Zoek gevonden 52 resultaten

par snapshoot
30/06/12, 19:25
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: correctie; eindeloze energie motor.
antwoorden: 20
views: 28636

je laat me echt lachen, maak verbinding met mij en maak verbinding met jezelf...je zult zien dat je echt grappig bent. besef je het niet? je schrijft alles! Ik ga jouw stomme spelletjes spelen, geen probleem. uw vraag was of we een batterij kunnen vervangen door een condo, ja of nee, en zo ja, rechtvaardig dat dan, ch...
par snapshoot
30/06/12, 16:24
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: correctie; eindeloze energie motor.
antwoorden: 20
views: 28636

Ik ken drie families persoonlijk; keramische, chemische (gepolariseerd) en klassieke luchtgeïsoleerde... in onze elektronicaberekeningen zijn we alleen geïnteresseerd in; C, R, tijdconstante, gepolariseerd of niet...etc, dat is het essentiële. je vertelt me ​​over de verbinding; r en c staan ​​uiteraard in serie (in d...
par snapshoot
30/06/12, 16:15
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: correctie; eindeloze energie motor.
antwoorden: 20
views: 28636

je hebt me niet verteld over het type appartement... maar weet je, ik ben geen condo-fabrikant om alle soorten en typen te kennen, ik werk in een bedrijf dat elektrische onderstations bouwt, en het appartement dat ik niet heb behandel ze niet elke dag op bouwplaatsen en energiecentrales!...
par snapshoot
30/06/12, 15:30
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: correctie; eindeloze energie motor.
antwoorden: 20
views: 28636

dit is bla bla gevoel!!!! om je 1.5 V aan het stopcontact van de flat te hebben en dit voor een lange periode, zou de belastingsweerstand groot genoeg moeten zijn en de capaciteit ook, en de flat moet natuurlijk worden opgeladen om slechts 1.5 V te bereiken! uw "probleem" en indien "fundamenteel"...
par snapshoot
30/06/12, 14:20
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: correctie; eindeloze energie motor.
antwoorden: 20
views: 28636

de ontlading van een codo via een weerstand is geen "lineaire" curve, we zullen (na verloop van tijd) een verlaging van de spanning en stroom over onze belasting zien. maar deze snelheid van "afbuiging" van de grootheden (i en v) hangt af van twee hoofdparameters; AC...
par snapshoot
30/06/12, 12:46
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: correctie; eindeloze energie motor.
antwoorden: 20
views: 28636

Laten we het onderwerp even bespreken voordat we het afsluiten. PS1; op het gebied van digitale simulatie (of geautomatiseerd wiskundig model), ben ik geen expert op het gebied van deze "mechanisch" georiënteerde software, aangezien ik van oorsprong een elektronica-ingenieur ben, dus Mplab, Eagle en Pspice zijn mijn specialiteit, mijn...
par snapshoot
29/06/12, 19:00
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: correctie; eindeloze energie motor.
antwoorden: 20
views: 28636

correctie; eindeloze energie motor.

groeten,

Ik heb enkele correcties aangebracht met betrekking tot mijn uitvinding (hier al gepost).

Het gaat meer om de bedieningsfilosofie, het is nuttig om de zaak te begrijpen.

hier is de link naar het gecorrigeerde artikel;

http://www.facebook.com/note.php?saved& ... 8755855531


dank je wel.
par snapshoot
07/06/12, 17:54
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Een motor onuitputtelijke energie ...
antwoorden: 62
views: 44225

... Nog een sprekender voorbeeld: de trainingsvliegtuigen voor astronauten die gewichtloosheid simuleren; het vliegtuig valt voortdurend, of bijna... Maar het is stom. Dit is zijn filosofie. Hier spring ik uit mijn stoel en mik op het tapijt. Ik ga heel lang in een vrije val zitten (uitgedrukt...
par snapshoot
07/06/12, 17:48
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Een motor onuitputtelijke energie ...
antwoorden: 62
views: 44225

mijn systeem is veel beter! Zo kun je beter filosoferen. http://www.vlou.net/gallery/d/714-3/Mouvement+perpetuel.jpg nee, dat is het tegenovergestelde van mijn uitvinding; een ‘gesloten’ energielus die zal verstikken en verdwijnen door verliezen….enz. herlees de intro net hierboven, het is...

Zoek Geavanceerd zoeken