Bouw en renovatie: kies voor windows

Hulp en advies voor uw echte werk in nieuwe of renovatie, binnen of buiten.
djo59
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 08/09/11, 01:03
x 5




par djo59 » 01/07/13, 11:25

Ik moet altijd lachen om deze vensters. Hoe vaak ik mensen heb horen zeggen, ik wil het verbruik van mijn huis (vergiet) verminderen, ik zal dubbele beglazing plaatsen.
Het zij verre van mij om de comfortvoordelen tussen enkele en dubbele beglazing te denigreren, ik heb het alleen over cijfers.
Hier is mijn gecodeerde voorbeeld van een naam die de naam waardig is (zo zeldzaam dat het moet worden gezegd)
54m² beglazing vervangen door hoogwaardig raam (uw =?) Voor 30.000 €. Verwachte besparingen 536 € / jaar of een rendement van 56 jaar. Cool dat ze worden verpest voordat ze winstgevend zijn.
Op dpe heb ik in de 50-60-jaren altijd retourtijden voor beglazing gezien.
Persoonlijk in reno, ik plaats DV in 1.4, er zijn een aantal zeer goede prijzen (ik had een offerte voor dezelfde 54m² bij 4800 € (alleen benodigdheden)) en met het resterende geld isoleer ik, I ketel vervangen, ....
Dat is waar de echte besparingen vandaan komen met een rendement van - 10 jaar
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 02/12/14, 15:40

ja, ik bevestig de analyse van djo. verliezen door de ramen zijn minimaal, tenzij er grote glazen oppervlakken zijn. de winst is paradoxaal veeleer in de zomer comfort met anti-IR behandelde ramen.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 36-gasten