Verdeler van graan anti verspild en schadelijk voor de gezondheid.

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
LOGIC12
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 28/01/08, 05:41
Plaats: 12:00 Pyreneeën
x 5

Re: graanverdeler anti-afval en schadelijk voor de gezondheid.




par LOGIC12 » 03/04/17, 18:39

hallo, nee het moet kleiner zijn dan 5 cmes, het is meer zoals 1 cme euro. Je moet experimenteren met recyclingflessen.

Als het niet werkt, plak dan het gat met de tong en maak er nog een naast.

De dispenser moet worden opgehangen zodat deze alleen toegankelijk is voor kippen. en het lijkt mij dat het praktischer is om een ​​handvat te maken dat aan elke kant kleeft.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13699
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: graanverdeler anti-afval en schadelijk voor de gezondheid.




par izentrop » 05/12/17, 19:17

Hallo,
Ik probeerde de container opgeschort, maar niet overtuigd, vanwege afval toch.
Ik heb mijn systeem verbeterd met een verticale deur. Een magneet houdt de deur gesloten en de positionering is ingesteld op 1 kg gewicht op het bord. Nooit abnormale consumptie gevonden.

Een beetje geïntimideerd door de camera : Mrgreen:
0 x
LOGIC12
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 28/01/08, 05:41
Plaats: 12:00 Pyreneeën
x 5

Re: distributeur van graan anti verspild en schadelijk voor de gezondheid.




par LOGIC12 » 29/12/17, 14:32

hallo, voor de grootte van de kleine opening om het graan te laten zakken, is het noodzakelijk dat het graan kan passeren, dus iets minder dan een zijde cm, ongeveer 6 tot 8 mm. Als we een fout maken, tikken we erop en maken we er nog een naast.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13699
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: distributeur van graan anti verspild en schadelijk voor de gezondheid.




par izentrop » 16/04/18, 18:13

Uiteindelijk heb ik het 12-logica-systeem overgenomen, maar een beetje aangepast.
Geen noodzaak voor tongen, meerdere openingen voor de 2-snijder op horizontale 1 cm in een kunststof honingraat, 50 cm vanaf de vloer.
2 gaten in het deksel, zodat de pot niet draaien, elke pikken.
Je kunt verschillende soorten zaden en korrels mengen.
De zaden vallen niet mee met de wind, je hebt echt schokken nodig en je hoeft niet bang te zijn voor de regen.

Mijn kippen hebben het meteen aangenomen.
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 160-gasten