Zoek gevonden 12 resultaten

par rápido
07/06/06, 03:09
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: zonder diesel injectiepomp
antwoorden: 24
views: 40844

Hallo weer, inderdaad ik heb het mis !!! Hier is de uitleg van M.David "We zouden allereerst kunnen denken dat de afwezigheid van een ontstekingsmechanisme op dit type motor een probleem zal opleveren, maar dat is het niet, want het is voldoende om de motor te houden zoals het is in termen van zijn brandstoftoevoer.
par rápido
06/06/06, 20:39
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: zonder diesel injectiepomp
antwoorden: 24
views: 40844

zonder diesel injectiepomp

Hallo allemaal, Na het herlezen van de pagina's van M.David over Quant Homme, las ik dat hij alleen dieselmotoren liet draaien dankzij de pantone (pomp in positie vertraagt) of helemaal geen pomp meer? Heeft iemand ooit hetzelfde gedaan? Zo ja, werkt het? De reden voor dit bericht is om te vinden ...
par rápido
01/06/06, 01:59
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantone motor in Zwitserland en Savoie
antwoorden: 21
views: 32877

Demenagement

Goedenavond, het is snel Sorry voor dit geweldige moment van afwezigheid, maar ik heb een grote stap gemaakt 7000 km !!!! Ik roet in Martinique! land van suikerriet en toekomstige suikerrietethanol. Ik wilde de lucht veranderen en het is gewonnen! Ik hoop pantonisten op het eiland te vinden en blijf in contact met ...
par rápido
15/11/05, 20:06
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: verwarm anders de reactor
antwoorden: 3
views: 4562

bo, 's avonds
ldr = koelmiddel c ca ca?
ca niet verwarmen zeer sterk ca 100 ° max ca is genoeg?
het principe van reverse flow is niet zoals magnetisme en rennen in het noorden.
Ik zal proberen een assemblage te maken zonder reverse flow en warmte genoeg genoeg dat we zullen zien!
par rápido
14/11/05, 23:02
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Vervang de bubbler door een elektrisch injectorsysteem
antwoorden: 22
views: 22452

goedenavond Ik denk ook dat de elektronica en de injectie zeker in staat zijn om wonderen te doen met de pantone, maar het probleem is dat het niet zomaar "nep door iedereen" is. Jammer voor het water en de injector, er is zeker een manier om een ​​truc te vinden om het te laten werken (u ...
par rápido
14/11/05, 22:25
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: verwarm anders de reactor
antwoorden: 3
views: 4562

verwarm anders de reactor

hallo allemaal iemand heeft geprobeerd de reactor te verwarmen anders dan via de uitlaat? Ik zou proberen de doorgang van de uitlaatgassen te onderdrukken en de buis rond de staaf te verwarmen door deze te kruisen met een elektrische stroom van 12 V en een paar handvol versterkers. (Alles moet worden geïsoleerd ...
par rápido
12/11/05, 22:29
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: 100% met water ??
antwoorden: 13
views: 15395

goedenavond bedankt Andre voor deze cijfers, die niet erg bemoedigend zijn! om de verbranding van motoren te verbeteren? benzine verbranding + de juiste dosering van lucht is niet compleet? zijn de slechte prestaties van onze motoren niet te wijten aan een slecht werkingsprincipe? klepveren, -tranm ...
par rápido
11/11/05, 00:18
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: 100% met water ??
antwoorden: 13
views: 15395

Samenvattend kan het benodigde vermogen als we een extra alternator laten draaien om waterstof te produceren door elektrolyse niet worden teruggewonnen door de explosie van deze waterstof in de motor die deze alternator draait?
goed of fout?
par rápido
11/11/05, 00:01
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantone motor in Zwitserland en Savoie
antwoorden: 21
views: 32877

Ik ben niet Zwitsers, ik wil het niet!
Ik kom uit Annecy, het is niet ver
wanneer je wilt, kom ik je zien
snelle, t4 2.4 diesel om te pantoniseren
par rápido
10/11/05, 23:58
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Verenig ons: regio Rhône-Alpes
antwoorden: 5
views: 7318

Ik denk dat ik een paar ideeën heb om de scmilblick te promoten tijdens de vergadering
snel annecy hte savoie

Zoek Geavanceerd zoeken