Zoek gevonden 1596 resultaten

par recyclinage
26/04/10, 20:57
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Geef de planten water (watertafel)
antwoorden: 6
views: 10130

het was het begin van de maand, ...

de kiemkracht is al begonnen

nu zou het zaaien van mijn statistieken niet goed zijn
par recyclinage
26/04/10, 14:54
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Dit onderwerp is gesloten [door le justemilieu]
antwoorden: 24
views: 13315

maak je geen zorgen, ik ben je niet

Ik plaats gewoon de persoon die me hoog en kort ophangt zodra ik heb gezegd wat hij graag had willen vinden

hij die op deze broers spuugt voor een fijner wiel van de pauw
par recyclinage
26/04/10, 14:44
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Dit onderwerp is gesloten [door le justemilieu]
antwoorden: 24
views: 13315

zou het paradigma geen perfectie vereisen die niet bestaat?
par recyclinage
26/04/10, 14:43
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Dit onderwerp is gesloten [door le justemilieu]
antwoorden: 24
views: 13315

Dit soort reacties gebaseerd op een buitensporig ego (en niet op een sociaal belang voor de gemeenschap van econologen) verdient het om in orde te worden gebracht. Ik constateer ook een grote gelijkenis in toon en werkwijze met Recyclinage, hetzelfde IP-adres? op een dag zul je respect voor anderen leren, je zult stoppen...
par recyclinage
26/04/10, 14:04
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Dit onderwerp is gesloten [door le justemilieu]
antwoorden: 24
views: 13315

haat kweekt haat. Ik begrijp dat door niet te luisteren naar de kreten en de stakingen die gehoord worden, ik geloof dat we ons onderdrukt en vergeten voelen door hier de waarheid te schreeuwen, maar we vergeten vaak dat de meerderheid van de onderdanen een buzz maakt, niemand antwoordt ons, maar velen zien het. ..
par recyclinage
26/04/10, 13:45
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Geef de planten water (watertafel)
antwoorden: 6
views: 10130

Hallo, ik heb een klein probleem, de zonnebloemwortels liggen aan de oppervlakte om te testen. Ik heb wortels nodig zoals wortels, maar de dag voor het zaaien van de wortels is voorbij, dus ik kan de machine niet testen. Kan iemand wortels planten? Je hoeft alleen maar 4 wortels te verwijderen om...
par recyclinage
26/04/10, 12:13
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: 100% van hernieuwbare energiebronnen in 2050, het is mogelijk volgens
antwoorden: 1
views: 2995

2050 is een datum die veel te ver verwijderd is van de behoeften van de aarde. We voelen nu al de gevolgen van onze fouten, ook al zijn we nog niet allemaal op de hoogte van de auto. In sommige landen is het nog niet zo lang geleden. net als China liberaliseren we autokredieten, hier zeggen we stop maar...
par recyclinage
25/04/10, 10:51
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Verdwijnen van bloemen en bijen in de velden
antwoorden: 13
views: 10986

https://www.econologie.com/forums/apiculture-eparse-t8101.html certaine plante d'ornement sont tellement sucré que ça attire toute une foison d'insecte pollinisateur pour mes arbres fruitiers j'ai choisi le tournesol c'est dingue le nombre de squatteur qui vienne une vrai pompe à essence d'autoroute...
par recyclinage
24/04/10, 21:03
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Uitputting: olieschaarste vroeg in 2015?
antwoorden: 100
views: 72103

In die zin is het volkomen nutteloos en zelfs schadelijk als het de weg inslaat die u aanbeveelt: het politieke beleid van CAD, dat per definitie ook nooit op autonomie is gericht. Ik geloof dat het concept van verantwoordelijkheid een groot probleem is in het onderwijs, namelijk...
par recyclinage
24/04/10, 19:36
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Uitputting: olieschaarste vroeg in 2015?
antwoorden: 100
views: 72103

En zelfs hongersnood voor bepaalde volkeren als we denken aan groeien in de woestijn. om het idee van het herbebossen van de woestijnen te ondersteunen zou ik gewoon een vergelijking maken iedereen vindt het logisch om deze auto met ponpon te onderhouden om niet dom over te komen als dit logisch is vind ik het logisch...

Zoek Geavanceerd zoeken