Sommige zijn opgeblazen, commerciële prospectiesoftware

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Sommige zijn opgeblazen, commerciële prospectiesoftware




par Christophe » 16/03/09, 12:44

Spam ontving vanmorgen: :onheil:

lieve

Vergeet de crisis, herleef uw commerciële activiteiten !!!

Als onderdeel van uw activiteit 'nieuwe energieën"uw prospectie treft vooral individuen:

We hebben D *** l Qualif geperfectioneerd. : Capture 'PagesBlanches', een software waarmee u alle abonnees per straat op de telefoon van een gemeente kunt terugvinden en alleen aan individuele huizen kunt werken door het bestand te scheiden tussen collectieve huisvesting en individuele huisvesting. De eigenaren van individuele woningen zijn voor 95% eigenaar van hun woning.

U kunt bijvoorbeeld elke maand uw bestanden maken en maart en april vergelijken om alleen de nieuwe inwoners van de gemeente te hebben die uw doelwit zijn.

Onze software bespaart u kostbare tijd en in tegenstelling tot de bestanden die u op cd kunt krijgen en die al verouderd zijn op het moment van uw aankoop, profiteert u van de nieuwe informatie 'PagesBlancehes' wordt in realtime bijgewerkt, dit vermijdt de vele verkeerde NPAI's en telefoonnummers.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/03/09, 12:55

Oke! enerzijds is er al Infobel die een groot deel van het werk doet, waarschijnlijk goedkoper.
Maar men mag niet geloven dat het Bizance is: in de interessante wijken hebben steeds minder mensen de vaste telefoon.
Ik vind het niet minder moreel dan papier te verspillen in "alle dozen". Heb je ooit gebeld? het is een hel!
Daarnaast zijn er tal van andere technieken: u kunt zich abonneren op nieuwe bouwvergunningen, bedrijfsstatuten, nieuwe registraties bij de sociale zekerheid of het handelsregister en auto-importeurs worden geïnformeerd over nieuwe registraties.
Wat is er mis met het verkopen van een bedrijf?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/03/09, 12:59

Het verzamelen van privé-informatie en vooral de marketing ervan is gereguleerd ... toch?

Wat doet de CNIL?

Nee, nooit bellen en ik ben niet van plan het te doen. Mijn vrienden uit Straatsburg vertellen me dat het voor 18 maanden (explosie van goedkope VOIP dus) gekke telefonische prospectie is :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 17/03/09, 18:03

Voor zover ik weet is de informatie in de gids openbaar, evenals juridische publicaties, zoals bouwvergunningen, oprichting van bedrijven, enz., Publicaties in het staatsblad (monitor in België).

Omdat ze openbaar zijn, worden ze "tegengesteld aan derden" (juridische term gewijd.

In feite doen deze software en databases gewoon voor jou, tegen betaling, een Benedictijnse baan die je met veel geduld op openbare bronnen zou kunnen doen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 269 gasten