Zoek gevonden 158 resultaten

par RV-P
01/03/24, 13:50
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Welke computerapparatuur gebruikt u?
antwoorden: 8
views: 3802

Re: Welke computerapparatuur gebruikt u?

- Hallo. — Van mijn kant, woonachtig op het eiland Réunion, kocht ik een tweedehands behuizing voor mijn desktop-pc en vervolgens een perfect functioneel tweedehands Asus M5A 99X-EVO R2.0-moederbord. Ik had hem uitgerust met een 6-core AMD-processor, maar ik heb "geüpgraded" naar dezelfde 8-core AMD. — Knutselen met elektronen...
par RV-P
13/01/19, 17:52
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2
antwoorden: 3700
views: 379373

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2

– Precies: de spiegeltruc, heb je erover nagedacht? – Als sneeuw, vanwege zijn witheid, bijdraagt ​​aan het “verfrissen” van de aarde (en vooral op de Noordpool zeldzamer wordt!), geloof je dan niet dat spiegels naar de hemel gericht zijn en een deel van de zonnestraling de ruimte in reflecteren? zou kunnen doen...
par RV-P
12/01/19, 18:46
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Abbé Pierre en Charlie Chaplin, de eerste 2 #Yellowjackets
antwoorden: 12
views: 10248

Re: Abbé Pierre en Charlie Chaplin, de eerste 2 #GiletsJaunes

„„Er staat geschreven in het Evangelie volgens Sint-Lucas: “Het Koninkrijk van God bevindt zich in de mens”““ — Um……… :oeps: Kunt u mij de referentie geven? Omdat ik “onder de elleboog” tien verschillende versies van Bijbels op mijn computer had met een zoekmachine (Bible-online), ik het niet kon vinden, zelfs niet in de ...
par RV-P
12/01/19, 18:21
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2
antwoorden: 3700
views: 379373

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2

- Hallo. – “Wij” klagen over de smeltende sneeuw (vooral op de Noordpool) en de vermindering van het albedo (reflecterend vermogen) van de aarde… Maar laat me je een idee geven: we produceren over de hele wereld, ik weet niet hoeveel vierkante kilometer SPIEGEL per dag en we hebben niet genoeg om terug te sturen...
par RV-P
02/01/19, 16:59
Forum : DIY en zelf-constructie: het bouwen of bevestig een self-install
onderwerp: Windgenerator probleem
antwoorden: 18
views: 14443

Re: probleem met windgenerator

De interesse was om een ​​voldoende uitgangsspanning te verkrijgen om zo weinig mogelijk verlies te veroorzaken in de gelijkrichtdiodes met verminderde snelheid, maar we kunnen niet op alle punten winnen. :wink: — Het ideaal zou zijn om de spoelen op 36V te houden en Schottky RQP-barrières toe te voegen...
par RV-P
29/12/18, 12:50
Forum : DIY en zelf-constructie: het bouwen of bevestig een self-install
onderwerp: Windgenerator probleem
antwoorden: 18
views: 14443

Re: probleem met windgenerator

– Eh… ik weet het niet zeker! Voor 2 x 40 toeren is dit 3000 tpm. Maar bij 40 x 2 toeren is het 3000/20 = 150 toeren! Natuurlijk heeft de rotor 20 paar polen nodig in plaats van één, dat wil zeggen 40 omgekeerde neodymiummagneten: afwisselend pool N en pool S, precies zoals de wielmotor van Pierre.
par RV-P
27/12/18, 14:29
Forum : DIY en zelf-constructie: het bouwen of bevestig een self-install
onderwerp: Windgenerator probleem
antwoorden: 18
views: 14443

Re: probleem met windgenerator

– Dat is de ‘tik’ van technocraten: een hogesnelheidsdynamo voor windturbines bouwen en deze voorafgaan door treinen van kwetsbare en luidruchtige tandwielen om de snelheid te verhogen! — Maar doe zoals de Chinezen: een dynamo met een groot aantal polenparen en...
par RV-P
26/12/18, 09:23
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Hoe mijn batterijen op te laden met 24Volts en gebruik ze in 12 volt
antwoorden: 19
views: 47841

Re: Hoe mijn batterijen opladen met 24Volts en gebruik ze in 12 volt

Door twee ontladingsregelaars (type windturbine) aan te sluiten, één op elke accu, kunt u opladen op 24V en als de ene accu eerder wordt opgeladen dan de andere, wordt de laadstroom in de ene verbruiker gedissipeerd terwijl de andere klaar is met opladen. — En het gebruik van krachtige Zenerdiodes zoals...
par RV-P
26/12/18, 08:52
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Noyeux Joel ons!
antwoorden: 31
views: 20785

Re: Joel Noyeux ons!

(we zijn gemaakt van waar we ons mee voeden) - Wat als we ons zouden voeden met de waarheid in plaats van met leugens? Bedenk dat de vader “zonder God” alleen op 25 december handelt, terwijl Jezus Christus het hele jaar door handelt! — Is het je opgevallen: “Santa” is het anagram van “Satan” :e...
par RV-P
22/12/18, 13:40
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: The Case of the Century: Warming up the Tribunal!
antwoorden: 41
views: 20614

Re: The Case of the Century: Warming up the Tribunal!

‘Alleen het is niet alleen de atmosfeer die telt, zoals ik zojuist heb gezegd: we verrijken het ‘klimaatsysteem’ met water: met andere woorden, we creëren ‘vloeibare of gasvormige’ massa terwijl we de massa van de atmosfeer verminderen met alle O2 die we eruit halen...““ — ** O2 die vernieuwd wordt...

Zoek Geavanceerd zoeken