... open ruimte naast de entree! misschien ben ik een gek, maar het zou niet bij me opkomen om de witte plastic klemmen op de zwarte draden te zetten !!! Oké, ik begrijp het ... Als het genoeg was geweest om zwarte Colson te vragen om me te laten werken ...
par Syl71
02/06/20, 17:08
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Installatie ... okofen pellematic
antwoorden: 9
views: 6689

Re: Installatie ... okofen pellematic

Hallo Syl, Uw ingebruikname dateert van eind 2019 en de site is niet voltooid?? https://www.econologie.com/forums/chauffage-isolation/chaudiere-okofen-pellematic-t16232.html#p374131 Wat betreft de bedrading van de modules, zie ik niets schokkends op de foto. Als de installatie goed werkt...
par Syl71
02/06/20, 09:24
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Installatie ... okofen pellematic
antwoorden: 9
views: 6689

Installatie ... okofen pellematic

Hallo allemaal... Ik kom bij jullie terug om te vragen wat jullie vinden van onze installatie, en meer bepaald van de montage van de voorgemonteerde hydraulische kits, ik dacht misschien ten onrechte dat bij deze dozen alle draden zouden zijn verborgen. Ik geef u de foto's van de gelegde leidingen...
par Syl71
15/01/20, 10:30
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Boiler Okofen Pellematic die niet genoeg verwarmt
antwoorden: 9
views: 15647

Re: Boiler Okofen Pellematic die niet genoeg verwarmt

Hallo ... Dus na veel lezen en kijken in de gebruikershandleiding, denk ik dat ik eindelijk goede "continue verwarming" gegevens heb gevonden! Om te beginnen blokkeerde ik de kamerthermostaat, daarna keek ik naar de kant van de helling en de stooklijn... daar...
par Syl71
10/12/19, 15:19
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Boiler Okofen Pellematic die niet genoeg verwarmt
antwoorden: 9
views: 15647

Re: Boiler Okofen Pellematic die niet genoeg verwarmt

Dank je ja soms zeg ik interessante dingen! : Mrgreen: Laten we eraan toevoegen dat een expansievat dat helemaal niet is opgeblazen, geen expansievat meer is... het is gewoon helemaal niets! Dus het excuus van de loodgieter die zegt dat het membraan er beter af moet, is nogal serieus voor een vakman! ik moet ...
par Syl71
10/12/19, 15:03
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Boiler Okofen Pellematic die niet genoeg verwarmt
antwoorden: 9
views: 15647

Re: Boiler Okofen Pellematic die niet genoeg verwarmt

Goedenavond allemaal, zoals Christophe in zijn bericht zegt: Belangrijke opmerking: het is essentieel om het expansievat voor te blazen (stap 1) als er geen water onder druk staat, omdat daarna de water- en luchtdruk onvermijdelijk met elkaar in evenwicht zijn! V...
par Syl71
09/12/19, 17:30
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Boiler Okofen Pellematic die niet genoeg verwarmt
antwoorden: 9
views: 15647

Re: Boiler Okofen Pellematic die niet genoeg verwarmt

Hoi Syl, Het eerste wat je moet doen: van loodgieter wisselen... : Mrgreen: zijn antwoord is onhandig, want om een ​​ketel te regelen, moet de montage goed zijn gedaan! Ik heb geen oekofenketel maar meerdere leden hier hebben er een, sommige al jaren. Begin met een beetje meer...
par Syl71
09/12/19, 08:44
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Boiler Okofen Pellematic die niet genoeg verwarmt
antwoorden: 9
views: 15647

Boiler Okofen Pellematic die niet genoeg verwarmt

Hallo allemaal, nieuw hierin forum, omdat we een Okofen Pellematic-ketel met regeling en kamerthermostaat hebben aangeschaft. Het probleem is dat ik op sommige dagen als deze nu niet erg warm heb, gietijzeren radiatoren (oud), gewoon lauw zijn, en de ketel: hierin ...

Zoek Geavanceerd zoeken