Demontage van de in beslag genomen kraan (korting, Chinees?) Onverwoestbaar vs Grohe Kiwa!

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Demonteren kraan in beslag genomen (korting, Chinees?) Onverwoestbaar vs Grohe Kiwa!




par Adrien (voormalig nico239) » 20/02/19, 11:53

Christophe schreef:Oké, het is de foto die me toen misleidde (of dat is niet 100% het product dat je hebt gekocht ...)

Voor de duur bin ... roooh moet lezen! Ik zeg het gewoon nog een keer! Iets meer dan 4, maar ik woon het grootste deel van de tijd alleen ... dus deel deze keer ongeveer door het aantal mensen dat het gebruikt! : Cheesy:

En hop, in januari, een groot lek op een ochtend zonder waarschuwing (na het openen voor koffie) bij het keramiek op heet water ... verplicht om de warm water tijd te sluiten voor reparatie ...


Ok ik zal waakzaam zijn ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Demonteren kraan in beslag genomen (korting, Chinees?) Onverwoestbaar vs Grohe Kiwa!




par Adrien (voormalig nico239) » 20/02/19, 20:04

Hier is het beest : Mrgreen:

Op dit moment, maar ik zie wel waar het kan ontsnappen: ligt het niet toevallig op het niveau van rotatieverbindingen in de voet?

Beeld


Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Demonteren kraan in beslag genomen (korting, Chinees?) Onverwoestbaar vs Grohe Kiwa!




par Christophe » 20/02/19, 20:57

Ouhhhh ik erken deze bastard draadstang onovertroffen! : Mrgreen: Veel succes als hij wegrent! Ik ging daarheen, je komt er ook! Ja, het lijkt erop dat het hetzelfde model is ... of toch heel dichtbij!

Goed advies hierboven gegeven om mijn grap te vermijden: vet deze 2-hengels! Ik heb het niet gedaan!

De mijne lekte naar de keramiek, dus vanaf de bovenkant bij de hendel: je kunt het zien door de hendel te verwijderen met een kleine sleutel 6-pannen, de schroef bevindt zich net achter de rood / blauwe pad ...

ps: uh gebruikt de beeldhost forum alsjeblieft ... functie bijlagen ... bedankt
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Demonteren kraan in beslag genomen (korting, Chinees?) Onverwoestbaar vs Grohe Kiwa!




par Adrien (voormalig nico239) » 20/02/19, 21:27

Christophe schreef:Ouhhhh ik erken deze bastard draadstang onovertroffen! : Mrgreen: Veel succes als hij wegrent! Ik ging daarheen, je komt er ook! Ja, het lijkt erop dat het hetzelfde model is ... of toch heel dichtbij!

Goed advies hierboven gegeven om mijn grap te vermijden: vet deze 2-hengels! Ik heb het niet gedaan!

De mijne lekte naar de keramiek, dus vanaf de bovenkant bij de hendel: je kunt het zien door de hendel te verwijderen met een kleine sleutel 6-pannen, de schroef bevindt zich net achter de rood / blauwe pad ...

ps: uh gebruikt de beeldhost forum alsjeblieft ... functie bijlagen ... bedankt


Oké, ik zal ervoor zorgen ... in mijn geval zitten ze in de dikte van het bord.

Ik herinner me de montage niet maar er zijn noten dus in theorie als je de noot verwijdert, is dat oké?

Of roestte de jouwe?

Dit is het eerste wat ik heb gecontroleerd en voor het moment geen vochtigheid op dit niveau ...

Ik zal waakzaam zijn.

Ik zal niets op het niveau van de hendel aanraken als dat spul genoeg is om eenmaal aan te raken en het is dood. :schok:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Demonteren kraan in beslag genomen (korting, Chinees?) Onverwoestbaar vs Grohe Kiwa!




par Christophe » 20/02/19, 21:54

nico239 schreef:Ik herinner me de montage niet maar er zijn noten dus in theorie als je de noot verwijdert, is dat oké?

Of roestte de jouwe?


1) Dit zijn drukstangen (die een plaat ondersteunen die op de gootsteen drukt), de moer die uitsteekt is eigenlijk een systeemmoer - tegen moer om de betreffende staaf te hanteren ... de De 2-mijn werd in beslag genomen. Ik kon alleen een van de 2 demonteren (en als ik er geen kon verwijderen, was de slijpmachine beëindigd!)

2) Je plaagt me of je doet het expres (niet om naar het begin van het onderwerp te kijken)? :schok: :schok: :schok:

sanitair-en-gezondheid / demontage-tap-discount-Chinese-griep-ontmanteld-vs-Grohe-Kiwa-t15920.html

Rusty? Ja, het is een eufemisme! : Cheesy:

Hier is hoe 1ere eruit zag (degene die ik demonteer!)

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Demonteren kraan in beslag genomen (korting, Chinees?) Onverwoestbaar vs Grohe Kiwa!




par Adrien (voormalig nico239) » 20/02/19, 21:58

Beeld sla niet baas tik niet ...

In feite is het een beetje ver, maar uit het geheugen is het op dit punt dat onze twee kranen verschillen (als ik het kan veroorloven Beeld

Uit het geheugen heb ik twee draadstangen over de gehele lengte.

Ze moesten je onderwerp in afwachting lezen en hun spullen veranderen ... : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Demonteren kraan in beslag genomen (korting, Chinees?) Onverwoestbaar vs Grohe Kiwa!




par Christophe » 20/02/19, 22:06

Ja het moet zo zijn! Dus je hebt geluk! : Mrgreen:

Maar het principe blijft waarschijnlijk hetzelfde: je hebt een draaiplateau die de basis van de kraan op de gootsteen trekt ... je kunt de foto van de 26-jarige Grohe en de 4-jarige "Chinees" op de 1e pagina vergelijken .. . zowel op het ontwerp als op de staat ... :schok:

In jouw geval weet ik niet wat de kraan strak is, omdat hij niet op een gootsteen staat. Als het op een dik hout ligt, is de kans groot dat het wordt gedemonteerd (zacht hout).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Demonteren kraan in beslag genomen (korting, Chinees?) Onverwoestbaar vs Grohe Kiwa!




par Adrien (voormalig nico239) » 20/02/19, 22:36

Christophe schreef:Ja het moet zo zijn! Dus je hebt geluk! : Mrgreen:

Maar het principe blijft waarschijnlijk hetzelfde: je hebt een draaiplateau die de basis van de kraan op de gootsteen trekt ... je kunt de foto van de 26-jarige Grohe en de 4-jarige "Chinees" op de 1e pagina vergelijken .. . zowel op het ontwerp als op de staat ... :schok:

In jouw geval weet ik niet wat de kraan strak is, omdat hij niet op een gootsteen staat. Als het op een dik hout ligt, is de kans groot dat het wordt gedemonteerd (zacht hout).


Ik duwde het een beetje in kracht in het houten gat dat zeker is.

En uit mijn geheugen heb ik de noten aangehaald ...

Hoe dan ook, we zullen het probleem vandaag niet oplossen. We zullen zien wat er in de loop van de tijd gebeurt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Demonteren kraan in beslag genomen (korting, Chinees?) Onverwoestbaar vs Grohe Kiwa!




par Christophe » 20/02/19, 22:38

Als het van jou is, zullen er jaren zijn ... 8)

Doe een beetje vet op de 2-hengels ... beter om te voorkomen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Demonteren kraan in beslag genomen (korting, Chinees?) Onverwoestbaar vs Grohe Kiwa!




par Adrien (voormalig nico239) » 20/02/19, 22:49

Yaisse ...
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten