De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par sicetaitsimple » 04/02/22, 18:15

Janic schreef:......tenzij je ervoor betaald krijgt?.


: Oops: : Oops: : Oops: Verdomd, superopa heeft mij ontmaskerd...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par Obamot » 04/02/22, 18:21

Rethorische infectie
sicetaitsimple schreef:Voel je niet verplicht om 3 schermpagina's volledig off-topic te plaatsen onder het voorwendsel dat ik 5 regels van de laatste statistieken heb gekopieerd die vandaag zijn gepubliceerd, met elementen die verband houden met de titel van de thread.

: Arrowd: Bij ontkenning maakt het niet uit, jij TDC, je hebt het twee jaar lang verpest en nu zit je in de problemen. : Arrowd:



Beeld Beeld
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par Janic » 04/02/22, 19:42

eenvoudig »04/02/22, 19:15
Janic schreef:
......tenzij je ervoor betaald krijgt?.
: Oops: : Oops: : Oops: Verdomd, superopa heeft mij ontmaskerd...
zolang je het zonder schaamte bevestigt, kunnen we het alleen maar zonder problemen geloven! :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par Obamot » 04/02/22, 20:41

Heeft Simplet een leven voor zichzelf bedacht door te zeggen dat hij voor INSERM werkte? :? (als hij het is, heb ik zelfs zijn foto gepubliceerd...)

En twee jaar lang zou iemand ‘van binnen’ zoals hij nooit getuige zijn geweest van manipulatie, druk van de hiërarchie of iets ongewoons.”om de resultaten te maken zou hij vleiender voor de regering publiceren'(dat de soms brutale realiteit op het terrein) over de resultaten van zijn actie en/of zou hij instructies hebben gekregen om de papieren te dramatiseren met besmettingscurven om “druk mensen uit om voorzichtig te zijn” (in werkelijkheid om ze bang te maken zodat ze niet vaccineren)? Ik vind het moeilijk te geloven dat hij nooit de kans heeft gehad om enkele getuigenissen over ‘het Macron-systeem’ van een rechtvaardiger als hij te publiceren. En zelfs zonder bij INSERM aanwezig te zijn, zijn de misstanden van de staat niettemin schrijnend.

Maar nee, hij heeft nooit iets gezien, nooit iets opgemerkt, nooit iets verweten of bekritiseerd... Dat staat in schril contrast met de eerlijkheid van Raj...
Om te zeggen dat hij een betaalde agent zou zijn, lijkt mij niet overdreven (een onderwerp dat vele malen is besproken), gezien de regelmaat waarmee hij zijn ondermijnende werk uitvoerde, die er altijd in slaagde de doxa hoog te houden in zijn gebruikelijke en vaak misselijkmakende ijver.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par sicetaitsimple » 04/02/22, 21:59

Obamot schreef:Heeft Simplet een leven voor zichzelf bedacht door te zeggen dat hij voor INSERM werkte? :? (als hij het is, heb ik zelfs zijn foto gepubliceerd...)

En twee jaar lang zou iemand ‘van binnen’ zoals hij nooit getuige zijn geweest van manipulatie, druk van de hiërarchie of iets ongewoons.”om de resultaten te maken zou hij vleiender voor de regering publiceren'(dat de soms brutale realiteit op het terrein) over de resultaten van zijn actie en/of zou hij instructies hebben gekregen om de papieren te dramatiseren met besmettingscurven om “druk mensen uit om voorzichtig te zijn” (in werkelijkheid om ze bang te maken zodat ze niet vaccineren)? Ik vind het moeilijk te geloven dat hij nooit de kans heeft gehad om enkele getuigenissen over ‘het Macron-systeem’ van een rechtvaardiger als hij te publiceren. En zelfs zonder bij INSERM aanwezig te zijn, zijn de misstanden van de staat niettemin schrijnend.

Maar nee, hij heeft nooit iets gezien, nooit iets opgemerkt, nooit iets verweten of bekritiseerd... Dat staat in schril contrast met de eerlijkheid van Raj...
Om te zeggen dat hij een betaalde agent zou zijn, lijkt mij niet overdreven (een onderwerp dat vele malen is besproken), gezien de regelmaat waarmee hij zijn ondermijnende werk uitvoerde, die er altijd in slaagde de doxa hoog te houden in zijn gebruikelijke en vaak misselijkmakende ijver.


Oh shit, hier ben ik dubbel ontmaskerd! Het inzicht van Janic en Obamot is formidabel.
Ja, ik heb geïnfiltreerd in de forum sinds 2016 (via "de moestuin van de luiaard", Did is hierover niet erg duidelijk....) om begin 2020 als een molrat en zijn molshopen tevoorschijn te komen. Nou, in de tussentijd ging ik regelmatig naar Wuhan te verifiëren dat de werkzaamheden goed vorderen, ter voorbereiding op de verspreiding van het virus eind 2019, teneinde, met een goed gecontroleerde functiewinst, de komst van Omicron eind 2021 voor te bereiden met het oog op een vermindering van de dodelijkheid in het gunstige eerste kwartaal van 2022 voor de herverkiezing van mijn baas in april 2022.
Ik geef alles toe.....
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par Obamot » 04/02/22, 22:12

sicetaitsimple schreef:Ik heb alles beloofd.....
Ik begrijp het niet, wil je zien wie Kiki? Wil je mij? : Mrgreen:

De mer2 in “modusgrappig'die wil dat we vergeten dat er hier sprake is van een infectie.
Dat hij nauwelijks terug is, na vijftien dagen te zijn ontslagen, zich opnieuw laat tieren over het likken.

Boos maken. Voer voor de derde keer de splitsingen opnieuw uit: er is leegte beneden. Probeer het nog eens...?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par Janic » 05/02/22, 09:31

onnozele
Oh shit, hier ben ik dubbel ontmaskerd! Het inzicht van Janic en Obamot is formidabel.
eh ja! In alle bescheidenheid moeten we dit onderkennen!
Ja, ik heb geïnfiltreerd in de forum sinds 2016 (via "de moestuin van de luiaard", Did is hierover niet erg duidelijk....) om begin 2020 als een molrat en zijn molshopen tevoorschijn te komen.
Ik geef alles toe.....
tot nu toe gaat het goed met je! Eindelijk een flits van helderheid!

PS; 2016 is het moment waarop de minister van “Volksgezondheid” (sic) haar 11 verplichte vaccins wilde opleggen en vervolgens in 2017 door de andere minister voor 5 jaar bevestigde (de hypocriet!)
11 shits, dat vonden ze niet genoeg van onze lieve kleuters (als een brief op de post doorgegeven in de totale onverschilligheid van ouders en politici), ze vonden voor iedereen een twaalfde. Ah, ze zijn sterk bij BP! :onheil:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 326-gasten