Zoek gevonden 11 resultaten

par straatveger
17/09/05, 17:58
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Utopia proces
antwoorden: 122
views: 80952

"de banden tussen olie- en motorfabrikanten zijn zeer sterk": wat bedoel je daarmee??? Dat dacht ik ook, maar als ik erover nadenk: wat zou een autofabrikant kunnen dwingen om geen zuinigere auto's op de markt te brengen? Ik zie GEEN reden! Welke boetes en...
par straatveger
17/09/05, 17:24
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Utopia proces
antwoorden: 122
views: 80952

Je leest alleen wat je wilt lezen :boos: :huh: tja waar ik mee bezig ben, daar heb ik niets aan lol maar ik heb wel genoeg gelezen denk ik ;) LEES beter en vooral hoger, jij' Ik zal zien dat hij, net als veel uitvinders, het zat is om zichzelf te herhalen tegen mensen die tegen de uitvinding zijn, en opeens is het krankzinnig...
par straatveger
17/09/05, 15:21
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Utopia proces
antwoorden: 122
views: 80952

citaat van JM Moreau: Een goede chlorinator kan niet worden geïmproviseerd! Zelfs als ik, ''voor de lol'', een beetje Cold Fusion van Sonoluminescentie wil introduceren, ook wel SONOFUSION genoemd, toegevoegd met een magnetische opsluiting die een torusvormige verplaatsing van de elektrolytische vloeistof mogelijk maakt...
par straatveger
16/09/05, 01:40
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Utopia proces
antwoorden: 122
views: 80952

Ik ga het feest bederven door Jean-Marc MOREAU (of wie dan ook die hem vertegenwoordigt op de forum <a href='http://www.forum-auto.com/sqlforum/sectie1/subject278316-35.htm' target='_blank'>http://www.forum-auto.com/sqlforum/section...et278316-35.htm ) zelf als hij over zijn uitvinding praat, in...
par straatveger
15/09/05, 19:19
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Het kopen van een auto Econological
antwoorden: 9
views: 10204

hey, ik ben laat, maar wat ben ik aan het lezen??

kunnen we 50/50 olie en diesel in de tank van een TDI doen?? :knipperen:

Het is waar ?? :knipperen:

maar wat voor olie? bovendien is de eerste prijs motorolie niet veel goedkoper dan diesel!
par straatveger
15/09/05, 18:52
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: 20 november: bio- & energiebeurs in Pontorson
antwoorden: 0
views: 4266

:D Hier is het programma: http://www.ville-pontorson.fr/programmme.htm Deze show vindt plaats op zondag 20 november 2005, het is een “biologische markt” in de Salle Polyvalente de PONTORSON - 50220 = => Proeverij, verkoop en tentoonstelling...
par straatveger
15/09/05, 14:43
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Let op de goedgelovige !!
antwoorden: 33
views: 22767

LOL en nou, ik was bedrogen! het bewijs... ook al vermoedde ik het... en ja het is waar, het is de ecomarathon die ik in de war bracht... in ieder geval houden sceptici van merilin, zoals ik het net heb gelezen, we zullen er altijd wel een paar vinden omdat het altijd gemakkelijker is om de industrie (hij is...
par straatveger
15/09/05, 13:55
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Let op de goedgelovige !!
antwoorden: 33
views: 22767

Nog een privéambtenaar van TOTAL? :D misschien? ook al citeert hij cylbertjj over "onnouscachetout" die een geweldige studie heeft gedaan over alle ietwat excentrieke citaten die we op pantone hebben gelezen (het is waar dat er enkele zijn geweest) en dat hij ascerbische en grappige opmerkingen maakt, dat doet hij niet Meng het...
par straatveger
15/09/05, 13:31
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Let op de goedgelovige !!
antwoorden: 33
views: 22767

Ga de renault express essence uit 1986 bekijken op de site http://www.quanthomme.org .... de getuigenis dateert "slechts" uit 2002 ... Je spreekt weer heel snel .... arg: boos: bedankt Omdat ik me op mijn plaats heb gezet, heb ik de neiging om een ​​beetje snel te praten...
par straatveger
14/09/05, 02:21
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: pantone contact
antwoorden: 12
views: 10009

:P bedankt econologie voor alles wat je doet :) jouw convoluties en die van alle anderen houden mijn avonden al 2 weken in beslag :) op het werk heb ik het alleen hierover lol :) MAAR ik zie er echter geen spoor van succesvolle tests op benzineauto's.......is het omdat het niet ...

Zoek Geavanceerd zoeken