Vind afbeeldingen op de forum : diep zoeken naar afbeeldingen op Google, Qwant ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Vind afbeeldingen op de forum : diep zoeken naar afbeeldingen op Google, Qwant ...




par Christophe » 31/05/21, 12:17

Weet je, het is jaren geleden Google (en anderen) analyseren en begrijpen afbeeldingen en elke dag meer en meer relevant! Google kan bijvoorbeeld een strip lezen, een

Sinds enige tijd ben ik de zoekfunctie voor afbeeldingen meer in de diepte aan het testen en ik heb onderwerpen, afbeeldingen ontdekt, super interessant en die ik totaal had gemist (we kunnen niet alles volgen) op het moment van hun plaatsing. .Het is in feite a Diepgaand zoeken veel sneller dan tekstueel, omdat je in een oogwenk kunt zien waar het onderwerp of de afbeelding over gaat ...

Om het te gebruiken, zoekt u gewoon naar het trefwoord dat u op deze manier in google wilt typen:

Code: kiezen

site:https://www.econologie.com/forums/ votre mot clé


Voorgeformatteerde link: zoek een foto op de forum

Ik zal deze link toevoegen op het canvas van de forum

Voorbeelden:

Moestuin : https://www.google.com/search?q=site:ht ... r&tbm=isch
batterij: https://www.google.com/search?q=site:ht ... e&tbm=isch
auto: https://www.google.com/search?q=site:ht ... e&tbm=isch
Fiets : https://www.google.com/search?q=site:ht ... o&tbm=isch

Als u (nog of al) : Cheesy: ) andere zoekmachines zijn er vergelijkbare tools, op qwant:

Moestuin : https://www.qwant.com/?l=fr&t=images&q= ... 2F+potager
batterij: https://www.qwant.com/?l=fr&t=images&q= ... F+batterie
auto: https://www.qwant.com/?l=fr&t=images&q= ... 2F+voiture
Fiets : https://www.qwant.com/?l=fr&t=images&q= ... ms%2F+vélo

Ook zie je snel het verschil in indexering tussen Qwant en Google op afbeeldingen (makkelijker snel te zien dan in tekst...)

ps: voor de klassieke tekstuele zoekopdracht is het hier search.php
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Zie er beter uit op de forum : diep zoeken naar afbeeldingen op Google, Qwant ...




par Christophe » 31/05/21, 12:25

Met het tabblad TOOLS of PARAMETERS op deze links kunt u diepgaand onderzoek doen: geolocatie, temporeel, formaat, dominante kleur ... enz enz ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Onderzoek naar forum : diep zoeken naar afbeeldingen op Google, Qwant ...




par Christophe » 01/06/21, 19:34

Overigens analyseert Google natuurlijk de tekst van een afbeelding.

U hoeft dus alleen maar een tekst te typen die in de afbeelding is opgenomen om deze te vinden.

Voorbeeld met BERTIER

https://www.google.com/search?q=site:ht ... r&tbm=isch

Geef snel: bistro / humor-t1191-14080.html # p431012

Beeld

Het kan heel praktisch zijn!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Onderzoek naar forum : diep zoeken naar afbeeldingen op Google, Qwant ...




par Christophe » 10/06/21, 10:50

Ik heb 2 links naar het zoeken naar afbeeldingen geïntegreerd op alle pagina's van de forum: helemaal naar boven en helemaal naar beneden ...

omhoog :
Screenshot 2021-06-10 om 10-47-23 Search.png
Screenshot 2021-06-10 om 10-47-23 Search.png (5.92 KiB) 48746 keer bekeken


Hieronder:
Screenshot 2021-06-10 om 10-46-46 Search.png
Screenshot 2021-06-10 om 10-46-46 Search.png (8.94 KiB) 48746 keer bekeken


De onderste link bevat een link naar dit onderwerp ook voor mogelijke uitleg ...

Ik raad je ten zeerste aan om het te gebruiken omdat ik parels heb gevonden op de forum die ik nog nooit had gezien!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Onderzoek naar forum : diep zoeken naar afbeeldingen op Google, Qwant ...




par Christophe » 14/06/21, 12:41

Dus enig rendement? Meningen ?

Sinds 1 week gebruik ik de tekstzoekfunctie gewoon helemaal niet meer op de forum !

Het gaat veel sneller met het zoeken naar afbeeldingen die ik vind ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Onderzoek naar forum : diep zoeken naar afbeeldingen op Google, Qwant ...




par Christophe » 15/06/21, 10:28

Bak dan?

Ducro doet zijn uiterste best voor niets? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Onderzoek naar forum : diep zoeken naar afbeeldingen op Google, Qwant ...




par Obamot » 03/07/21, 10:44

: Arrowd: Jullie die met alle middelen proberen te voorkomen dat mensen hiervoor vluchten forum, waarom heb je ons deze DRUKKNOP gegeven? : Arrowd:

B257F511-EE22-467D-80EC-B3B8115AB349.jpeg
B257F511-EE22-467D-80EC-B3B8115AB349.jpeg (130.21 KiB) 46878 keer bekeken


Reeds dat om een ​​onbekende reden de forum is sindsdien super traag geworden! Ik weet niet of er een causaal verband is, maar dat is het wel zeker dat het het soort dingen is dat langzamer gaat...

Het is niet mijn probleem, maar ik wil je erop wijzen dat er een aanzienlijk aantal mensen zijn die onmiddellijk zappen als ze deze niet nader genoemde "P! Nterest" onzin zien, het is echt het laatste wat je op een forum...! Het stinkt forum die koste wat kost geld wil verdienen, en als het niet voor het geld is, is het erg dom, want SEO doen door mensen weg te duwen, kun je maar beter aan iets anders denken !!! Het is niet erg helder en je steekt je vinger in het oog : Roll:

Je had het al een keer geprobeerd, en bah...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Onderzoek naar forum : diep zoeken naar afbeeldingen op Google, Qwant ...




par Christophe » 03/07/21, 11:04

Het stinkt helemaal niets, want het brengt absoluut niets financieels op deze knop! En zelfs als? Het is waar dat we vooral niet economisch de forum...Weet dat hij al jaren in overlevingsmodus is ...Zodat jullie elkaar gratis op het gezicht kunnen slaan ! : Cheesy: : Cry: :schok: En deze gratis service kan binnen een paar weken veranderen ...

Kortom, deze knop geeft je de mogelijkheid om een ​​paar afbeeldingen op te slaan ... voor degenen die Pinterest gebruiken! Ik heb geen idee of het veel wordt gebruikt omdat ik geen statistieken heb over het gebruik ervan ...

Ik ga het een paar dagen deactiveren, kun je ons vertellen of het beter is voor de snelheid? Het leek me niet meer vertragen dan dat! Zodra ik iets verander, doe ik wat testen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Onderzoek naar forum : diep zoeken naar afbeeldingen op Google, Qwant ...




par Obamot » 03/07/21, 11:17

OK het is genoteerd!

Ik heb gezocht waar het vandaan kwam maar niet van mijn tablet, ik heb een van de laatste updates:

072BF338-E52C-4A29-828D-70E015431357.jpeg
072BF338-E52C-4A29-828D-70E015431357.jpeg (171.97 KiB) 46858 keer bekeken


Houd er rekening mee dat als mensen een zoekopdracht uitvoeren op internet en een illustratie tegenkomen met de stempel "P! Nterest" (en die op de fo-fo staat), deze blokkeert en ze geen toegang hebben, behalve door zich te registreren op "P! Nterest" (dat is hun doel ... eh ...). Plots eigenen ze AL het beeldverkeer van de forum omdat hun verzoek prioriteit krijgt! En dus, zonder het te weten, is het voor niet-leden niet meer mogelijk om anders te doen dan er doorheen te gaan... Hier is hun tip!

Dus in feite omzeilen ze een deel van je publiek! En ze blokkeren het ... Aangezien ZONDER deze smerigheid van P!Nterest, zouden mensen rechtstreeks naar de forum...!

[EDIT]: je hebt het zojuist verwijderd ... en JA, het is al VEEL SNELLER!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Onderzoek naar forum : diep zoeken naar afbeeldingen op Google, Qwant ...




par Christophe » 03/07/21, 11:30

Omdat je denkt dat nieuwere versies van Apple sneller zijn? Is het niet andersom? Was er hierover niet een rechtszaak tegen Apple? : Cheesy:

Goede OEF!

Dus eigenlijk: ik ben het er helemaal mee eens, pinterest is digitaal vampirisme, zoals elk "goed sociaal netwerk" dat investeerders moeilijk maakt ... Een goede RS maakt geen inhoud maar gebruikt de inhoud van zijn gebruikers! Vandaar hun succes vanuit kapitalistisch oogpunt ... omdat het menselijkerwijs verre van succes is!

Maar RS is wat werkt in het 2021-web ... Ik zou benieuwd zijn naar het 2030-web ... : Mrgreen:

Dus in 2021 besteden internetgebruikers meer tijd aan RS dan aan forums... dus ze volledig negeren is een ernstige strategische fout. Je moet de winst / het verlies testen en zien ... Ik geef toe dat het in veel gevallen niet gemakkelijk te meten is (traagheid ...)

Ik weet alleen dat Pinterest een paar bezoekers naar de . brengt forum (= het werkt ook andersom ...) ... volgens HUN statistieken : Mrgreen:

ps: ik heb het script afgevuurd, is het beter voor de snelheid?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 477-gasten