Zoek gevonden 163 resultaten

par PVresistif
27/11/23, 12:30
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Filosofie: Enkele citaten om na te denken
antwoorden: 224
views: 151724

Re: Filosofie: Enkele citaten om na te denken

“Wie niet beweegt, voelt zijn ketenen niet”
Rosa Luxemburg......
par PVresistif
27/11/23, 12:28
Forum : Afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen
onderwerp: Photovoltaic Resistive Cost Effective
antwoorden: 178
views: 78921

Re: Photovoltaic Resistive Cost Effective

er is natuurlijk misschien nog een andere theorie: kernenergie is de duurste en gevaarlijkste energie, dus veiligheid legt altijd meer regels op en daarom exploderen de prijzen... Bovendien, kernenergie, geen gram uranium geproduceerd in Frankrijk: we zijn voor 1000% afhankelijk van buitenland en wat...
par PVresistif
27/11/23, 12:24
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Levensduur van amorfe panelen
antwoorden: 6
views: 982

Re: Levensduur van amorfe panelen

Ik ben nog steeds verrast om niets te vinden over prestaties zonder zonlicht (in licht)
is dit een bluf? omdat de standaardpanelen in het licht (dag en nacht bij volle maan) nul produceren.
par PVresistif
21/11/23, 11:56
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Levensduur van amorfe panelen
antwoorden: 6
views: 982

Re: Levensduur van amorfe panelen

Ik ga hiermee door forum om gebruikersrecensies te krijgen, is het nuttiger dan een zoekmachine (en minder bevooroordeeld door advertenties)
par PVresistif
21/11/23, 11:54
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Het maken van een economische elektrische fiets
antwoorden: 759
views: 812191

Re: Een zuinige elektrische fiets maken

het minimumloon is €400 in Polen of Roemenië en €1750 in Frankrijk en er zijn al 30 jaar geen grenzen...!!! De rest is literatuur voor verwende kinderen (of de zonen van ambtenaren die ons zouden uitleggen hoe we bedrijven moeten opzetten) En de kosten van een plaatsvervanger of een fon k in...
par PVresistif
21/11/23, 11:50
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Begrijpen we de wereld waarin we leven?
antwoorden: 1870
views: 118175

Re: Begrijpen we de wereld waarin we leven?

En begrijp Argentinië, dat zojuist heeft gestemd voor een ‘pure en harde degagiste’; binnenkort in Frankrijk?
Democratie gaat alleen over volle buiken, dus steeds minder mensen in Frankrijk.......
par PVresistif
21/11/23, 11:43
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vergelijkende Tabel van de isolatie
antwoorden: 134
views: 479518

Re: Vergelijking isolatie

de tabel zoals gepresenteerd is niet relevant! polystyreen heeft de slechtste brandklasse, maar het is een beetje dom: het is in feite verboden om het zonder bescherming te installeren omdat het gevaarlijk is; polystyreen achter gipspleister (d.w.z. 99% van de toepassingen in de bouw) is perfect...
par PVresistif
20/11/23, 12:16
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17084
views: 3611819

Mijn tandarts komt uit het Oosten

Het is het verhaal van een jonge en krachtige tandarts die uit oosterse landen komt en zich in het weekend alleen voelt en zich verveelt; een bevriende dokter (Bulgaars) raadt hem aan om op bezoek te gaan bij de meisjes die in het weekend werken....Dus hij gaat daarheen...Hij doet zijn kleine dingetje, alles gebeurt...
par PVresistif
20/11/23, 12:13
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Levensduur van amorfe panelen
antwoorden: 6
views: 982

Levensduur van amorfe panelen

Ik heb ergens gelezen dat amorfe panelen niet langer dan 10 jaar meegaan, vergeleken met 25 jaar voor standaardpanelen? Klopt het ?
En hoe zit het met de productie zonder zon, hoeveel % vermogen?
par PVresistif
20/11/23, 12:11
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Mijn tandarts die uit het oosten komt
antwoorden: 0
views: 742

Mijn tandarts die uit het oosten komt

Het is het verhaal van een jonge en krachtige tandarts die uit oosterse landen komt en zich in het weekend alleen voelt en zich verveelt; een bevriende dokter (Bulgaars) raadt hem aan om op bezoek te gaan bij de meisjes die in het weekend werken....Dus hij gaat daarheen...Hij doet zijn kleine dingetje, alles gebeurt...

Zoek Geavanceerd zoeken