Is het de moeite waard zijn prijs driedubbele beglazing? + 80% als dubbele beglazing

Hulp en advies voor uw echte werk in nieuwe of renovatie, binnen of buiten.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/12/12, 19:38

dodo schreef:Ik heb net een warmtetechnicus gesproken die nogal sceptisch is over tv, behalve in het noorden.


heb je geen specifiekere informatie?

het is niet nodig om een ​​winstgevend of onrendabel globaal antwoord te geven dat het niet mogelijk maakt om te begrijpen... het is noodzakelijk om nauwkeurige cijfers te geven over de thermische verliezen en over de prijzen

voor de prijzen als de driedubbele beglazing van de handel te duur is, maakt het niet uit, het is mogelijk om ze anders te doen

let op het begrip warmteverlies dat evenredig is met het temperatuurverschil tussen binnen en buiten ... het is al min of meer waar voor de isolatie van de muren ... het is volkomen onjuist voor wat transparant is ... de cijfers van de raamfabrikanten zijn daarom alleen geldig in de testomstandigheden die door een bepaalde norm zijn gedefinieerd ... in werkelijkheid is het zoals het verbruik in liters per 100 van de auto
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 14/12/12, 21:30

we hadden het niet over winstgevendheid, maar hij zei alleen dat het beter was om een ​​goede DV te hebben, behalve in het noorden.
Een van de redenen is de zonnefactor.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: Is driedubbele beglazing zijn prijs waard? + 80% dat dubbele levensduur heeft




par Hic » 20/08/14, 14:05

Groene onzin : Mrgreen: (Ik ben hier op bevel van Christus... wordt vervolgd)

Enkele beglazing met thermische kap werkt net zo goed als driedubbele beglazing voor veel minder.(met 8 uur openingen)
Waaraan ik toevoeg dat het stom is om een ​​thermische kap te openen in een ruimte die niet gebruikt wordt,
onder deze omstandigheden zullen de meeste thermische pluggen bijna permanent gesloten zijn

en dus een extra energiebesparing en dus beter dan...




in vergelijking met driedubbele beglazing, te duur, die 24 uur per dag zal lekken


jean63 schreef:
Hoe te besparen op verwarming?

3. Ramen: dubbele of driedubbele beglazing?

Wat vindt u van deze verklaring? Ik dacht dat ik hierin las forum tijdens discussies over de overisolatie van passieve huizen is die driedubbele beglazing nauwelijks duurder dan het dubbele ... wie heeft gelijk?
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
dani-wel
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 28/10/14, 18:06

re




par dani-wel » 28/10/14, 18:12

voordelen
Het verwarmingsverbruik neemt af doordat de binnenkomende lucht warmer is en dus minder verwarmd hoeft te worden
We winnen aan comfort omdat het prettiger is om de binnenkomende lucht van 10°C te hebben dan van -5°C
Het geluid van buitenaf wordt aanzienlijk verminderd doordat er geen luchtinlaat meer is boven de ramen
In klimatologische regio's waar de zomers erg warm zijn, is het mogelijk om een ​​dubbele stroom VMC te installeren die koeling van de binnenkomende lucht mogelijk maakt, maar deze systemen zijn erg duur (aangezien ze met name een waterstraal met zich meebrengen)
Compatibel met Canadese putten
0 x

Terug naar "renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 36-gasten