Premium Eco Energy

Hulp en advies voor uw echte werk in nieuwe of renovatie, binnen of buiten.
leatitia07
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 26/05/14, 17:10

Premium Eco Energy




par leatitia07 » 28/08/14, 16:16

Hallo, voor degenen die het nog niet weten, er zijn ecologische bonussen (exclusief belastingverminderingen) waarmee u een deel van uw werk kunt financieren, van mijn kant heb ik een simulatie gedaan op ecoprime.fr waardoor ik het bedrag van de premie kon weten waar ik recht op had.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 28/08/14, 16:31

Spam... vaarwel!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 28/08/14, 17:24

Niet te snel, Christophe! In principe is dit goede informatie.

Maar weet gewoon dat er meerdere "organisaties" zijn die deze bonussen aanbieden. Moet dus zoek de hoogste bieder over de energiebesparende actie die we gaan ondernemen!

(zoek onder "energiebesparingscertificaat")

Dit zijn "Energiebesparingscertificaten", waarvan sommige mensen zich misschien niet bewust zijn.

Ze worden "aangeboden" door verschillende "energiedealers", die wettelijk verplicht zijn zoveel % van hun omzet te besteden aan energiebesparende maatregelen of, bij gebrek daaraan, een belasting te betalen...

Dus "bieden" ze deze bonussen aan, die ze dus niets kosten (want anders worden ze belast!).

En over het algemeen betalen ze ze in de vorm van een "voucher", dus hij krijgt de weddenschap terug. Zoals wat het voor hen (soms) geen volledig "gratis" gebaar is.

Bijv.: Carrefour, Auchan, Leclerc, enz... die vanwege de hoge stroomsnelheden van hun stations een berg certificaten te koop hebben; en die het doen in de vorm van vouchers in een van hun hyper...

Sommige organisaties zijn gewoon "handelaren": ze kopen en verkopen deze certificaten, met onderweg een marge. In die zin zou het spam kunnen zijn!

Waarschuwing:

1) niets doen voordat er onderhandeld is met de organisatie die de "premie" betaalt (dit kan niet a posteriori worden gedaan)!

2) op het moment van de aankoop bij zijn leverancier, op de bestelling of de aanvaarding van de offerte duidelijk maken dat de leverancier zich ertoe verbindt het beroemde certificaat te verstrekken, dat nodig zal zijn om over de bestelling te onderhandelen [een paar gewetenloze leveranciers nooit zeg er iets over tegen hun klanten en incasseer de premie! Ze kunnen dus niet meer het nodige attest voorleggen!!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 28/08/14, 19:13

Behalve dat betrokkene in een paar weken tijd 4 keer hetzelfde bericht had gepost, woord voor woord, hier of daar gepost...ik heb er 2 laten staan...

Als ze een link willen ruilen, geen zorgen... laat ze contact met mij opnemen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 28/08/14, 19:58

Oh!!

OK. Mijn excuses dan....
0 x
leatitia07
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 26/05/14, 17:10

Simuleren uw premie




par leatitia07 » 10/09/14, 17:02

Particulier of bedrijf als u van plan bent om werkzaamheden aan uw pand uit te voeren, kunt u een gratis en snelle simulatie doen op xxxxxxxxxxxxxxxxxxx om het bedrag van de ecologische premie te hebben die u ontvangt.

[Ik denk dat het promoten van een bepaalde site adverteren wordt genoemd. Dit bericht bevat geen nieuwe informatie en is alleen bedoeld om hem weer in een goede positie te brengen... Als we niet in der minne met elkaar overweg kunnen, is het gemakkelijk voor ons om alles op slot te doen. Eerlijk gezegd, hou je ons echt voor idioten??? Het groeit niet op je. En ik hoop dat alle lezers uw gemoedstoestand zullen waarderen!

Ze weten ook, anders herinner ik ze eraan, dat deze certificaten een bedrijf zijn. Zoals elk "product" wordt het verkocht en gekocht, met een marge!

Did67, namens moderatie]
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 50-gasten