Giftige stoffen uit een sigaret (rook toxiciteit)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 10/01/08, 13:05

Christophe schreef:Pff en zeg dat ik een prachtig bos heb om te joggen (en paddenstoelen !!) bij ... 5m vanuit onze tuin.


Ja, we hebben de foto's gezien van de paddenstoelen die je hebt opgehaald!
Ongelooflijk !
En wat een geluk dat het op 5 m (mn?) Is!

Chatham schreef: een kleine berekening en ik vertel hem dat hij met wat hij naar een cent in sigaretten rookt meer dan een jaar de vakanties op Tahiti gemakkelijk kan betalen ... hij is nog niet gestopt ...


Ja ... maar met 2 verpakkingen / dag moet het niet gemakkelijk zijn om los te laten!
Maar het is ook waar dat het hem had moeten motiveren!
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/01/08, 13:15

Nee, het is 5 meter ... zelfs een beetje minder ... steek gewoon de beek over die aan de onderkant van de tuin grenst.

Maar in de winter is het niveau een beetje hoog ... dus, zonder laarzen, moet je rondgaan en dus is het 5 minuten geweest ... Voila je weet alles!
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 10/01/08, 13:42

Zelfs 5 minuten, het is nog steeds heel redelijk! :D

Bovendien maak je er een carbon sink van! :D

Christophe schreef:Nee, het is 5 meter ... zelfs een beetje minder ... steek gewoon de beek over die aan de onderkant van de tuin grenst.

Maar in de winter is het niveau een beetje hoog ... dus, zonder laarzen, moet je rondgaan en dus is het 5 minuten geweest ... Voila je weet alles!
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/01/08, 13:55

indy49 schreef:Bovendien maak je er een carbon sink van! :D


Hu?

Bewerken: ah ik denk dat ik het begreep, bedoel je een bos (bijna) thuis?
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 10/01/08, 14:34

Christophe schreef:
indy49 schreef:Bovendien maak je er een carbon sink van! :D


Hu?

Bewerken: ah ik denk dat ik het begreep, bedoel je een bos (bijna) thuis?


Bah vi, een bos is een koolstofput => Zetes heeft niet al te veel last van CO2 wat : Roll: :)
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: de giftige verontreinigende stoffen van een sigaret (rooktoxiciteit)




par Christophe » 17/05/17, 18:08

Een consumentenenquête over elektronische sigaretten: https://www.quechoisir.org/actualite-ci ... ue-n43252/

cigaretteselectronique.jpg
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: de giftige verontreinigende stoffen van een sigaret (rooktoxiciteit)




par Janic » 21/05/18, 13:27

de pleisters worden gedeeltelijk vergoed door de SS en iedereen zal dit normaal vinden, maar hetzelfde zal mopperen voor de terugbetaling van homeopathie, hypnose, acupunctuur of groepstherapieën die nog goedkoper zijn!
Wat betreft patches of vervangers, hun belangrijkste defect is om het individu permanent afhankelijk te houden. Dus geen probleem! :(
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 287-gasten