Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 22/10/15, 13:59

Het is inderdaad moeilijk te beantwoorden:

a) er zijn draden die ik heel zorgvuldig volg (pelletketels, biomassa, energie, fotovoltaïsche zonne-energie, biomethaan...) en één die ik voed (tuinieren zonder grondbewerking...)

b) er zijn er een paar die ik “fladder”: vaak kijk ik zonder tussenbeide te komen; en daar varieert het elke dag; laten we zeggen dat ik een voorliefde heb voor politiek-economische...

c) en er zijn er een paar die ik vermijd: superunitaire en andere ‘briljante vondsten’ van dezelfde soort; alle ‘samenzweringstheorieën’ en andere ‘primaire antikapitalismen’...

En er is de HUMOR-sectie!!! Een must !!!

PS: Ik had de "tellers" in het profiel niet gezien; de ontdekking motiveerde me opnieuw met betrekking tot mijn favoriete draad, die veel meer wordt gelezen dan ik dacht!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?




par Grelinette » 28/02/16, 10:46

Door mijn omzwervingen in de mysteries van het nieuwe voort te zetten forum, kwam ik dit onderwerp tegen...die ik daarom heb opgegraven!

Wat zijn de onderwerpen die ons fascineren?

Misschien is het aan jou om het ons te vertellen! en misschien ook de mogelijkheid om een ​​kleine, originele en innovatieve indicator te ontwikkelen die ons onze persoonlijke interesseneigingen geeft.

Laat me het uitleggen: het lijkt mij vrij eenvoudig om een ​​molen te ontwerpen die de interventies van iedereen telt forumeur-econoloog over alle onderwerpen en debatten die op de site staan, en classificeer ze per thema.

Een indeling per thema zal al een indicatie geven van de belangen van ieder van ons.
Daarna kun je de aanpak verfijnen door de consulten en leestijden per thema te tellen (als deze informatie bestaat).

Uiteindelijk zouden we een soort kleintje kunnen hebben “Barometer-Trend-Astrologisch” die een benadering van ons profiel zal geven!
...en nog beter, je kunt het ook aan meerdere mensen bekendmaken forumers dat ze “econologisch compatibele” profielen hebben!
(met alles wat dit inhoudt, van het principe van het creëren van netwerken en het aangaan van relaties, van het professionele veld... tot romantische relaties... meetisch, als je mij leest...)

Persoonlijk zou ik nieuwsgierig en geïnteresseerd zijn om te horen dat ik de afgelopen maand meer verdiept was in filosofische debatten, terwijl de maand daarvoor technische of ecologische onderwerpen voor mij succesvoller waren, en dat het deze maand eerder de geldvragen zijn die mij aantrekken! ... (het is niet moeilijk om hieruit af te leiden dat ik deze maand rood sta bij de bank!).

Maar let op ! deze aanpak, die mij technisch gezien vrij eenvoudig lijkt, ligt in de lijn van de filosofie van Google: het profiel van elke internetgebruiker beter opstellen... en dit beter commercieel archiveren en catalogiseren!
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?




par moinsdewatt » 06/06/16, 21:44

de draad ''De evolutie van biologische soorten en...kans''

en de draad ''Einde van de wereld (voor 2012), astronomie en hypothesen'' op slot

Dit is het goede nieuws van de dag. :P
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?




par Christophe » 06/06/16, 23:55

ja :) Laten we opnieuw beginnen op nieuwe bases! :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Re: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?




par Capt_Maloche » 22/05/17, 16:44

Hi guys,

Naast de onderwerpen beschreven door Rému
Laigret Oil en ons beargumenteerde werk om alle verwarrende unitaire machines te demystificeren :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?




par thibr » 07/08/21, 07:57

kleine vraag, in deze periode van pandemie, over de berichten die momenteel zijn gepubliceerd ... op de forum
wat is het percentage dat wordt besteed aan covid / virus / HCQ / Raoult .... :(
waarvan de meeste pingpongspellen zijn zonder interesse, terwijl dat niet tot beledigingen leidt.

Gelukkig zijn er nog een paar discussielijnen over de moestuin en energie die niet al te vervuild zijn
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?




par Remundo » 07/08/21, 08:08

zeer goede vraag

Frankrijk heeft zichzelf volledig lobotomisch gemaakt met COVID. Nieuwskanalen praten er meer dan 90% van de tijd over.

er bestaat niets meer buiten COVID. en de forums ontsnappen er nauwelijks aan.
1 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?




par Janic » 07/08/21, 08:20

Bovendien mag grof taalgebruik niet worden verward met beledigingen. Het woord kut wordt bijvoorbeeld overal voor gebruikt.”Het is stom, ik ben mijn paraplu vergeten” “Je bent stom tegenover een vriend” etc. ..
De beledigingen zelf worden alleen gebruikt na meerdere provocaties, zoals na charlatan, oplichter, reactionair, complottheoreticus of antivaxx [*], vandaar ander gebruik van de term idioot.pov"con, pov'tache"etc... Het zou geen verrassing moeten zijn dat een sigarettenpeuk die in de struiken wordt gegooid, hectares bos in brand steekt.

[*] Is het niet Thibr?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?




par Remundo » 07/08/21, 09:55

ja absoluut, en alleen de reden kan voorkomen dat mensen primair gedrag vertonen.

op covid kunnen we zien dat er geen enkele reden meer is, erger nog, perversiteit heeft bezit genomen van onze pseudo-leiders.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Welke onderwerpen van forums econologie ben je gepassioneerd?




par Obamot » 07/08/21, 10:01

Thibr schreef:kleine vraag, in deze periode van pandemie, over de berichten die momenteel zijn gepubliceerd ... op de forum
wat is het percentage dat wordt besteed aan covid / virus / HCQ / Raoult .... :(
waarvan de meeste pingpongspellen zijn zonder interesse, terwijl dat niet tot beledigingen leidt.

Gelukkig zijn er nog een paar discussielijnen over de moestuin en energie die niet al te vervuild zijn
Je bent nog steeds erg pissig omdat je dat plaatst, terwijl je je zelf vaak als een grote, onhandige trol gedraagt. : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 250 gasten