Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

vaccinaties

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 19/02/18, 15:27

Janic schreef:l
Er is een significante ontwikkeling van alternatieve geneeskunde in Noorwegen, die beschikbaar is in alle gemeentelijke openbare diensten, met de steun van het Nationaal Centrum voor Onderzoek naar Aanvullende en Alternatieve Geneeskunde (Noors acroniem: NAFKAM), dat een eigen afdeling heeft binnen de faculteit geneeskunde van de universiteit van Tromso. Het wordt geleid door 21-mensen (12-onderzoekers en 9-administratief).
NAFKAM stimuleert, organiseert en coördineert Noors onderzoek naar complementaire en alternatieve geneeskunde. Het centrum ontwikkelt training, overleg, nationale en internationale samenwerking (vooral met China) evenals openbare informatie."
Zoals in Zwitserland! het is niet voor morgen in Frankrijk!

Noorwegen en Zwitserland staan ​​inderdaad niet onder het Europese juk en zijn diktaten op het gebied van gezondheid (zelf gedicteerd door de lobby's van multinationals, dus Big Pharma) en dus....
Dernière édition par BaudouinLabrique de 19 / 02 / 18, 15: 37, 1 keer bewerkt.
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Adrien (voormalig nico239) » 19/02/18, 15:32

Gildas schreef:In deze video wordt ons verteld dat wifi schadelijk is... (zet de video op 1u20)
De Wikipedia-pagina over "gezondheidsrisico" wifi:



Hé ik vroeg me altijd af...de wifi waarom niet maar en.....
- elektriciteit?
- de radio?
- de televisie?
- telefoons?
- infrarood?
- batterijen?
- de piëzo's?
- de diodes?
- Bluetooth?
- draaggolfstroom?
- de satelliet?
- GPS?
- het magnetisme van de aarde?
- natuurlijke radioactiviteit?
- de CB?
- amateurradio?
- walkietalkies? enz. Beeld
Dernière édition par Adrien (voormalig nico239) de 19 / 02 / 18, 15: 45, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 19/02/18, 15:40

nico239 schreef:
Gildas schreef:In deze video wordt ons verteld dat wifi schadelijk is... (zet de video op 1u20)
De Wikipedia-pagina over "gezondheidsrisico" wifi:



Hé ik vroeg me altijd af...de wifi waarom niet maar en.....
- elektriciteit?
- de radio?
- de televisie?
- telefoons?
- batterijen?
- de piëzo's?
- de diodes?
- Bluetooth?
- draaggolfstroom?
- de satelliet?
- GPS?
- het magnetisme van de aarde?
- natuurlijke radioactiviteit?
- de CB?
- amateurradio?
- walkietalkies? enz. Beeld

Ik kan je alleen maar adviseren om deze synthese te lezen die ik over dit onderwerp heb gemaakt, maar we zijn off-topic en daarom zal ik niet verder uitweiden!
"Gezondheid, het grote vergeten onderdeel van (vooral) duurzaam bouwen en renoveren"
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Adrien (voormalig nico239) » 19/02/18, 15:49

Het ontbreekt in mijn lijst.

Moderne technologieën lijken schadelijker dan de oude, nietwaar?

Dit zegt ons niet of onze goede oude transistor- of autoradio goed of slecht is voor de gezondheid? Beeld zonder de hark te vergeten die onze daken siert of de satellietschotels zonder het paar koper te vergeten... of de elektrostatica in overvloed van mijn.... katten? Beeld

Voor regenwater had ik gehoord dat het verantwoordelijk zou kunnen zijn voor de vervuiling van de atmosfeer....

Nou we hebben bronwater... wat niet wil zeggen dat het ook niet vervuild is... overigens...

En je vraagt ​​je af wat NIET schadelijk is in deze wereld
0 x
Avatar de l'utilisateur
BaudouinLabrique
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 11/02/18, 18:17
Plaats: Henegouwen (België)
x 54

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par BaudouinLabrique » 19/02/18, 15:54

nico239 schreef:Het ontbreekt in mijn lijst.

Moderne technologieën lijken schadelijker dan de oude, nietwaar?

Dit zegt ons niet of onze goede oude transistor- of autoradio goed of slecht is voor de gezondheid? Beeld zonder de hark te vergeten die onze daken siert of de schotelantennes?

We moeten ook de LINKY-teller toevoegen!

Aangezien u erop staat, raadpleeg deze uitstekende en rijke compilatie gemaakt door de acteurs van de site Robin van de Daken (bloemlezing van studiereferenties wetenschappers betreffende de schadelijke werking van kunstmatige elektromagnetische velden op de gezondheid).

Regenwater : je leert hier waarom, gefilterd op 5 micron en omgekeerde osmose, dit water is ongetwijfeld het beste dat men kan drinken
(het is 15 jaar geleden dat we ons wassen met water gefilterd op 5 micron, enz. en bijna niemand in mijn huis is ziek geworden)
0 x
«Er zijn mensen die de dingen zien zoals ze zijn en zich afvragen waarom. Ik, ik zie ze zoals ze zouden kunnen zijn en ik zeg tegen mezelf: waarom niet! (Sir Bernard Shaw)
« De toekomst behoort toe aan degenen die de mogelijkheden zien voordat ze duidelijk worden. (Theodorus Levitt).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 19/02/18, 17:16

En je vraagt ​​je af wat NIET schadelijk is in deze wereld
Dat is een goede vraag!
Een passage uit de Apocalyps zegt: "Wee de aarde en de zee! want de duivel is in grote woede tot u neergedaald, wetende dat hij weinig tijd heeft."
Een auteur heeft, op basis van deze passage, een en zelfs meerdere werken geschreven over dit thema van dit "wee land en de zee" (ecologisch vóór zijn tijd) waarin hij moderne menselijke creaties analyseert evenals de effecten ervan, nu bekend, maar genegeerd tijdens hun uitvinding en die ecologie ons momenteel tot in detail beschrijft in een angstaanjagende verhandeling met zijn verschillende vervuilingen op het droge land en in de wateren.
Inderdaad is ALLES schadelijk geworden en aangezien de menselijke familie desondanks het onvermijdelijke niet wil accepteren, probeert iedereen door waarschuwingen (de klokkenluiders zelf in tegenspraak) en acties aan deze "noodlottigheid" te ontsnappen om deze trein van vernietiging die we in gang hebben gezet te vertragen.
Dit onderwerp over vaccins is slechts een van de vele aspecten van de grote woede in kwestie die gericht is op de vernietiging van de mensheid. door zijn eigen daden (het boemerangeffect!) evenals zijn omgeving en de andere levensvormen waarvan hij ondanks alles afhankelijk is.

even terzijde: deze site krijgt 10 reacties per pagina precies zoals "de luie moestuin", maar de laatste krijgt slechts 398 views per pagina terwijl die over vaccins 1012 krijgt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Remundo » 19/02/18, 17:52

BaudouinLabrique schreef:
Remundo schreef:Ik jeuk zelfs om deze draad tijdelijk te vergrendelen, zie je? : Roll: jullie beginnen me allemaal dronken te worden.
Censuur (het onderwerp vergrendelen) is zeker een gemakkelijke verleiding, vooral als je in de ene, dominante gedachte wilt blijven, medisch correct ...

Hippocratische eed, hypocriete eed in dit geval?

« Ik zal me niet schuldig maken aangeen kwaad ook niet d'geen onrechtvaardigheid "
dit deel van de eed van Hippocrates wordt vervolgens met voeten getreden, met name op het gebied van vaccinatie, gezien de soms fatale bijwerkingen, maar welke politieke besluitvormer geeft er echt om, vooral wanneer hij de instemming geniet van de meerderheid van de bevolking, zoals de schapen van Panurge?)

daar ga je, iedereen heeft veel gesproken, op slot! Kinderen kunnen nu van spel wisselen.
2 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Christophe » 19/02/18, 19:40

Goede beslissing denk ik...

Het onderwerp bevond zich al op de grens van de econologie!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Christophe » 15/04/20, 17:24

Ik heropen gezien de Covid-19 context:

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Obamot » 20/11/20, 14:36

De draadenquête komt ongeveer overeen met de situatie in de VS waar bijna de helft van de bevolking niet gevaccineerd zou willen worden!

https://www.nytimes.com/2020/11/17/health/gallup-poll-coronavirus-vaccine.html

Plotseling, geconfronteerd met zo'n gebrek aan vertrouwen, zullen ze het moeilijk vinden om een ​​vaccin op te leggen.

Het is een afkeuring als we zouden kunnen denken dat angst voor covid mensen zou kunnen aanzetten om massaal mee te doen aan de komende campagnes. En dit ondanks de miljoenen (soms vervalste) testen die het beeld moesten vertroebelen.
1 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 298-gasten