Lekkende zinken goot doorboord door corrosie: waarom? Spoedreparatie en welke blijvende oplossing?

Hulp en advies voor uw echte werk in nieuwe of renovatie, binnen of buiten.
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Lekkende zinken goot doorboord door corrosie: waarom? Spoedreparatie en welke blijvende oplossing?




par phil59 » 10/07/21, 19:39

Ik weet niet of het hetzelfde is, maar mijn huis is meer dan 100 jaar oud, en de ketting zit vol met lekken....

Ik denk dat op dat moment de kwaliteit goed was .... en er is niets niet-oxideerbaar anders dan, misschien bullshit!
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Lekkende zinken goot doorboord door corrosie: waarom? Spoedreparatie en welke blijvende oplossing?




par izentrop » 10/07/21, 19:44

Forhorse schreef:galvanische corrosie (hoewel ik eerlijk gezegd betwijfel of dit het is ... het gebeurt wanneer metalen in direct contact zijn en ionen in het water circuleren) verklaart niet waarom de regenpijpen opgeblazen zijn en niet de goten.
Oh oke, ik ben niet teruggegaan naar het begin van het onderwerp.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Lekkende zinken goot doorboord door corrosie: waarom? Spoedreparatie en welke blijvende oplossing?




par GuyGadeboisTheBack » 10/07/21, 20:03

izentrop schreef:
Forhorse schreef:galvanische corrosie (hoewel ik eerlijk gezegd betwijfel of dit het is ... het gebeurt wanneer metalen in direct contact zijn en ionen in het water circuleren) verklaart niet waarom de regenpijpen opgeblazen zijn en niet de goten.
Oh oke, ik ben niet teruggegaan naar het begin van het onderwerp.

Zoals gewoonlijk antwoord je zonder te weten wat... : Roll: :(
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Lekkende zinken goot doorboord door corrosie: waarom? Spoedreparatie en welke blijvende oplossing?




par Grelinette » 10/07/21, 20:58

Christophe schreef:Misschien moeten we op zoek naar vogelpoep? In dit geval zouden alle goten worden aangevallen ...

Je hebt gelijk Christophe, je moet alle hypothesen in overweging nemen! .... en er is nog steeds deze: chaimtrail

Beeld

Er moet een overdosis bijtende deeltjes zijn geweest en je zat midden in het kielzog! Cqfd
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Lekkende zinken goot doorboord door corrosie: waarom? Spoedreparatie en welke blijvende oplossing?




par Christophe » 10/07/21, 21:57

Roooh Greli, je overdrijft daar! Ben jij ook ingeënt? :schok: : Mrgreen:

Voor de uitwerpselen ben ik serieus! Misschien door de ramen, minder wrijving = meer schuiven, ze komen sneller in de goten terecht dan bij een klassieke ruwere afdekking... maar dat zou nog niet verklaren waarom dit enkel de afdalingen betreft... waar het water noodzakelijkerwijs minder stagneert!

Mysterie nummer 5?

ps: het is chemtrail eh zoals CHEMISCHE TRAILS ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6526
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Lekkende zinken goot doorboord door corrosie: waarom? Spoedreparatie en welke blijvende oplossing?




par Macro » 10/07/21, 22:02

Het glijdt als een scheet op een tafelzeil
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Lekkende zinken goot doorboord door corrosie: waarom? Spoedreparatie en welke blijvende oplossing?




par Christophe » 10/07/21, 22:06

Rooooog de Macro!

Zorg in plaats daarvan voor Madame Macro, het is zaterdagavond! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6526
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Lekkende zinken goot doorboord door corrosie: waarom? Spoedreparatie en welke blijvende oplossing?




par Macro » 10/07/21, 22:09

Ben in mijn jalopy, wachtend tot rijke toeristen uit een restaurant komen voor 180 euro per menu ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Lekkende zinken goot doorboord door corrosie: waarom? Spoedreparatie en welke blijvende oplossing?




par GuyGadeboisTheBack » 10/07/21, 22:51

Macro schreef:Ben in mijn jalopy, wachtend tot rijke toeristen uit een restaurant komen voor 180 euro per menu ...

Ben zie ...
Beeld
Beeld
1 x

Terug naar "renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 66-gasten