Thermische isolatie in renovatie, een echte jungle!

Hulp en advies voor uw echte werk in nieuwe of renovatie, binnen of buiten.
djo59
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 08/09/11, 01:03
x 5




par djo59 » 02/07/13, 10:57

Nou ik geef toe dat ik een beetje snel was, er was meer scheidingswandisolatie, elektriciteit, ... om alles in 3-kamers te transformeren, ondanks alles vond ik de citaten ook onbetaalbaar.

Hé ja, zelfgemaakte djo is altijd veel goedkoper zolang je maar een "goede" klusjesman bent!


Ik ben het met je eens over het veel goedkopere.
Wees dan een beetje een klusjesman, niet echt.
Ik ben helemaal niet van het spel, maar mijn principe is "wie wil, kan" en "bij de geboorte weten we gewoon hoe we moeten huilen, plassen, al het andere leren we". Vooral vandaag hebben we dankzij internet toegang tot alle informatie.
Ik had nooit een plafond / vloer gemaakt, nooit 1m van calico geplaatst, ...
We nemen onze tijd, we reflecteren, documenteren onszelf, ... en we komen eraan.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 02/07/13, 11:09

djo59 schreef:Ik had nooit een plafond / vloer gemaakt, nooit 1m van calico geplaatst, ...
We nemen onze tijd, we reflecteren, documenteren onszelf, ... en we komen eraan.


Absoluut, idem voor mij: ik deed hetzelfde deze winter met deze site van interieurisolatie + afwerking plafond / elektriciteit en tegels, hier: https://www.econologie.com/forums/chantier-d ... 12139.html

Je kunt kijken naar enkele interessante foto's :) 8)
0 x
kiliemenor
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 11/03/14, 11:11

priemgetallen




par kiliemenor » 11/03/14, 11:18

Ik wilde mijn huis isoleren en ik miste bijna een bonus omdat ik de EEG niet kende! Gelukkig, vlak voordat ik met het werk begon, hoorde ik erover en koos ik ervoor om mijn werk te laten waarderen door primesecoenergie.com. Ik vond vooral het idee leuk om een ​​bonus in de vorm van een cheque te ontvangen.

Enige nadeel, ik wachtte een tijdje voordat ik de bonus ontving, ik had zelfs bijna spijt van mijn keuze! Maar na enige tijd van geduld kreeg ik eindelijk mijn cheque en ben ik erg blij!
0 x
vanessa.beni
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 25/03/14, 14:30




par vanessa.beni » 25/03/14, 16:29

Individueel of zakelijk als u van plan bent om thuis te werken, maak dan een simulatie op ecoprime.fr om het bedrag van de ecologische premie te ontvangen die u ontvangt. :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
ATE.Conseil
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 02/09/10, 13:28
Plaats: Obernai (67)

Waardering van C2E




par ATE.Conseil » 25/03/14, 17:13

Hallo,

Andere spelers bestaan ​​op de eco prime-markt ... en dat is in feite de waardering van energiebesparingscertificaten (of C2E)

In principe is het apparaat als volgt:
Wanneer u thermische renovaties bij u thuis uitvoert, kunt u de bijbehorende energiebesparingen berekenen.
Deze energiebesparing wordt vervolgens gekocht door producenten (EDF, total, leclerc, Auchan ...) die aankoopvolumes hebben wat betreft volumes.

Bijvoorbeeld, 200m² isolatie van hoge plafonds op een vrijstaand huis verwarmd met brandstof (stookolie, hout of gas) bespaart 380 000 kWh cumac
Als naar uw vakman wordt verwezen http://www.theia-Energies.com , kunt u profiteren van 3-dingen:
    - Een korting op de prijs van ongeveer 300 €
    - Een tegoedbon voor bijbehorende services (bijv. Infiltrometrie, thermische camera) in de volgorde 100 €
    - en een geschenk van de bioscoopstoelenstijl, rugzak, weerstation, wijnproefdozen ...)


Aarzel niet om concurrentie op deze zeer competitieve markt te brengen.

Salutations
Philippe DESON
Managing Director ATE Conseil
Co-manager THEIA Energies
http://www.ate-conseil.eu
0 x
ATE Raad begeleidt u naar uw energieverbruik te verminderen
Mireille90
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 08/10/14, 13:36




par Mireille90 » 17/10/14, 14:35

Heeft iemand ooit ATE Conseil bezocht?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 46-gasten