Zoek gevonden 7 resultaten

par reglizz
08/03/10, 20:31
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Converteerbare zoldercellulosewatten (isolatie)
antwoorden: 5
views: 6594

Ik heb net een offerte voor glaswol ontvangen ... en het is het tegenovergestelde, het is erg goedkoop (3000 euro), voor deze prijs gaat de ondernemer, deze gekke man, glaswol in 2 euro per m2 uit brico-depot stoppen ... ik ben op zoek voor houtwol- of hennepleggers in het grote oosten ...
par reglizz
07/03/10, 17:15
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Converteerbare zoldercellulosewatten (isolatie)
antwoorden: 5
views: 6594

Bedankt voor het antwoord...
Ik heb tot nu toe een offerte ontvangen van het bedrijf isoleco, maar het is te duur (ongeveer 13000 euro) ... ik probeer hennepwol of houtwol te zoeken ... maar ik vind geen installateur in lotharingen ...
par reglizz
03/03/10, 17:55
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Converteerbare zoldercellulosewatten (isolatie)
antwoorden: 5
views: 6594

Converteerbare zoldercellulosewatten (isolatie)

Hallo. Ik stel mijn project aan jullie voor: ik woon in Meurthe et Moselle in Joeuf. Ik wil de bewoonbare zolder van mijn huis isoleren. Het is een huis uit 1960 dus geen isolatie, de muren zijn gemaakt van gele stenen afgewisseld met cement. Het dak is ongeveer 8 jaar geleden vernieuwd, het is een ...
par reglizz
03/03/10, 17:51
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Isolatiehulpmiddelen en advies voor werk
antwoorden: 4
views: 22660

welke isolatie te kiezen?

Hallo. Ik stel mijn project aan jullie voor: ik woon in Meurthe et Moselle in Joeuf. Ik wil de bewoonbare zolder van mijn huis isoleren. Het is een huis uit 1960 dus geen isolatie, de muren zijn gemaakt van gele stenen afgewisseld met cement. Het dak is ongeveer 8 jaar geleden vernieuwd, het is een ...
par reglizz
10/02/09, 22:25
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Ionisatieverwarming ... bedwelming of waarheid?
antwoorden: 6
views: 17526

Ionisatieverwarming ... bedwelming of waarheid?

Hallo! Ik wilde weten of iemand van jullie ooit heeft gehoord van ionisatieverwarming ... Terwijl ik op internet aan het kijken was, zag ik een site die erover praat ... maar werkt het echt? Ik heb een site gevonden (http: //samuel.benoit.online.fr/fr/arnaques-chauffage-electrique-photothermie-ionisa ...
par reglizz
08/02/09, 03:03
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Wie woont in Lotharingen en gebruikt een pelletketel?
antwoorden: 2
views: 10236

Wie woont in Lotharingen en gebruikt een pelletketel?

Goedenavond! Ik ben nieuw en ik ben erg geïnteresseerd in hernieuwbare energiebronnen. Ik zou graag een pelletketel in mijn huis willen installeren (oud huis van voor 1940 maar met vernieuwde isolatie (dubbel glas PVC raam en deur, dakisolatie zal dit jaar gebeuren) en gasverwarming. Ik ...

Zoek Geavanceerd zoeken