Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par Christophe » 23/07/20, 15:20

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par Christophe » 23/07/20, 19:10

Maar wat een shit maar wat een shit dit ding !!

Ze leeft misschien, maar met ernstige nawerkingen en niet immuun, de rest van haar leven kan erg gecompliceerd zijn ... plotseling valt ze niet eens in de slachtoffers van de Covid omdat ze 'statistisch' genezen is ...

0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par Adrien (voormalig nico239) » 29/08/20, 15:01

Het is misschien tijd om aan de na-effecten te gaan werken ...

Ik weet heel goed dat voor de idioten die ons vertelden dat 98% van de Covid-patiënten niets had, de jonge mensen niets hadden ... en andere rotzooi zonder namen, behalve dat zij het niet waren die het slachtoffer waren van amputaties en zo.

Dus je moet het weten

Ofwel is het een grippette die 0.5% schade aanricht

Ofwel is het iets wreder en we moeten ons dood testen, ons isoleren en vooral proberen te behandelen EN volgen EN onszelf niet vertellen dat degene die niets heeft (qua uiterlijk en gevoel) werkelijk niets onzichtbaars heeft. of niet gevoeld, om nog maar te zwijgen van de soms vreselijke gevolgen voor jongeren die ik hierboven noemde.

Dus niemand om aan de nasleep te werken?

Tenzij de lange covid niet bestaat?

Debat hier geïnitieerd door Christophe gezondheid-vervuiling-preventie / ontslag-van-dr-raoult-supporter-van-chloroquine-van-wetenschappelijk-advies-covid19-t16370-4390.html # p409151

Christophe schreef:Zoals ik vanmorgen hier zei: gezondheid-vervuiling-preventie / coronavirus-covid-19-real-time-epidemie-kaart-t16331-1740.html # p409138 Veroorzaakt Sars-Cov2 niet alleen sterfgevallen, maar ook schade en gevolgen voor het lichaam, waarvan sommige levenslang kunnen zijn voor patiënten ...en waar we het over heel weinig hebben!

Dus als ik zie dat HET ENIGE criterium dat we gebruiken voor studies (...) de doden zijn ... zeg ik tegen mezelf dat er nog steeds een punt van zorg is in deze studies ...

Is het niet ?
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par ABC2019 » 29/08/20, 17:15

Adrien (ex-nico239) schreef:Het is misschien tijd om aan de na-effecten te gaan werken ...

Ik weet heel goed dat voor de idioten die ons vertelden dat 98% van de Covid-patiënten niets had, de jonge mensen niets hadden ... en andere rotzooi zonder namen, behalve dat zij het niet waren die het slachtoffer waren van amputaties en zo.

Dus je moet het weten

Ofwel is het een grippette die 0.5% schade aanricht

0,5% van de sterfgevallen in een naïeve en niet-gevaccineerde populatie, dit is geen "griep"! 0,5% van de Franse bevolking veroorzaakt mogelijk 300 doden !!!

Ofwel is het iets wreder en we moeten ons dood testen, ons isoleren en vooral proberen te behandelen EN volgen EN onszelf niet vertellen dat degene die niets heeft (qua uiterlijk en gevoel) werkelijk niets onzichtbaars heeft. of niet gevoeld, om nog maar te zwijgen van de soms vreselijke gevolgen voor jongeren die ik hierboven noemde.

en wat denk je dat de doktoren aan het doen zijn? we kunnen begrijpen dat mensen zoals Alcyon gek worden als ze zulke dingen lezen !!! en natuurlijk, als we ons zorgen maken over de na-effecten, is het gewoon nieuw en hebben we geen toverdrank om ze te genezen!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par Adrien (voormalig nico239) » 29/08/20, 17:22

ABC2019 schreef:0,5% van de sterfgevallen in een naïeve en niet-gevaccineerde populatie, dit is geen "griep"! 0,5% van de Franse bevolking veroorzaakt mogelijk 300 doden !!!
Ofwel is het iets wreder en we moeten ons dood testen, ons isoleren en vooral proberen te behandelen EN volgen EN onszelf niet vertellen dat degene die niets heeft (qua uiterlijk en gevoel) werkelijk niets onzichtbaars heeft. of niet gevoeld, om nog maar te zwijgen van de soms vreselijke gevolgen voor jongeren die ik hierboven noemde.

en wat denk je dat de doktoren aan het doen zijn? we kunnen begrijpen dat mensen zoals Alcyon gek worden als ze zulke dingen lezen !!! en natuurlijk, als we ons zorgen maken over de na-effecten, is het gewoon nieuw en hebben we geen toverdrank om ze te genezen!



Maken we ons zorgen over de nawerkingen ???

U spreekt, wij weigeren bugdets aan degenen die de na-effecten willen bestuderen zonder er iets om te geven
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par ABC2019 » 29/08/20, 17:36

Adrien (ex-nico239) schreef:Maken we ons zorgen over de nawerkingen ???

U spreekt, wij weigeren bugdets aan degenen die de na-effecten willen bestuderen zonder er iets om te geven

wie heb je het over?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par Adrien (voormalig nico239) » 29/08/20, 17:40

ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Maken we ons zorgen over de nawerkingen ???

U spreekt, wij weigeren bugdets aan degenen die de na-effecten willen bestuderen zonder er iets om te geven

wie heb je het over?


Geen Raoult.

Maar dat weet je heel goed, nietwaar?Beeld
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par ABC2019 » 29/08/20, 18:21

Adrien (ex-nico239) schreef:
ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Maken we ons zorgen over de nawerkingen ???

U spreekt, wij weigeren bugdets aan degenen die de na-effecten willen bestuderen zonder er iets om te geven

wie heb je het over?


Geen Raoult.

Maar dat weet je heel goed, nietwaar?Beeld

nee ik weet het niet, anders zou ik je de vraag niet stellen. Wie hebben we een budget geweigerd "die hun mond voor de gek houden"?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par Adrien (voormalig nico239) » 29/08/20, 18:33

ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
ABC2019 schreef:wie heb je het over?


Geen Raoult.

Maar dat weet je heel goed, nietwaar?Beeld

nee ik weet het niet, anders zou ik je de vraag niet stellen. Wie hebben we een budget geweigerd "die hun mond voor de gek houden"?


Het maakt op dit moment niet uit.

Wat alarmerend is, is dat we in Frankrijk de gevolgen niet als een "winstgevend" onderwerp lijken te beschouwen.

Dit zou erop wijzen dat deze covid voornamelijk wordt beheerd op het enige financiële aspect en niet of weinig medisch.

Fase 1: Gilead toestaan ​​om te pre verkoop redemsivir
Fase 2: laat X of Y toe (a priori Astra Zeneca voor Europa) verkoop zijn vaccin.

Wat betreft de behandeling, de studie van de ziekte en de gevolgen ervan is het censuur en omertà

Het lijkt (maar dat is een mening) dat het verschijnen van een effectieve behandeling of een goede evaluatie van de ziekte en de gevolgen ervan, die plotseling een ECHT licht zouden kunnen werpen op de ernst ervan, niet gewenst of zelfs niet wenselijk zijn door degenen die leiden en / of aan de touwtjes trekken.

En zodat wat het behandeltraject ook is dat we hier of elders suggereren, het onmiddellijk zal worden beslist ten gunste van het ... therapeutische vacuüm waarin we ons nu bijna 9 maanden bevinden.

Dat gezegd hebbende, het is ook niet de moeite waard om je er al te veel zorgen over te maken.
Laten we van tijd tot tijd vertrekken (wat ons niet belet om geïnteresseerd te zijn in onderzoek).
En na een goede kleine "groente" -rotatie van 4 of 5 jaar, kunnen we met een ander perspectief terugkijken op het huidige tijdperk.
0 x
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: Covid-19, niet-respiratoire medische effecten ...




par ENERC » 29/08/20, 19:29

Wat alarmerend is, is dat we in Frankrijk de gevolgen niet als een "winstgevend" onderwerp lijken te beschouwen.

Dit zou erop wijzen dat deze covid voornamelijk wordt beheerd op het enige financiële aspect en niet of weinig medisch.

Het wordt economisch beheerd: bbp, overheidstekort, werkloosheidspercentage.
Als we niet hadden gesproken over de sterfgevallen in de lus op BFM in maart, zouden we niet opgesloten zijn geweest en zouden secu en pensioenfondsen veel beter af zijn geweest (door de dood van ouderen).
De sterfgevallen worden gepubliceerd, maar niet de na-effecten: het kan ons (de staat) niet schelen dat je moeite hebt met ademhalen, dat je niet beseft dat je stinkt naar zweet omdat je niets meer voelt.

De gevolgen zijn voor de stadsgeneeskunde en als het teveel zou kosten, zullen we de sociale zekerheid verlagen om de kosten via de mutualiteit over te hevelen naar de salarissen.
Logisch niet?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 197-gasten